FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
[[File:Korra cleans city.png.png|250px]]
"Łyk świeżego powietrza"
Informacje
Księga

Księga III: Zmiana

Odcinek

27/52

Położenie odcinka
← Poprzedni

Światło w ciemności

Następny →

Odrodzenie

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]

Powiew świeżego powietrza (ang. A Breath of Fresh Air) to dwudziesty siódmy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 27 czerwca 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i w 4 maja 2015 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Po wydarzeniach z Harmonijnego Zrównania, Avatar Korra odkrywa, że ​​jej decyzja o pozostawienie otwartych portali ma niespodziewane konsekwencje. Dzikie winorosle porastaja miasto i w kilku narodach pojawili sie Magowie Powietrza.

Opis Edytuj

Bumi odkrywa, że ​​posiada zdolność do Magi Powietrza po przypadkowym upadku z drzewa w dół klifu. Tymczasem Avatar Korra Tenzin i Jinora próbują sprzątać duch uprawy winorośli na terenie całego miasta, z niewielkim sukcesem. W połowie drogi przez, Korra pamięta konferencji prasowych Miała uczestniczyć w odniesieniu do napojów spirytusowych. Ona przyjeżdża nieco spóźniony, chwile po tym jak prezydent Raiko obwinia ją za przewrót odbywających się w mieście. Po słownej sprzeczki między przewodniczącym, przerwany przez Głównego Lin Beifong, Korra i Asami głowę z powrotem na wyspe.

Nikt nie wierzy Bumi może byc aż zdesperowani, aby udowodnić sobie, używając "zagrażające życiu sytuacji", Meelo rzuca na niego płytę. Korra pyta Bolin dlaczego ich Mako nie dołączył, do którego earthbender odpowiada, że ​​Mako trwał na posterunku.Magia Ognia nazywa się do czyjegoś domu po kłótni, która doprowadziła do jednej partii airbending przed zamknięciem się w szafie. Mako i Lin udać się do wyspy, gdzie Tenzin i Korra zgodzi się pomóc znaleźć Magow powietrza.Magowi [powietrza udało się uciec policji, i zamknął się na górze Kyoshi most. Korra udaje się dostać do niego i mówić mu, do przyjęcia jego umiejętności i szkolenia, aby kontrolować ich Tenzin i nią.

Zaheer talks.png

Zaheer mowi ze nadchodzi koniec Awatara.

Jednak prezydent nie jest zadowolony i odpędza Korra od Miasta Republiki. Ona zgadza się i postanawia wyruszyć z Druzyna szukać magow całego świata .

W kolejności więzienia Bialego lotosu, znany jako niebezpieczny więzień Zaheer udaje się uciec, korzystając z uprawnień magi powietrza przyznanych mu. Po zablokowaniu strażników w celi, on twierdzi, że to był początek końca Białego Lotosu, i koniec Avatar.

CiekawostkiEdytuj

  • Ten odcinek miał premierę tego samego dnia co odcinek "Odrodzenie".

Zobacz teżEdytuj

LISTA ODCINKÓW KSIĘGI III: ZMIANA

1. "Łyk świeżego powietrza"
2. "Odrodzenie"
3. "Królowa Ziemi"
4. "Wyzwolenie"

5. "Klan Metalu"
6. "Dawne rany"
7. "Pierwotni magowie powietrza"
8. "Napaść"
9. "Zasadzka"

10. "Niech żyje królowa"
11. "Ultimatum"
12. "Wejście w pustkę"
13. "Jad Czerwonego Lotosu"

Księgi: Woda | Ziemia | Ogień| Powietrze| Duchy|Zmiana|Równowaga

Więcej z Fandomu

Losowa wiki