FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
Toph's Champion's belt.png
"Ślepa bandytka"
Informacje
Księga

Ziemia

Odcinek

26/61

Premiera
(Polska)

08 marca 2009

Położenie odcinka
← Poprzedni

Dzień Awatara

Następny →

Samotny Zuko

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]
Information icon.png Osobny artykuł: Toph Beifong

Ślepa Bandytka (ang. The Blind Bandit) to dwudziesty szósty odcinek serialu animowanego Awatar: Legenda Aanga. Jego premiera miała miejsce 5 maja 2006 roku w Stanach Zjednoczonych i 6 marca 2009 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Aang, Katara i Sokka są w jakimś mieście, gdzie spotykają przechodnia który zaprasza ich na lekcje mistrza Yue, Pierwsza lekcja jest za darmo, ale druga jest za opłatą, Aang nie wyobraża sobie aby to Yue go uczył, gdzie słyszy dwóch chłopców gdzie mówią o jakimś turnieju Mistrzów Świata, Aang się pyta gdzie to jest, ale chłopcy nic mu nie mówią, ale dzięki Katarze zaczynają mówić, gdzie lecą na turniej Mistrzów gdzie walczą Najlepsi z Najlepszych, ale Aang nie widzi w nich tych którzy mają go uczyć, potem na Ring wkracza Toph którą nazywają Ślepą Bandytką gdyż jest niewidoma, która za pomocą słuchu pokonała dwóch przeciwników, sędzia namawia kogoś do walki z Bandytką Aang się zgłasza, gdzie pokonuje Toph i wygrywa pas zwycięzki, chce porozmawiać z nią, ale Toph nie chce z nim rozmawiać. Nazajutrz Aang zaczyna ją poszukiwać, gdzie razem z Sokką i Katarą postanawiają pójść do Szkoły Mistrza Yue i spytać się o Ślepą Bandytkę gdzie znów spotykają dwóch chłopców, którzy wcześniej nie powiedzieli Aangowi gdzie odbywał się Turniej, ale gdy widzą z nim Katarę to zaczynają się bać, Aang chce się ich spytać czy znają Ślepą Bandytkę wraz ze zwierzęciem które widzał na Bagnie, Chłopacy mówią że zwierze które widział to należy do Rodziny Bai Feng którzy są najbogatszą Rodziną świata, póżniej Aang, Sokka i Katara zakradają się do posiadłości rodziny Bai Feng gdzie zauważają Toph którą widział Aang na Bagnie, ale ona nadal nie chce z nim rozmawiać gdzie wzywa Straże aby go wyrzucić, Ale Aang ucieka, gdzie póżniej postanawiają pójść do posiadłości rodziny Toph, gdzie rodzice zapraszają Avatara i przyjaciół na kolacje, gdzie Aang gdy zaczyna mówić to Toph za pomocą swej Magii atakuje Aanga, gdzie póżniej Toph mówi Aangowi że jest uzdolnioną dziewczynką, a rodzice nadal myślą że jest bezbronna, gdzie Dwóch Rówieśników których pokonała Toph podczas walki, okazują się być Mordercami, porywają Toph i Aanga gdzie chcą okupu za nich, rodzice Toph, Katara i Sokka docierają na stadion, gdzie Toph pokazuje rodzicom jak walczy z nimi, a Nawet uwalnia Aanga, potem Toph mówi rodzicom całą prawdę, ale Rodzina myśli że to przez to że dużo spędza na dworze tak jest uzdolniona, oraz nie chcą aby Toph leciała z Aangiem, Katarą i Sokką po świecie gdyż się o nią bardzo boją, oraz także chcą aby Avatar i przyjaciele opuścili posiadłość, gdy zaczynają lecieć to przybiega do Nich Toph i mówi że Ojciec zgodził się na wyprawe z nimi, gdzie gdy zaczynają lecieć to Toph przywiązuje Aanga na drzewo i każe mu oddać Pas Zwyciezki.Okazuje się że Toph uciekła z domu, gdzie Ojciec Toph każe 2 Mordercom w odnalezieniu córki gdyż Avatar ją porwał i informuje że może im dać aż 2 razy więcej pieniędzy, Mordercy się zgadają w poszukiwaniu Toph.

Ciekawostki Edytuj

  • Człowiek, który walczył z Toph nazwał się Człowiekiem Narodu Ognia, ale to tak naprawdę Mag Ziemi, który ma takie przezwisko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki