FANDOM

Tundra tanks

Czołg Tundra

Czołg Tundra są duże pojazdy opancerzone produkowane przez Naród Ognia. Te ogromne maszyny zostały po raz pierwszy użyte przez żołnierzy Narodu Ognia podczas Bitwy o Świątyni Północnej Air. Zbiorniki tundra były powszechnie stosowane przez Naród Ognia na różnych misjach wojennych podczas wojny stuletniej.

Historia Edytuj

Nie wiadomo, kiedy te pojazdy do produkcji, ale jego pierwsze znane użycie było w bitwie o Świątyni Północnej Air . Prawdopodobnie zostały one zaprojektowane przez ministra wojny Qin i jego wspólnika , nie wyraża chęci na mechanistyczny , wynalazca Królestwa Ziemi . Dowodem na to jest fakt, że koła zbiornika były obecne w świątyni Północnej Air , Mechanistyczna przekształcone w warsztacie , gdzie również odbyła się pierwszy prototyp balon wojny . Mechanistyczna tylko zgodził się pomóc projektowania takich pojazdów w zamian za bezpieczeństwo swoich ludzi, którzy schronili się w świątyni Północnej Air po jego rodzinne miasto zostało zalane . Gdy Aang i jego grupa przyjechał i zmusił mechanistyczny złamać umowę z Qin ,minister wojny rozpoczęły atak na świątyni , co spowodowało bitwę pomiędzy mieszkańcami świątyni i siły Narodu Ognia pod kontrola Ministra wojny Qin.Durante czołgów łatwo przytłoczony obrony świątyni , a postępy na drodze do

Bombardeando a las tropas de la Nación del Fuego

Sokka zrzuca bomby na Tundry

świątyni . Jednak zanim będzie można przystąpić do zniszczenia świątyni , Sokka i rzucił mechanistyczny silnika balon wojny do studni gazu ziemnego w pobliżu pęknięcia , powodując ogromny wybuch , który zniszczył czołgi , wraz z dużo górskich , i zmuszony zbiorniki Narodu Ognia retirarse.stos zostały również wykorzystane w Siege of the North , gdzie kilka z nich stosowanych katapult aby zniszczyć mury Północnej Plemienia Wody . Jednak zostały one zniszczone przez Aanga i La, Ocean Ducha , stara się zniszczyć całą flotę Narodu Ognia .

Czołgi pojawiły się ponownie, gdyminister wojny Qin atak na stolicę Królestwa Ziemi nadzorowana przez Księżniczka Azula , gdzie używane Nation ćwiczenia pożarowe , próbując złamać zewnętrzną ścianę Ba Sing Se . Niektórzy zostali zaatakowani przez członków Terra Team, ale wiele innych trzymano bezpieczne wiertło escort . Nawet wówczas wycofała lub zostały zniszczone , kiedy Aang zniszczył wiertła.

Po udanym zamachu w Ba Sing Se Azula , czołgi te były używane do inwazji na miasto i dziedziniec Pałacu Królewskiego w Ziemi Brytanii , aby zapewnić obłożenie .

200px-Tundra tanks during Sozin's Comet

Tundry atakuja Ba Sing Se

Zbiorniki te później pojawił się w Dzień Czarnego Słońca , próbując bronić stolicy sił inwazyjnych Narodu Ognia . Dziesiątki tych zbiorników zaatakował , ale były mało przydatne przeciwko zbiorników napędzanych Kontroli Ziemi , te czołgi stłumiły kontakt . Zbiorniki nie mógł zapobiec najeźdźców z dotarciem do stolicy , alepóźniej odrzucił inwazja przez Fuego.Cientos Narodu samolotów tych czołgów były używane do walki z Zakonem Białego Lotosu w grupie szturmowej w Ba sing Se . Jednak to nie pasuje do mistrza Zakonu i dziesiątki zostały zniszczone i miasta został wreszcie wydany . Król Bumi ułożone wiele z tych zbiorników, które następnie wykorzystywane do gier obywateli .

Gdykonflikt między Królestwa Ziemi i Narodu Ognia w obronie kolonii Yu Dao eksplodował , Lord Ognia Zuko poprowadził siły z wielu z tych zbiorników , ale zostały szybko zablokowane przez Toph Beifong , który wykorzystał jego kontrolą Metal desatorillar gąsienice do głównej konstrukcji , zapobiegając te czołgi mógł kontynuować swoją podróż .

Projekt Edytuj

Tundra tanks' schematics

Są to schematy do zbiornika tundra przedstawiające wszystkie możliwe modyfikacje, obejmujące balisty i dwóch rodzajów kół.

Zbiorniki tundra dwa rodzaje kół: podgumowanych koła i felgi wyposażone w kolce. Zbiornik Narodu Ognia jest obsługiwany przez Mistrza Ognia i dwóch lub trzech inżynierów.Mistrz Ogień strzela ognistymi kulami cztery iluminatory na każdej stronie górnej części kabiny. Na dnie zbiornika znajduje ucieczki w razie uszkodzenia opony lub końcowe.Unikalną cechą zbiornika jest obracanie kabiną, w stanie wyprostować, jeśli zbiornik jest opróżniany. Dwa zmagają się haki z przodu zbiornika pozwalają wspinać skalne klify. Zbiorniki wyposażone są w silniki parowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki