FANDOM

Żądełko.png

Żądełko

Żądełko jest członkinią bandy rebeliantów. Mimo chłopięcego wyglądu, jest dziewczyną. Doskonale porozumiewa się z Jet'em i innymi przyjaciółmi. Ubiera się w lekką zbroję. W swoim arsenale nosi różne bronie jak miecz i nóż. 

Historia Edytuj

Po raz pierwszy pokazana jest w pierwszej księdze gdy walczy z Narodem Ognia. Była rzadko pokazywana w odcinku Jet, ale spostrzegana jako lojalna i posłuszna, wykonując zadania zadane przez Jeta. Żądełko i Miernota znaleźli Sokkę który śledził Jeta dowiadując się o jego planie zniszczenia miasta. Jednak dziewczyna go przed tym zatrzymała przykładając mu swój sztylet do jego szyi. W księdze drugiej wyjechała z przyjaciółmi do Ba Sing Se aby rozpocząć nowe życie. Gdy przyjechali, Żądełko spotkała Iroha. Iroh powiedział jej że ma niezwykłe imię jak dla młodego chłopca. To rozzłościło ją, ale ze smutkiem powiedziała że jest dziewczyną. Gdy Jet przyłapał Iroh, gdy ten podgrzewał herbatę Magią Ognia, a następnie wydał rozkaz ekipie na aresztowanie Zuko i jego stryja. Później gdy Jet został zaaresztowany przez Dai Lee, Long Feng zaatakował go Magią Ziemii. Jednak pomimo wielu starań Katary, Jet umarł. Żądełko bardzo nad tym ubolewała gdyż był jej to bliski przyjaciel, niektórzy sądzą że była zakochana w Jetcie. Nieznane są jej dalsze losy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki