FANDOM

Water Tribe emblem Waterbending emblem
250px-Viper
Viper
Informacje biograficzne
Znany także jako

Viper

Narodowość

Plemiona Wody

Pochodzenie

Miasto Republiki

Wiek

brak

Narodziny

Brak

Śmierć

Brak

Następca

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Oczy

Niebieskie

Włosy

Brązowe

Skóra

Śniada

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Wody

Zajęcie

Przestępca

Przynależność

Groźna Trójka

Debiut

Odcinki/Witaj w Mieście Republiki

Ostatni występ

Odcinki/Koniec gry

Viper jest liderem Groznej Trojki. Podniósł się na to stanowisko w 171 AG po jego poprzednik stracił zdolności zginania.

Historia Edytuj

200px-Korra vs Triple Threat Triad

Korra walczy z Viperem

Tak jak Viper miał grozić Pana Chung raz Avatar Korra interweniował, powodując Triple Threat członków triady aby wybuchnął śmiechem.Waterbender poinformował Korra że była w Triple Threat terytorium Triada i że byli o umieścić ją w szpitalu. Korra odpowiedział, że to oni byli o potrzebować szpitala do którego Viper odpowiedział pytaniem Korra, "Za kogo ty się uważasz?" Po Avatar wywołał waterbender z jednego dodatkowego rachunku, natychmiast uruchomił strumień wody z wnętrza jego kurtki, tylko do jego przekierowany z powrotem na niego i zamrożone na głowie przez Korra. Jako człowiek potykając się, Korra kopnął go w głowę, powodując u niego rozbić jego głowę do zamrożonego przed jego Satomobile rozbijając lód i tymczasowo przewracając go.

Moc Edytuj

Mako fighting Viper

Viper atakuje Magia wody

Viper jako mag wody jest bardzo wykwalifikowany swietnie zamraza i walczy.Jest nawet lepszy od Korry.Potrafi tworzyc wielkie fale i samemu czerpac wode z roznych miejsc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki