FANDOM

Water Tribe emblem.png
Żona Yakone'a
Żona Yakone'a
Informacje biograficzne
Narodowość

Północne Plemię Wody

Pochodzenie

Plemię Wody

Opis fizyczny
Płeć

kobieta

Włosy

brązowe

Informacje osobowe
Zainteresowania miłosne

Yakone (mąż)

Sojusznicy

Yakone, Tarrlok, Noatak, Północne Plemię Wody

Przynależność

Plemię Wody

Debiut

"Trupy w szafie"

Żona Yakone'a była kobietą z Północnego Plemienia Wody oraz matką Noataka i Tarrloka. Według jej młodszego syna, nigdy nie dowiedziała się o mrocznej przeszłości Yakone'a oraz faktu, że uczył ich dzieci tkać krew.[1]

Historia Edytuj

Po ucieczce Yakone'a z Miasta Republiki i przybraniu nowej tożsamości, poznał tę kobietę w małej wiosce, wkrótce ona zakochała się w nim i wzięli ślub. Niedługo po tym urodziła dwoje dzieci, Noataka i Tarrloka. Bez wiedzy matki, Yakone uczył swoich synów w sztuce tkania krwi. Kobiecie wmawiano, że chodzili razem polować. Kilka dni po ucieczce Noataka spowodowanej agresywną konfrontacją ze swoim ojcem, Yakone i Tarrlok wrócili do domu. Kobiecie powiedziano, że Noatak uciekł i najprawdopodobniej zginął. Po straceniu swojego pierworodnego syna załamała się i nigdy nie była już taka sama.[1]

Osobowość i cechy charakteru Edytuj

Bardzo kochała swoją rodzinę, jej młodszy syn nazywał ją "ciepłą i troskliwą kobietą". Jednak utrata Noataka odcisnęła wielki ślad na jej psychice i nigdy już nie była taka sama.[1]

Drzewo genealogiczne Edytuj

Yakone

żona

Noatak

Tarrlok

Występy Edytuj

Legenda Korry Edytuj

Księga I: Powietrze (气) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ona i Yugoda mają podobny styl uczesania.
  • Miała fioletowe oczy, mimo że większość obywateli Plemienia Wody ma niebieskie.[1]

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki