FANDOM

250px-Beifong Metalbending Academy

Akademia Toph Beifong

Akademia Magii Metalu Beifong jest ośrodkiem edukacyjnym założona przez Toph Beifong wkrótce po zawarciu wojny stuletniej, gdzie uczył się sztuki Kontrola Metal. Znajduje się w pobliżu miasta Yu Dao kolonii Narodu Ognia w zachodnich Stanach ziemi.

Historia Edytuj

Przed końcem sto lat wojny, budynek, w którym Toph później osiedlić jej akademii było dojo firebending własnością Mistrza Kunyo, jednak po wojnie egzekwowania Lord Ognia Zuko w Ruchu Harmonia Restoration, Kunyo i jego uczniowie opuścił budynek.

Około 101 AG, Toph przybyli Yu Dao i założyła akademię w tym budynku, używając go uczyć sztuki metalbending innym. Głównym motywem Toph dla tworzenia akademii było ludzi z bossami się, które jej się podobało;. Jej bardziej szlachetny powód był jednak pomóc earthbenders osiągnąć swój potencjał jako metalbenders Kiedy Toph połączyć się z grupą, gdy byli w drodze do Yu Dao ocenić tam sytuację, Toph tymczasowo opuścił szkołę, nakazując jej trzech studentów, ho Tun, Ciemny i Penga, ćwiczyć swoje postawy w jej braku.

Toph attacking Kunyo

Toph wygania Kunyo

Sokka towarzyszył jej po powrocie do szkoły , a oni po prostu w czasie , aby znaleźć studentów na ich drodze. Po Sokka i Toph zstąpił na nich , przy założeniu, że zostały porzucenie ich szkolenia , studenci bronili się , mówiąc, że nie jechaliśmy , ale został wyrzucony przez szkoły rywalizując z firebenders , MASTER Kunyo za Firebending Dojo . Mistrz Kunyo nie odzyskał szkoły w braku Toph jest . Wyjaśnił , że jest toszkoła firebending że opuszczony z powodu wykonywania tego ruchu , jednak teraz , żeLord Ognia wycofał swoje poparcie dla planu , mistrz Kunyo i jego uczniowie byli ustawić na odzyskanie budynku , stwierdzając , że jest to prawnie im . Przed Toph i Kunyo mogli rozpocząć bitwę nad szkołą , a następnie zniszczyć budynek , Sokka interweniował i zaproponował niech studenci walczą o prawa do budynku , w przeciwieństwie do sifus . Zaproponował "mecz na twarz", co oznacza, że ​​w zależności od tego zespół studentów ma inny student usiąść pierwszy wygra mecz ischool.When Mistrz Kunyo i jego uczniowie powróciłnastępnego dnia , Toph miał siedzieć bez walki z nimi , ale został powstrzymany w ostatniej chwili przez metalowe monety na tyłku , gięte przez Ho Tun . Ku jej zaskoczeniu , jej nauki metalbending nie kliknął z jej uczniów z dnia na dzień , a także z możliwością metalbend po ich stronie , Toph jest trzech studentów zdecydowanie bronił szkołę i wygrał przed trzema firebending studentów , umożliwiając ich Sifu odzyskać posiadanie budynku.

Studenci Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki