FANDOM

ArnookSoTN
阿諾
Arnook
Informacje biograficzne
Narodowość

Plemiona Wody

Pochodzenie

Północne Plemię Wody

Wiek

50

Narodziny

50 AG

Śmierć

Brak

Poprzednik

Brak

Następca

Ojciec Tonraqa i Unalaqa

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Oczy

Niebieskie

Włosy

Brązowe

Skóra

Śniada

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Brak

Zajęcie

Wódz Północnego Plemienia Wody

Debiut

Mistrz magii wody

Ostatni występ

Odcinki/Oblężenie Północy

Arnook to przywódca Północnego Plemienia Wody. Ma 50 lat. Jest ojcem Yue. Po narodzinach córki miał wizje w której zobaczył "jak piękna dziewczyna staje się duchem księżyca" Niewiele o nim wiadomo.

Historia Edytuj

Arnook and his wife

Arnook z zona ciesza sie ze Yue zyje

W młodości już uczył się ja być prawdziwym wojownikiem. Mimo że nie jest Magiem Wody został Wodzem Północnego Plemienia Wody ok. dwadzieścia lat przed Oblężeniem Północy. W pewnym momencie poślubił córkę poprzedniego wodza, która zaszła w ciążę. Arnookowi urodziła się córka. Była poważnie chora, urodziła się w ęcnie. Zdesperowany, by uratować jej życie Arnook poprosił Ducha Księżyca o imieniu Tui o pomoc. Następnie zabrał córkę do Oazy Duchów. Zanurzył ją w wodzie w pełni księżyca, jej włosy z czarnej zmieniły barwę na białą, a ona sama otworzyła oczy i zaczęła płakać jak normalne dziecko po porodzie.

Po urodzeniu Yue, Arnook miał duchową wizję. Dowiedział się, że kiedy córka osiągnie dojrzałość, zostanie wcieleniem Ducha Księżyca. Kiedy Drużyna Awatara przybyła do Północnego Plemienia Wody Arnook był bardzo szczęśliwy, że ma Aanga jako sojusznika. Przedstawił ich Mistrzowi Pakku, nauczycielowi Magii Wody. Katara jako kobieta nie mogła się u niego uczyć. Po tym, jak została przyłapana na uczeniu się Magii Wody od Aanga, Pakku wyrzucił go ze swojej szkoły. Dziewczyna postanowiła poprosić Arnooka, by ten przekonał Pakku do ponownego przyjęcia Aanga. Wódz nie zgodził się, i odpowiedział, że nie może zmusić Pakku do tego.

Kiedy Naród Ognia rozpoczyna atak na Północne Plemię Wody, Arnook prosi ochotników do wzięcia udziału w niebezpiecznej misji, Sokka był pierwszym, który się zgłosił. Po bójce Sokki z Hahnem Arnook mianował Sokkę ochroniarzem Yue .

Arnook był smutny z powodu śmierci córki, lecz równocześnie był z niej dumny.

Charakter Edytuj

Arnook był miłym, mądrymi i dobrym przywódcą, który dbał o dobro swoich ludzi. Był bardzo duchowym człowiekiem, który wierzył i szanował Duchy

Rodzina Edytuj

Arnook

brak

Yue

Więcej z Fandomu

Losowa wiki