FANDOM

250px-Astronomy

Ludzie w świecie Avatara mają ograniczoną wiedzę na temat astronomii i wszechświata wokół nich. To rozciąga się znajomością zaćmień i przesileń, które są obszernie w historii i wydarzeń. Wiedza ta jest niezbędna, jako zjawiska astronomiczne mogą bezpośrednio wpływać siłę gięcia.Duchy i ludzie na Ziemi utrzymać repozytoriów informacji w różnych miejscach, choć wiele z nich zostało utracone z chowanie Biblioteka Wan Shi Tong.  

Astronomia Edytuj

Kometa Sozina Edytuj

Kometa Sozina

Odcinek-Kometa Sozina

Kometa Sozina

Kometa Sozina przelatuje blisko Ziemi raz na sto lat. Magowie ognia są w stanie pobierać z niej energię, jak zwykli robić Wojownicy Słońca, znacznie zwiększając swoje możliwości. Władca Ognia Ozai twierdził, że moc ognia zwiększona jest przez równowartość stu Słońc. Sozin użył mocy komety wyeliminowania Nomadów Powietrza w nieudanej próbie zabicia avatara. Był pierwszym, który pobierał energię z komety w celu popełnienia ludobójstwa. Przez to, kometa została przemianowana na jego cześć.

Księżyc Edytuj

Full moon

Ksiezyc w pelni

Juz od dawnych czasow magowie wody czerpali moc z Księżyca - naturalnej satelity Ziemi. Nauczyli się kontrolować wodę lecz Hama wymyśliła bardziej skuteczną według niej technikę: Magii krwi. W trakcie pełni ich moc była większa niż zwykle, co wykorzystali magowie z Północnego Plemienia Wody podczas walki z Narodem Ognia w odcinkach 19 i 20 księgi pierwszej.

Zaćmienie Księżyca Edytuj

Zaćmienie Księżyca

Red moon

Zacmienie księżyca

Waterbending czerpie swoją moc z księżyca. Choć postać z księżyca śmiertelne Ducha jest znany wpływ na sztukę gięcia, skutki wydarzeń astronomicznych nie są jasno określone. Podczas zaćmienia Księżyca, Księżyc jedynie ukryta w cieniu Ziemi, bez zakłócającego ciała w latach, w przeciwieństwie do zaćmienia Słońca, gdzie słońce jest rzeczywiście była zakryta przez satelitę.

Meteoryt Edytuj

Meteoryt

200px-Meteorite

Meteoryt

Meteoryt jest naturalny obiekt pochodzący z kosmosu, który przetrwa wpływ z powierzchni Ziemi.Kiedy Sokka ukończył trening szermierki pod okiem Piandao, wybrał materiał z meteorytu do wykucia miecza.   

Mapa Gwiazd Edytuj

Mapa gwiazd

250px-Chart

Katara z Mapą

Tabela gwiazda jest mapą składającą się z układów gwiazd i konstelacji. Konstelacje pokazane na wykresie przypominają gwiezdne konstelacje północnej Ziemi. Gwiazda Północna - Polaris, będąca centrum mapy, pozwala tym, którzy jej używają znaleźć kierunek północny, jeżeli są na półkuli północnej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki