FANDOM

Zaheer's gang uses lava
Atak na Klan Metalu
Informacje chronologiczne
Poprzednie
wydarzenie

Harmonijne Zrównanie (Bitwa w 171 AG)

Informacje historyczne
Początek

171 AG

Miejsca

Zaofu

Skutki
Strony konfliktu
  • Druzyna Korry
  • Klan Metalu
  • Gang
Dowódcy
Występy
Pierwsze pojawienie

Odcinki/Terror w ciągu

Ostatnie pojawienie

Odcinki/Terror w ciągu

Atak na nieruchomość Suyin była to konfrontacja, która wystąpiła, gdy Gang Zaheera postanowil porwac Avatar Korre w Zaofu. Ostatecznie grupa Korry i Suyin wygrali bitwe i odebrali Korre.

Historia Edytuj

P'Li attack Mako and Bolin

P'Li zaczyna atakowac Mako i Bolina.

W nocy, Zaheer i jego współpracownicy ostatecznie udają się do Zaofu przez osiedle Suyin Beifong. Pomimo ich wysiłków, aby pozostać niezauważonym, czterech przestepcow zaskoczylo Pabu, który zaczyna płakać w niebezpieczeństwie, mimo początkowo zostal odrzucony przez Bolina. Poza pokój Korry, Ming-Hua wykorzystuje lód, wycina małe krążki z okna, pozwalając Zaheerowi ujarzmic Nage. Kiedy pies zostal sparaliżowany, Korra budzi się i zdaje sobie sprawę z obecności grupy.

Ona próbuje użyć magi ognia i atakować swoich przeciwników, ale strzał z rzutki w procesie, paraliżuje ją natychmiast i pozwala Ghazanowi do przeprowadzenia jej na ramionach. Poza Bolinem pokoju i Mako, Pabu zauważa czterech przestępców ponownie, wołając. Dwaj bracia wychodza na zewnątrz i atakuja czterech przestępców, ale są natychmiast atakowani wszystkimi zywiolami. Zamieszanie na zewnątrz powoduje, że strażnicy dzwonia syrena ostrzegawczą i świecą kilka reflektorów na czterech przestępców, co skłoniło Ming-Hua, aby zauważyć, że próba Grupy, wykorzystać element zaskoczenia nie powiodła się. P'Li zaczela strzelać kilka promieniami spalania, zmierzające w stronę strażników, jak i dwóch braci.

Bolin i Mako są wyrzucani z powrotem pod wpływem podmuchu, z drugiej strony twierdząc, że nie moga pozwolić do opuszczenia miasta z Korra. Asami uczestniczy z braćmi. Suyin i inni członkowie klanu metalu zaczynają śledzić grupe, skutecznie zatrzymując Zaheer i jego współpracowników wewnątrz prowizorycznego metalowego więzienia. Suyin kaze im poddać sie i uwolnić Avatara, tak jak ziemia otaczająca gang zaczyna się obracać w fosie wypełnionej lawą. Bolin wyraża emocje widząc lawe, ale wkrótce zdaje sobie sprawę, że zdolność Ghazan moze utrudniać im odzyskanie Korry.

Zaheer attack Suyin and Lin

Zaheer leci po Korre.

Zaheer próbuje użyć magi powietrza na pokrycie siebie i swoich współpracowników w chmurze dymu, ale jest ograniczony z przewodów metalowych. Kilka strażnikow próbują podporządkować sobie magie powietrza, bezskutecznie. Liczne próby przekroczenia fosy okazuja sie nieskuteczne, Suyin i Lin Beifong tworza kopule , Bolin, aby tymczasowo ogłuszylP'Li uderza w jej trzecie oko z ziemi.

Pomimo problemów nieporozumienia, Bolin udaje się zablokować chi P'Li, podczas gdy dwie siostry zabrac Korre, ku oburzeniu Zaheer . Pomimo prób w magii powietrza, Zaheer ostatecznie jest uziemiony przez Suyin, która używa odłamkow metalu by przebić jego szybowiec. Zdając sobie sprawę, że nie udało im się, Zaheer wywołuje dużą kopułę powietrza, przez ktora uciekaja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki