FANDOM

Avatar Trading Card Game.png

Awatar : .Last Airbender karcianej gry jestgra w karty do kolekcjonowania opracowane i produkowane przez Upper Deck Spółki i wydany w lutym 2006 r.  W grzegracz wciela się w rolę jednego z głównych lub drugorzędnych bohaterów z avatar : The Last Airbender i pojedynki innego gracza w siłę i możliwości testowania meczu ustalonej przez karty gry. Ogólnym celem jest zdobycie trzech punktów , zanimprzeciwnik robi , mogą być uzyskane kiedy przeciwnicy nie mają dalszych działań dostępnych dla nich . Gra jest częścią systemu QuickStrike gier karcianych , co oznacza, że jest kompatybilny z różnych innych gier karcianych z różnych dziedzin mediów i fikcji . Oryginalny uruchomienie jest zatytułowany Master of Elements , i ma rozpiętość 235 kart , w tym 85 kart wspólnych , 75 niezwykłych kart , 65 kart rzadkich i 10 specjalnych kart . Karty te są dodatkowo podzielone na strajku , sojusznika , korzyści , lub komory , z których wszystkie różnią się w rejestracji i skutku . Od pierwszej wersji , kilka kart promocyjnych i zestawy podnoszenia ciśnienia zostały również wydane, z których część pochodzi z kolekcji DVD serii " . Burger King zwolniony także osiem kart promocyjnych , które zostały sprzedane wraz z posiłkami dla dzieci między 28 sierpnia a 30 września 2006 

Historia Edytuj

Koncepcja Edytuj

Awatar Trading Card Game został wyidealizowany długo przed pokaż zaczął powietrza w telewizji. Po sukcesie serii pilota w lutym 2004 r., Avatar:. Ostatni Władca Wiatru została odebrana za zamówienie trzynastu odcinków  Niedługo po serii został zatwierdzony, VUDUBERI, mała firma, projekt artystyczny, zgodził się produkować wszystkie wzory kart z pomocą kilku współpracowników, tylko rok przed koncertem będzie w telewizji. Z biegiem czasu zespół VUDUBERI dano jeszcze kilka odcinków do pracy, pozwalając im korzystać z materiałów referencyjnych oddzielnego pilota. Zarówno Nickelodeon i Upper Deck nadzorował każdy rysunek i trzymali się na wysokim poziomie, często wysyłając kartki z powrotem do VUDUBERI do zmian. Ponadto, Upper Deck spotkał się z twórcami Avatar Mike Dimartino i Bryan Konietzko jak również z Nickelodeon, gdy proces ten był miejsce w celu zapewnienia "najlepsze leczenie" została przyznana nieruchomości.

Wydanie Edytuj

W lutym 2006 roku, dwa lata po rozpoczęciu projektu TCG, Mistrz elementów zestawów startowych w końcu trafił na rynek. Joan Grasso, wykonawczy w dziale zabawek z Nickelodeon i Viacom Consumer Products w momencie dopuszczenia TCG jest cytowany, że "Avatar stał się jednym z najbardziej popularnych nowych spektakli dla dzieci, dziś z głęboko lojalny i rosnącego fanów, który ma Avatar został domagają towarów odkąd zadebiutował show "TCG będąc jedną z odpowiedzi na taki duży popyt. Pomimo oczekiwań gra nie sprzedaje się dobrze, a do roku 2008 TCG zostało umorzone.

Informacje wprowadzające Edytuj

Awatar :Trading Card Game Last Airbender jest rozgrywany pomiędzy dwiema osobami , z których każda kontroluje swój własny zabaw mat . Mat zabaw ma trzy strefy, w których , w trakcie gry , każdy gracz przychodzi na miejsce , swoje karty . Każdy gracz wybiera swojej karty Chamber przed rozpoczęciemgry . Karta Izba ( alternatywnie nazywane po prostuizba) jest przedstawieniem postaci w grze gracza , afabuła gry sprawia, że ​​jest tak , że znaki na każdej izby walczą ze sobą, z innymi typami kart są suplementy Izby. Izba ma również dwustronne karty ukryte w nim , zwany ruch podpis bohatera . Z trzech stref na macie zabaw ,zielona strefa zawiera karty izby, strefę żółtąpokład i czerwoną strefęstos kart odrzuconych .Istnieją inne rodzaje kart w grze oprócz karty izba : strajk , korzyść, i sojusznikiem . Karty Strike zazwyczaj tworzą większość talii gracza. Są to składniki "Front Line " z każdej gry , zawierające ofensywne i defensywne wartości zwane siły i przechwytywania , które określają żywotność karty stanąć przeciwko innej karty strajkowego . Na przykład ,strajk o wartości przechwytującym 3 nie ma wystarczających zdolności obronne , aby stawić czoła przeciwnej wartości siły uderzenia z 5 , więc to byłoby pokonać , jeśli zaatakowany przez przeciwną strajku . Strajk strajk pokonany przez przeciwnika gracza znajduje się w stosie kart odrzuconych . Karta zaletą jest zdolność do wspomagania odtwarzacza , który wciąga go w ustalonych sposobów opartych na jego zdolność przedstawionej w opisie odpowiednich karty. Karta sojusznikiem , pozornie podobny do izb, przedstawia postać z serii , który przychodzi , aby pomóc jego lub jej sojusznika . Strefa, w którejgra staje się sprzymierzeńcem znane pod nazwą tego sojusznika , np. " Strefa Sokka jest " jeślikarta sojusznikiem Sokka jest odtwarzany . W przeciwnym razie ,sojusznikiem często ma podobne efekty do tych kart korzyść. W trakcie gry , karty są odwrócone na matę odtwarzania przez właściciela tej maty jest z pokładu . W zależności od typu karty ,odwrócona karta idzie do wyznaczonego obszaru danego obszaru . Strajk pozostaje w "Flip Tutaj " obszar strefy po przerzucony z pokładu ;sojusznik zostanie przeniesiony do obszaru "Ally " strefy , azaletą jest przesuwana do " Obszaru Advantage " , z których tylko jeden jest na macie gry , w przeciwieństwie do innych obszarów, dla których istnieje jedna strefa za . Jednakże , w celu wprowadzenia w odbitym karty w grze , musi być opłacone z zielonym , żółtym i / lub czerwonym energii , z których trzy znajdują się w każdej odpowiedniej strefy na początku gry , wybrany z góry pokład i umieszczone twarzą w dół. Energii mogą być tworzone w trakcie gry w tym poprzez uzupełnianie i ostrości ( patrz " Jak grać " for details) . Ilość i kolor energii niezbędnych do płatności kartą znajdują się w pasku bocznym każdego strajku , sojusznika i karta Advantage . Każdy gracz rozpoczyna grę w jego zielonej strefie . Za każdym razem, karta strajk gracza zostanie pokonany przez kartę uderzyć przeciwnika , że strajk może albo stać sięenergia tej strefy poprzez umieszczenie twarzą w dół w części energii strefy , która jest jedną z form skupienie lub może być odrzucone , w oczekiwaniu na swobodę gracza. Stąd , ponieważgracz został pokonany w zielonej strefie , on lub ona zaczyna przerzucać kartki w strefie żółtej zamiast . Raz pokonany w strefie żółtej karty następnie przerzucił się na czerwonym polu . Jednakże, jeśli w tym łańcuchu porażekgracz traci, udaje się odwrócić kartę strajk , który ma wystarczającą przechwycić do odwrócenia zwycięską kartę uderzyć przeciwnika ,przeciwnik musi zacząć bronić swoich własnych stref poprzez przerzucanie kartek . Przed rozpoczęciem nowego łańcucha koziołki , sprzątanie należy rozpoczynać od strony pozwanej (patrz słowniczek na szczegóły ), a następnie innych postanowień odnoszących się do uzupełniania energii (patrz " Jak grać " ) . Jeśli pokonany w czerwonej strefie ,pokonany gracz traci rundę iodwrotnie gracz otrzymuje punkt . Pierwszy gracz , aby zdobyć trzy punkty, wygrywa grę. 

Jak Grać Edytuj

Każda gra z tej TCG każdy gracz zaczyna z jego lub jej tasowanie talii bez Chamber tym karty w talii. Istnieją dwie maty zabaw, jeden gracza, które są umieszczone na płaskiej powierzchni w sposób, tak, że jedna na matę pokrywa się z drugim macie, tyle, że nie staje się tylko jeden obszar korzyść gracza.Karta Izba, z wizerunkiem charakter Avatar zdobiący przód, przedstawia postać, która będzie działać jako odtwarzacz w czasie gry i umieszcza cechę symbolu stroną do góry na powierzchni "izba" maty zabaw.Pokład jest umieszczony w jego tytularnego przestrzeni, jak również.

Niedokładny opis i krótki opis systemu strajkowego Edytuj

200px-TCG flip demo.png

Jest to część maty do gry pokazano w karty Chamber skrajnej prawej miejscu karty z zielonej strefy i pokład w pierwszej z prawej w strefie żółtej.Gracz zaczyna od tego, odchylając karty z talii do "flip Tutaj" obszarze zielonej strefy.

W przeciwieństwie do większości gier karcianych , systemu QuickStrike rozgrywki , które , jak wspomniano wcześniej, jest to system stosowany w awatarze TCG , nie ma gracze trzymać rękę kart, w których celowe nad tym, co umieścić w grę. Zamiast tego gracze przerzucanie kartek z wierzchołków ich pokładach. Ponieważtalia kart jest prezentowany w pozycji zakrytej ,gracz nie wie, jakie karty on lub ona odwrócić na matę do gry. Obszary , na którychgracz odwraca karty są oznaczone "Flip Tutaj " . Obaj gracze powinni być w stanie zobaczyć żadnego odbitym karty - nie ma ukrywania z przeciwnego gracza w niepokoju do kart , które zostały odwrócone . Pokarta została przerzucona na zielonym "Flip Tutaj " powierzchni maty ,gracz powinien zadbać, aby zbadać , która z kart on lub ona odwrócona . Może to byćkarta strajk .Karta składa się z dwóch strajk istotnych do zrozumienia wartości:liczba Intercept iSiła numer . Liczba stała jestmiarą siły obronnej karty. Numer wysokiej Intercept oznacza silną obronę przed atakiem wroga , amała liczba oznacza słaby i prawdopodobnie podatny obrony Stat. Częstoniższa liczba Intercept jest równoważona przez wiele większą siłę , która jestmiarą siły ofensywnej karty . Siła numer działa w ten sam sposób , żeliczba Intercept robi : wysoki oznacza silną przestępstwa , niski oznacza słabą przestępstwa . Jak wspomniano powyżej , widoczne na pierwszym obrazku z tego podrozdziału ,mata posiada trzy kolorowe zabawa stref . Każda strefa stanowi szansę dla gracza , aby położyć kres karty uderzenia przeciwnika , który zwie się strajku przeciwnika i kolor strefy reprezentuje poziom zagrożenia : atak przeciwnika do zielonej strefy nie jest bardzo uciążliwe i niebezpieczne dla gracz atakowany ; ataku przeciwnika w strefie żółtej jest nieco bardziej ryzykowne , aatak na czerwonej strefie jest bardzo niebezpieczne i groźne dla atakowanygracz . Wszystko to dlatego, żezielona linia jest pierwsza linia każdego zawodnika obrony ,żółta linia jestdrugi , aczerwona linia jestostatnia . Jeśli któryś z graczy zabraknie stref ( nie każda strefa zaatakowany ) , nie będąc w stanie powstrzymać wszelkie strajków , przeciwne wyniki zawodnika jeden punkt .  

Dalsze informacje dotyczące instalacji i atak otwarcie Edytuj

200px-Offensive stance vs. neutral stance.png

Karty

Każda gra z Avatar TCG zaczyna się każdy gracz wprowadzania energii począwszy od jego lub jej stronie maty . Energii począwszy reprezentuje jakiejkolwiek kwoty nominalnej w dół karty są po stronie prawej stref odpowiedniego gracza . Na początku gry , przed albo gracz odwraca karty do "flip Tutaj " obszarach i zaczyna wykorzystywać ataki strajku, należy wziąć dziewięć kart z góry jednego z pokładu , nie patrząc na to, co one są i umieścić je w wyznaczonym rozruchu obszary energetyczne ( patrz ilustracja po prawej stronie ) . Każda karta jest uważana za jedną energię początkową. Energie w zielonej strefie nazywane są " zielonej energii ", energie w strefie żółtej " żółte " i energie energie w czerwonej strefie "czerwone energie " .Po energie wyjściowe zostały wprowadzone , to jest czas , aby określić, kto będzie pierwszy ruch w grze . Obaj gracze narysować cztery karty z wierzchołków ich pokładach i umieścić je na terenie odkrytego maty do gry , od tej pory znany jako stos kart odrzuconych . Tym razem , karty mają być umieszczone odkryta. Piłkarze sumować wartości obowiązujące od tych czterech kart , i od tego, graczwyższa wartość całkowita siła idzie pierwszy . Ally i zaletą karty, które zostaną szczegółowo później , są warte zero i dodać sił sumie nic do gracza .  

Karty sojusznikiem i nadpłaty Edytuj

Rysując niewystarczającą karty strajk w tym momencie , czy bardziej odpowiednio rysując niewystarczającą karty strajku w jej czerwonej strefie , Gracz 1 straci wszystkich jej stref . To spowoduje, że punkt jest uzyskany przez gracza 1 ( więcej szczegółów w następnym podrozdziale ), który jestnajmniej pożądana droga do odtwarzacz 2 w tym momencie . Dlatego też, jeśli nieznacząca strajk , Gracz 2 powinien nadzieję otrzymać pomoc od innego typu karty , ewentualnie przez rysunek sojusznika . Karta sojusznikiem oznacza przyjaciela lub odpowiednik gracza izba karty , które mogą pomóc w pokonaniu przeciwnika . Przed jej wykorzystanie ,gracz powinien wiedzieć, że musi on zostać pokryty z energii , tak jak innych kart . Zazwyczaj karty te mają podobne efekty do tych kart zaletę: pomocnictwo w ​​siłę uderzenia , po efekty specjalne występować na boisku , itp. Nie jest to dodatkowy bonus do płacenia za sojuszników , ale: po umieszczeniu w odpowiednim miejscu na odgrywają mat,strefa, w której jest on umieszczony jest obecnie znany dwie nazwy . Jednym z nazwami po prostu jako " strefa X " na podstawie barwy strefy, lub może być określana przez nazwę Ally który znajduje się w tej strefie , na przykład " Strefa Katara za " .  ==Ostrzeżenia formalnej gry==

Dorywczo gry pozwala graczom na pominąć wiele zasad i przepisów określonych w oficjalnej zbiór przepisów, ale formalna zabawa jest nieco bardziej skomplikowana, z udziałem wcześniej niewymienione obszary cech, mechaniki izba-dane cechy, i ograniczeń pokładowych.Karty pokładowe Edytuj i ograniczeniaChociaż w dorywczo grać dowolną liczbę kart z dowolnej liczby wielokrotności (nawracające kopie tej samej karty w całej talii) bez względu na karty Izba może tworzyć talię, jeśli jego właściciel zdecyduje, zabawa określa formalne przepisy dla wszystkich tych zmiennych:Pokłady musi mieć co najmniej sześćdziesięciu (60) karty.Nie więcej niż cztery (4) kopie tej samej karty mogą być odtwarzane.Wszystkie karty w talii musi dzielić cechę z pokładu w Karcie Kameralnej. Karty bez żadnego symbolu cecha
Aang Chamber Card trait demonstration.png

Ten Aang Izba posiada pasek boczny z trzech obrazów, tak jak każda karta Izba. Są to trzy podstawowe cechy.Symbol w prawym dolnym rogu jest specjalną cechą elementarną. Wszystkich kart w talii musi pasować te cechy lub unieważnione z dowolnego.

może być umieszczony w każdym pokładzie, niezależnie od Izby.To znaczy, może być więcej niż sześćdziesiąt karty w talii, ale nie mniej, a więcej niż cztery kopie tej samej karty może być w jednym pokładzie, ale nie wszystkie z nich muszą zostać odtworzone.Na przykład, na każdej karcie izba, istnieją trzy cechy w kolumnie podobny do powstawania kosztów bocznego na innych kartach, a także jeszcze jedną cechę w prawym dolnym rogu. Trzy cechy, na pasku bocznym są podstawowe cechy postaci. Jednym z tych podstawowych cech odpowiada cecha demograficznych strajku, jeden do sojusznika, a jeden na korzyść.Czwarta cecha w rogu jest specjalną cechą elementarnej, która określa, który z czterech elementów charakter zakrętach. Tak więc, jeśli ta Izba jest używany w talii, a następnie wszystkie strajki w pokładzie muszą dzielić tę samą cechę, strajk, wszyscy sojusznicy samo trait sojusznikiem, wszystkie zalety sama cecha zaletą, a wszystkie karty elementarna-trait samego elementu jak izby , albo nie mają rys na wszystko. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki