FANDOM

Azula Indifferent Jestem stumetrowym, fioletowym niedźwiedziodziobakiem z różowymi rogami i srebrnymi skrzydłami.

Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.

Azula (games)
阿祖爾
Azula
Informacje biograficzne
Narodowość

Naród Ognia

Pochodzenie

Naród Ognia

Wiek

14

Narodziny

86 AG

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Brazowe

Włosy

Ciemnobrązowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ognia,Wytwarzanie błyskawicy

Zajęcie

Wojowniczka, Ksiezniczka

Przynależność

Drużyna Azuli

Debiut

Spalona Ziemia (Gra)

Azula to 14-letnia księżniczka Narodu Ognia. Pochodzi z Rodziny królewskiej. Jest córką Ursy i Ozai, oraz siostrą Zuka. Przyjaźni się z Mai i Ty Lee, które pomagają jej ścigać Avatara. Azula ma bladą cerę, lekko skośne, jasno-brązowe oczy, a także czarne włosy sięgające połowy pleców. Narcyzm i egoizm to dwie główne cechy charakteryzujące tą postać. Jest ulubionym dzieckiem swego ojca i wnuczką Azulona, po którym odziedziczyła imię. Głosu Azuli w grze użyczyła Grey DeLisle.

Historia Edytuj

Księżniczkę Azulę urodziła księżniczka Ursa. Jest młodsza o dwa lata od Zuka. Azula to imię, które odziedziczyła po swym dziadku- Azulonie. Dorastała w bogatej i zamożnej rodzinie, a co za tym idzie, dostawała wszystko, co chciała. Już w dzieciństwie była świetnym magiem ognia. Dzięki talentowi szybko zyskała szacunek i stała się dumą swego ojca. który uważał, że w przyszłości będzie świetnym Władcą Ognia. Ufał jej i uczył o polityce narodu Ognia. Azula studiowała w akademii magii ognia, gdzie była najlepszą uczennicą w całej szkole. To właśnie tam poznała Mai i Ty lee, które zostały jej przyjaciółkami. Kiedy Azula i Zuko byli mali kochali się i często bawili się w smoki z teatru na Żarzącej Wyspie. Oboje szczęśliwie wspominali te czasy. Kiedy Azula dorastała często dokuczała Zukowi i ich miłość została przerwana.

Występowanie w grach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Cała historia Azuli w grze jest taka sama jak w serialu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki