FANDOM

Baraz
彈幕
Baraz
Informacje biograficzne
Narodowość

Naród Ognia

Pochodzenie

Królestwo Ziemi

Wiek

Brak

Narodziny

Brak

Śmierć

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Oczy

Złote

Włosy

Czarne

Skóra

Blada

Informacje osobowe
Zainteresowania miłosne

Ahnah

Ulubiona broń

Magia Ognia

Fire Nation emblem.png Mag ognia
Baraz jest uciekinierem i byłym więźniem Imeprium Ziemi oraz Magiem ognia.

Historia Edytuj

Przed armii Kuvira rozpoczął podbój, Baraz i Ahnah żył na ziemi Królestwa. Jednak, gdy wojsko przejęło kontrolę nad ich domach, stali się jeńcami wojennymi z powodu bycia z ziem non Kingdom pochodzenia. Udało im się uciec z obozu, zatrzymanie, wraz z kilkoma innymi firebenders i waterbenders.

Pewnego dnia, gdy szli w lesie, Baraz, Ahnah i ich grupy widział Bolin i Varrick zostają schwytane w ich pułapkę. Po zauważając ich Empire Earth mundury wojskowe, to zakłada się, że pracują dla Kuvira mimo nalegań duetu że byli dezerterzy. Po uwolnieniu duet z sieci, związali ręce, zamierzając wykorzystać je zdać w pobliżu przejścia granicznego. W waterbenders zostały zginanie wodę w mundurkach wodnych, natomiast Bolin pytał, jak skończyła się w jednym z obozów reedukacji Kuvira i Baraz mówi mu, że Kuvira został przechwytywania i blokowania się wszyscy nie pochodzenia Królestwo Ziemi. Varrick zapytał, dokąd idą i Baraz i Ahnah powiedziano im gola. Bolin użył lavabending, aby utrzymać je w ryzach, po raz kolejny przeprasza za to, co się z nimi stało i podkreślając, że nie były one dostosowane Kuvira już i Varrick dodaje, że jeśli on i Bolin ujmuje się, że zostaniesz przeniesiony do Kuvira. Baraz był skłonny mu wierzyć, rozczarowanie Ahnah za; ona ustąpił jednak, kiedy uznał, że jeśli Bolin chciał ich śmierci, to już by pochowano ich w lawie. Potem wyjaśnił, że muszą współpracować i ufać sobie nawzajem, aby zamówić ominąć przejścia granicznego, który jest jedyną drogą do wolności. Bolin chłodzony lawy i wypytywał ich, gdzie był punkt kontrolny. Choć Varrick podkreślił, że on i Bolin może być uznane, grupa zdecydowała się podjąć ryzyko mimo wszystko.

Początkowo Bolin i chwytem Varrick udało się uzyskać żołnierzy Empire Earth pozwolić im przez bramę, ale duet szybko zostały uznane i walka wybuchła między uchodźców i żołnierzy Empire Earth. Wkrótce więźniów i ich była otoczona przez liczne mecha garniturów i żołnierzy Kuvira użytkownika. Natychmiast Baraz spalił liny na nadgarstku i zaczął walczyć z innymi. On i Ahnah walczyli garnitur Mecha, ale był zbyt silny dla nich. Zostały one zapisane przez Varrick, który wyłączył garnitury, poprzez stworzenie urządzenia impulsem elektromagnetycznym. Varrick chciał uciec i przypadkowo zrezygnować Baraz and Ahnah za grupę. Bolin odmówił, używając swojego lavabending do jazdy z powrotem żołnierzy. Baraz był zaskoczony, że nie zatrzymaliśmy się i podziękowałem mu, mówiąc, że nie mają wrócić. Widząc, że duet można zaufać, uciekinierzy zaproponował im łodzią na północ, którą przyjął.

Minęli czas w łodzi opowiadania, choć szybko okazało się być bardzo nudne. Varrick szybko ożywiła nastrój przez wirujące historię jego kolejnego napędu, umieszczając Bolin jako bohater i mający go wziąć na ostatnich wrogów Avatar Korra to: Amon, Unalaq, Vaatu i Zaheer. Po tej historii, Baraz została chwycił za kołnierz i poprosił Bolin gdyby był szalony dla lubić historię Varrick użytkownika. Bolin szybko powtórzył pytanie Ahnah, który stał obok firebender. Baraz prostu przypomniał mu, że był inicjatorem i że nie należy czytać zbyt dużo do niego, tak jak to było jak "jedziesz".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki