FANDOM

Information icon Osobny artykuł: Bato
Real-world
Odcinek-Bato z Plemienia Wody
"Bato z Plemienia Wody"
Informacje
Księga

Woda

Odcinek

15/61

Premiera
(Polska)

22 lipca 2008

Położenie odcinka
← Poprzedni

Wróżbiarka

Następny →

Dezerter

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]

Bato z Plemienia Wody (ang. Bato of the Water Tribe) to piętnasty odcinek serialu animowanego "Awatar: Legenda Aanga". Jego premiera miała miejsce 7 października 2005 roku w Stanach Zjednoczonych i 22 lipca 2008 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

200px-Katara, Sokka and Bato
Gdy Zuko pije herbatę z Iroh, nagle coś potrząsa statkiem i wbiega na pokład. Okazuje się, że to łowczyni z dziwnym stworem, który widzi węchem. Porywają człowieka z pod pokładu statku i odchodzą jak gdyby nigdy nic nie zrobili. Aang z przyjaciółmi spotykają Bato z Plemienia Wody. Opowiada Socce i Katarze o dokonaniach ich ojca. Wszystko zanudza Aanga, który, zdenerwowany tym, że nikt nie zwraca na niego uwagi, wychodzi. Siedząc na statku, podjeżdża do niego posłaniec narodu ziemi i wręcza mu mapę z miejscem pobytu ojca Sokki i Katary - Hakody. Aang wiedząc, że jeśli da im mapę opuszczą go i zostanie sam, więc ukrywa ją pod swoim ubiorem. Po powrocie Aanga, Bato mówi Socce o teście na mężczyznę. Następnego dnia Aang, Sokka, Katara i Bato wypływają na obiecany Socce test, który zakończył się sukcesem. Dostają znamienia i o dziwo Aang dostaje znamię zaufania i po otrzymaniu tego znaku wyjawia przyjaciołom sekret o mapie. Sokka jest zdenerwowany, a Katara ze smutkiem żegna się z Aangiem. Zuko wynajmuje łowczynie, która wcześniej zniszczyła ich statek. W świątyni w której dotychczas stacjonował Bato, zaczyna się walka pomiędzy Aangiem a Zuko i łowczynią. Aang wychodzi zwycięsko z potyczki i przyjaciele wracają do niego.

Fabuła Edytuj

Zuko searching for answers To niemożliwe! Gdzie reszta zwoju?!

To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli drażni cię niedobór informacji – rozbuduj go.

Przypisy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Appa faktycznie angażuje się w walce, używając rozmiaru i możliwości korzystania z magii powietrza.

Szablon:LAOdcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki