FANDOM

"Wy bierzcie tamtych , Avatar jest mój !"
— Azula

Bitwa na wiertle
Bitwa na wiertle
Informacje chronologiczne
Poprzednie
wydarzenie

Pojedynek na Tu Zin

Następne
wydarzenie

Zamach na Ba Sing Se

Informacje historyczne
Początek

100 AG

Miejsca

Mur Ba Sing Se

Skutki
  • Azula przegrala
  • Wiertlo zostalo zniszczone
Strony konfliktu
Dowódcy
Występy
Pierwsze pojawienie

Odcinki/Wiertło

Ostatnie pojawienie

Odcinki/Wiertło

Bitwa na wiertle  toczyła się poza zewnętrzną ścianą z Ba Sing Se w czasie stuletniej wojny. Naród Ognia zaatakował Ba Sing Se za pomocą wiertarki, masywnego urządzenia przeznaczonego wyłącznie do wywiercenia ścieżki przez kolosalne mury miasta, aby umożliwić siłom inwazyjnym wejście i podbój stolicy Królestwa Ziemi.Wiertło zostało zniszczone i Naród Ognia został pokonany dzięki interwencji zespołu Avatara.

Historia Edytuj

200px-Terra Team attacking.png

Armia Ba sing se atakuje

Armia Ba Sing Se była nieprzygotowana z powodu braku ingerencji na wojnie, a ich jedynym sposobem obrony było rzucanie głazów na wiertło, które miało niewielki wynik. Ogólne Sung, który dowodził wojskiem na zewnętrznej ściane, nie uważał wiertła jako realnego zagrożenia i był przekonany, że zespół Terra, grupa elitarnych Magów Ziemi zatrzyma ogromną maszynę . Pomimo najlepszych starań, nie byli przygotowani do walki z Ty Lee i Mai, które szybko pokonały żołnierzy . Wykorzystując blokowanie chi, Ty Lee wyłączyły cały zespół w ciągu zaledwie kilku chwil.

Z powodu bezradności drużyny Terra, Sung panikował i błagał o pomoc zespół Avatara, mimo jego wcześniejszych myśli,że nie potrzebuje ich wcale .Drużyna Avatara wymyśliła plan uderzenia punktów nacisku wiertła jak Ty Lee zrobił pokonując drużynę Terra. Aang, Katara i Sokka przeniknęli di wiertła podczas, gdy Toph próbowała bezskutecznie zwalniać go z zewnątrz, bo nie nauczył się jeszcze tkać metal, a tym samym nie mgła wejść do wnętrza wiertarki .Po kradzieży schematów od inżyniera, grupa udała się do najbardziej zewnętrznej części wiertła, gdzie były masywne metalowe podpory, które łączyły cały mechanizm razem. Aang i Katara zaczęli ciąć całkowicie przez szelki korzystających waterbending , ale okazało się, że proces był zbyt powolny , aby skutecznie wyłączyć wiertarkę przedzłamał przez ścianę .

Aang stwierdził , że nie trzeba przeciąć szelki całkowicie i że tylko w połowie będzie wystarczające . Po tym, może on dostarczyć ostateczny cios z zewnątrz , które mogłyby zniszczyć osłabione szelki . Tymczasemzałoga znaleźć pracownika wiertła , że Katara zamroził wcześniej , co skłoniło Azula do zbadania sytuacji wraz z Mai i Ty Lee. Gang uciekł , jak nie mogli walczyć i przeciąć szelki w tym samym czasie . Azula walczy AangAang i Azula pojedynków .Aang ostatecznie oddziela się od Sokka i Katara dostarczyć końcowego uderzenia na szczycie wiertła. Katara i Sokka udało się uciec z urządzenia przez jazda zawiesiny , mieszaninę wody i ziemi stosowanych do złożenia kamień z muru .

Azula fights Aang.png

Azula i Aang walczą

Ty Lee , a następnie je do rury , ale Mai nie, stwierdzając " Azula mogą strzelać wszystkie błyskawice ona chce na mnie , nie mam zamiaru w tym soku osadów ściany . " Ponieważzawiesinę wody i ziemi połączone , Katara i Toph oba były w stanie zgiąć go z zewnątrz i zbudować większą presję na ostateczny cios , gdyzostała wydana . Ty Lee został uwięziony w zawiesinie od Kataro i Toph było zginanie go do wewnątrz wiertła.Tymczasem Aang uniknął spadające głazy z mężczyzn Sung jakoogólnie myślałem , że będzie toskuteczny środek , mimo że wyraźnie nie było . On również fended off Azula jak wyciąć otwór w metalowej zewnątrz za pomocą waterbending . Początkowo Azula utrzymuje przewagę , unikając wszystkich ataków Aang , zostać to earthbending , waterbending lub airbending .

W końcu , ona rozpoczęła ogromny pożar wybuch , który powalił Aang nieprzytomny . Jak ona przygotowana , aby dostarczyć cios , Aang odzyskane i walczył ją z earthbending . Po wyjęciu jej z walki , Aang wrócił do zniszczenia wiertła , wykorzystując głaz na swoją korzyść , aby kształt klina , który pchnął do tiret zrobił wcześniej. Później stosowane airbending do szybkiego uruchomienia strome dół zewnętrznej ściany , nabiera tempa na ostateczny cios .

Aang wrecks the drill.png

Aang dostarczanie ostateczny cios przy uniku ataku Azuli jest.

Azula rozpoczęła atak ostatniej szansy , aby zapisać wiertarki , ale to się nie udało i Aang wylądował na klina z ogromną siłą , wysyłając Azula leci wiertła. Aang wiertła wrakówAang dostarczanie ostateczny cios przy uniku ataku Azula jest .Silny atak Aang wywołało osłabione szelki rozpadają jednocześnie iwiertarka do zwiniętych w nieładzie zawiesiny , jej rurociąg rozwijanie jak uległpojazdu widok Spowodowałocały obszar zalane w zawiesinie , i zakopane dużej liczby żołnierzy Narodu Ognia eskortowanie pojazdu lub pracy w . Ty Lee został wyrzucony z systemu odprowadzania gnojowicy , ale w dużej mierze bez szwanku . Azula udało się również uniknąć obrażeń . Z wraku ,nieskazitelny i nonszalancki Mai pokornie powiedział: " Straciliśmy ". 

Walczyli Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki