FANDOM

Bitwa podczas Harmonijnego Zrównania (9829 BG)
Informacje chronologiczne
Poprzednie
wydarzenie

Pojedynek w Lesie Duchów

Informacje historyczne
Miejsca

Świat Duchów

Skutki
Strony konfliktu
  • Wan
  • Raava
  • Vaatu
Dowódcy
  • Brak
  • Brak
Występy
Pierwsze pojawienie

Odcinki/Początki

Ostatnie pojawienie

Odcinki/Początki

Bitwa na Harmonicznej Konwergencji była konfrontacją, w który wystąpił w Duchu Świata w Harmonic Konwergencji 9829 BSC między Wan i Raava i Vaatu. Obie strony walczyły o losach ducha i fizycznych światów.Bitwa zakończyła się Wan i Raava jako jego zwycięzców i Vaatu uwięzionej w ciągu Tree of Time. To oznaczało koniec ery Raava.

Historia Edytuj

W duchu świata , Vaatu przybył przez portal ducha Północnej , podczas gdy Wan i Raava wprowadzone przez południową . Ciemny duch zakwestionował Raava , ale Wan podszedł do jej obrony . Wykorzystując swoją firebending Wan zaatakował Vaatu , choćciemny jednostka łatwo omijane jego wybuchy i odwet z jego wąsów i belek energii . Będąc nie pasuje do Vaatu na własną rękę , Wan wezwany Raava mu pomóc poprzez połączenie ich energie . Teraz mając dostęp do wszystkich czterech elementów , Wan zdołał wylądować kilka hitów .

Wan imprisons Vaatu.png

Wan uzywa magi by uwiezic Vaatu w Drzewie czasu

Jednak jego fuzja z Raava umieścić go w śmiertelnym niebezpieczeństwie , i mimo, że nie poddawali się i walczyły , skutki uboczne hosting ducha zbyt długo światło rozprasza go , umożliwiając Vaatu uderzyć go z wiązki energii i przypiąć go na ziemi w pobliżu południowego ducha portal.When planety wyrównane i portale spirytusowe połączyły , zaznaczając początek Harmonic Convergence , Vaatu został rozproszony przez perspektywą kończąc erę Raava i orzeczenia na następny dziesięć tysięcy rok .

Wan używane to na swoją korzyść i położył dłoń na portalu duchów , używając rozszerzonej duchową energię , aby na stałe związać swoją duszę z Raava jest . Ze względu na to wiązanie ,Duch Avatar utworzenia, co WanAvatar w pierwszym cyklu reinkarnacja , a skutki uboczne gospodarzem ducha było więcej . Z jego nowo odkrytą siłę w postaci Avatar państwa , Wan zaczął atakować jeszcze raz i udało się pułapką ducha w ciemnej klatce elementarnego przed uwięzienie go w dziupli drzewa Czasu.

Walczyli Edytuj

Zobacz Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki