FANDOM

Zuko's breakdown.png

Blizna Zuko ukazana w deszczu.

Blizna Zuka to blizna wypalona na twarzy Zuko przez jego ojca Ozai. Blizna znajduje sie po lewej stronie przy oku.

Historia Edytuj

Zuko begs.png

Zuko blaga o litosc Ojca.

Rodzina Zuko często wyjeżdżała na wakacje do Żażącej Wyspy z czasem Zuko zaczął nazywać te lata mianem, kiedy jgo rodzina była " naprawdę szczęśliwa " . Kiedy miał trzy lata , Zuko zobaczył jastrzębia atakującego krabio-żółwia na plaży. Mały Książę natychmiast rzucili się do ratowania krabów , czując chęć pomocy słabym . Jednak , kiedy zwierzęta bezpiecznie spoczywały w jego ramionach , Zuko zdał sobie sprawę, że jastrząb umrze z głodu bez ofiary. Pewnego dnia, Zuko zdając sobie sprawę po której stronie powinien stać skoczył do ocenu, prawie utonął , zanim został uratowany przez swojego ojca . Mały Książę spędził resztę dnia pod opieką swojej matki. Zuko i jego rodzina często chodzili do Teatru na Żażącej Wyspie na spektakl pod tytułem "Walka smoczych serc". Niemniej jednak, kiedy Zuko dorósł chwilę na Żażącej Wyspie wspoinał ze szczęsciem na twarzy. Kiedy był małym chłopcem, jego ojciec zażądał u Władcy Ognia Azulona, aby to on, a nie jego starszy brat Iroh został następnym Władcą Ognia. Azulon oburzył się, ponieważ Iroh niedawno stracił syna, a odebranie mu pierwszeństwa do tronu byłoby kolejnym ciosem. Za karę za zuchwałość, Władca Ognia nakazał Ozaiowi zabić Zuko. Kiedy Ursa dowiedziała się o planie Ozaiego zawarła z nim umowę, że odejdzie z kraju jeśli ten oszczędzi syna i tak się stało, o Ozai został Władcą Ognia.

Zuko and Iroh at the Western Air Temple.png

Zuko i Iroh postanawiaja znalezc Awatara.

Kiedy Zuko miał 13 lat, bardzo chciał iść na naradę wojenną. Stryj Iroh, który sprawował nad nim pieczę zgodził się, pod warunkiem, że Zuko nie wypowie się ani słowem. Jednak na naradzie chłopak skrytykował jednego z generałów. Za karę, został wyzwany na pojedynek Agni Kai. Przyjął wyzwanie, myśląc, że z łatwością pokona starego człowieka. Jednak okazało się, że ma walczyć z własnym ojcem. Próbował się wycofać i na kolanach błagał o wybaczenie. Ale Lord Ozai nie wybaczał nikomu. Jako nauczkę wypalił mu bliznę na lewym oku i powiedział, że ma nie wracać bez Avatara, wygnał go. Wraz ze stryjem Iroh chłopak wyruszył na poszukiwania Ostatniego Maga Powietrza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki