FANDOM

Fire Nation emblem Firebending emblem
Bujing
购买
Bujing
Informacje biograficzne
Narodowość

Naród Ognia

Pochodzenie

Stolica Narodu Ognia

Wiek

Brak

Narodziny

Brak

Śmierć

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Oczy

Złote

Włosy

Siwe

Skóra

Blada

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia ognia

Zajęcie

Generał

Debiut

Sztorm

Ostatni występ

Sztorm

Bujing jest wysokiej rangi Generałem w Narodzie Ognia.

Historia Edytuj

Znany ze swojej obliczania sposób sadyzm i bezlitosną postawę generał Bujing miał obsesję na punkcie zwycięstwa, nawet jeśli oznaczało to poświęcenie żołnierzy niedoświadczonych zyskać przewagę na polu bitwy. [2]

W 97 AG, a Książę Zuko uczestniczyli jego pierwsze spotkanie wojnie, Bujing wyjaśnił plan wojskowy, aby przejść słaby podział rekrutów Ogień naród do walki z doświadczonym batalion earthbenders. To może sprawić, że ten ostatni koncentruje swoje wysiłki i zasoby na tym pierwszym, pozostawiając otwartą drogę dla bardziej zdolnych żołnierzy Narodu Ognia, aby otoczyć i pokonać ich. Wedle jego słów, nowi rekruci były najlepsze przynęty dostępne. Zuko wypowiedział się przeciwko jego planu, widząc go jako zdradę patriotyzmu i cześć nowych rekrutów. Bujing i inni uczestnicy, w tym ogniu Pana Ozai, były bardzo obrażony. Ten wybuch w stosunku do starszego generała pełnił beczce prochu na napięte relacje między Zuko i jego ojca, który powiedział mu, że był to akt szacunku i może być dokonane tylko przez Agni Kai. Zuko zaakceptowane, nie bojąc się starszego Bujing. Jednak Zuko niespodziewanie zakończył się w obliczu Ozai zamiast. Bujing uczestniczyło Agni Kai jako członek widowni i zmarszczył brwi widząc Ozai blizna synowi firebending. [1]

Bujing end Zuko

Bujing patrzy na Zuko.

Bujing udział w wojnie spotkań na dzień przed zaćmienie słońca, gdzie wymienili niespokojne spojrzenia z generałem shinu kiedy Książę Zuko wszedł do pokoju. Później oklaskiwany planu Ozai by zniszczyć Królestwo Ziemi z mocą Sozin komety. [3]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki