FANDOM

Water skin

Bukłak

Przenośne bukłąki na wode są wykorzystywane przez magów wody do przechowywania swojego żywiołu, co pozwala im na dostęp do niego w sytuacjach, gdy może być l niedostępny.Bukłaki mogą mieć bardzo różną wielkości i model. Jednym z najczęstszych jego użytkowników jest Katara.

Zastosowanie Edytuj

200px-Katara filling water skins

Katara nalewa wode

Jako wybitny użytkownik magi wody, Katara wielokrotnie wykazała to jak bardzo przydatny jest bukłak z wodą. Na przykład, podczas gdy w Narów Ognia zajął twierdzę Omashu, Katara była w stanie skutecznie bronić się przed Mai i Ty Lee, ze względu na wodę łatwo dostępną z jej torebki. Również podczas próby klubowy avatar do przełamania na Ziemi Kingdom Royal Palace, Katara używane wody z jej skóry wody, aby utworzyć nachylenie lodu, które ją na wzniesieniu, dzięki czemu powstanie znacznie większą batem wody z wody z fosy. Tylko z wody z jej torebki i kwoty dostępnej w sąsiedztwie pałacu, Katara była w stanie pokonać kilka jednostek Królewskie Earthbender Gwardii.Różne rozmiary skór wodnych pozwalają również ludzie je nosić pod ubraniem, a tym samym zainicjować wiele ataków niedostrzegalne. Kiedy Avatar Korra obliczu trzech Triple Threat członków triady, Viper mógł napaść jej natychmiastowo z kulą wody z ukrytej kieszeni. Główny Unalaq prowadzi również skórę wody, której użył do obrony przed jego siostrzenicy i Mako podczas kłótni w więzieniu Południowe Plemię Wody,  i Kya używali skórę wodą bronić się przed ciemnymi duchami podczas oblężenia Południa Polak.

Uzdrawianie Edytuj

W przypadkach, w których leczenie jest konieczne , korzystne jest, aby mieć skórę wody , azbiornik wodny nie zawsze będzie obecny, gdy ktoś jest ranny . Skins wodne pozwalają waterbenders do leczenia ran nabytych
200px-Katara prepares to heal

Katara bierze wode zeby uzdrowic Jeta

podczas bitwy , jak tylko stało, dzięki czemu proces gojenia bardziej skuteczne.Katara cofnięcia wody z jej torebki , próbując leczyć Jet .Poszukując Appa pod wodami Jeziora Laogai , Katara była natychmiast w stanie pracować na rannego Jet po tym jak został uderzony przez śmiertelnego ataku earthbending przez : Long Fenga. W podobnym przypadku , który miał miejsce podczas Dnia Czarnego Słońca , Hakoda została skutecznie leczone przez Katara , jak miała źródło wody łatwo dostępne z trzech woreczków wodnych Niosła . Wreszcie , Katara była w stanie wyleczyć ciężko ranny Zuko po jego nieudanej próbie przekierowania ataku pioruna generowany przez Azula . Po pokonała Narodu Ognia księżniczkę , Katara szybko wyleczyć rany Zuko , by sprowadzić go z krawędzi utraty przytomności . Katara przygotowania do uszkodzenia wiertła Narodu Ognia do wnętrza za pomocą waterbending .Skóra woda może być bardzo przydatne w innych czasach potrzeby , np. gdy Sokka i Katara byli chorzy . , który zwrócił Momo przywrócić świeżej wody na życzenie Sokka jest , dając Lemur jej skórę wody do wypełnienia od Aang nie było przedstawić . Momo źle jej polecenia , a tym samym przywrócił różne rzeczy , a niewoda potrzebna. Skóra woda byłaby pomocna w scenariuszu , gdyby było inne istota pobierania wody .Obecność wody w skór suchych warunkach, w których nie jestograniczone dostawy wody może być korzystne . Podczas podróży przez Si Wong surowej pustyni , na przykład , Team Avatar był w stanie przetrwać , choć ledwo , z dostępnej wody w skórze wody Katara jest . 

Zobacz Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki