FANDOM

Szablon:Ujednoznacznienie

Toph fights Bumi.png

Bumi vs Toph

Bumi vs Toph jest to komiksy przygod Avatara stworzony przez Nickelodeon .

Historia Edytuj

Po wprowadzeniu dwóch earthbenders , Sokka uderza handheld gong do sygnalizowania początku pojedynku . Mimo to, ani Toph ani ataki Bumi , podkreślając, żeinne zrobić pierwszy krok . Gdy polecenie Sokka je zwalczać one ustępować i rozpoczyna earthbending zarówno w tym samym czasie. Suki i Katara trafiłeś na miejscenieco później , awaterbender przechodzi do nakrzyczeć Sokka do pit je przed siebie , zauważając, że jeśli uda im się krzywda, nie będą w stanie pomóc w walce z Narodu Ognia . Toph i Katara Bumi odpowiedzi na nie poprzez zaprzestanie ich walkę , ale przez wyśmiewania siebie z zawoalowanych obelg .

Toph jest następny ruch wywołuje lawinę spadnie na Bumi , który osłania się od spadających głazów z glinianym tarczy. Ich okrucieństwo wysyła dreszcze na całym kempingu , przerywając Zuko i resztę Białego Lotosu z ich twórczych . W obawie , żeNaród Ognia zaatakował , biegną do źródła hałasu i są zaskoczeni widząc żadnych wrogów . Po Sokka wyjaśnia pojedynek , Iroh zaczyna dopingować Bumi pomimo bratanka oczywistej
Zuko, Katara, and the White Lotus intervene.png

Katara,Zuko i Biały lotos rzucaja sie do ataku.

irytacji . Po Pakku i sprzeciwu Jeong Jeong do bitwy , Sokka zgadza się, że może oddać swoją lokalizację i wzywa mecz do końca z jego gong , ale Toph i Bumi nie są w stanie usłyszeć na ich earthbending .W celu zakończenia meczu, Piandao, Iroh, Zuko, Katara, Pakku i Jeong Jeong wykorzystywać swoje umiejętności do zanegowania Toph i gięcia Bumi za. Podczas gdy każdy idzie od bitwy, Sokka mówi Suki, że jako sędziego zdecydował mecz był remis. Toph i Bumi są zadowoleni z perspektywą rewanżu, że Sokka mówi powinni mieć później, ale Zuko i Katara pojawiają niezadowolony.

Nastepny Komiks Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki