FANDOM

Air Nomads emblem.png

"To miejsce było opuszczone przez wiele lat. Ceremonia oczyszczenia wzmocni jego łączność ze Światem Duchów."
Tenzin.[1]

Spiritual cleansing ceremony.png

Tenzin odprawia ceremonię duchowego oczyszczenia w kręgu medytacyjnym we Wschodniej Świątyni Powietrza.

Ceremonia duchowego oczyszczenia to specjalna uroczystość odprawiana w miejscu opuszczonym od lat, a nawet wieków, które straciło połączenie ze Światem Duchów. Ceremonia ta ma na celu odtworzenie i wzmocnienie tej więzi. Rytuał ten nauczany jest wśród Nomadów Powietrza i przekazywany z pokolenia na pokolenie.[1]

Miejsce ceremonii Edytuj

Ceremonia duchowego oczyszczenia ma miejsce na terenie, w którym zanikła łączność ze Światem Duchów. Tenzin wykonał rytuał oczyszczenia we Wschodniej Świątyni Powietrza, a konkretnie w kręgu medytacyjnym, miejscu z dala od świątyni, skąd miał zamiar wyruszyć razem z Korrą do Świata Duchów. Ten krąg to okrągły obszar otoczony ośmioma rzeźbionymi kamieniami z winoroślami, na których widnieje symbol magii powietrza.

Przebieg ceremonii Edytuj

Rytuał polega na zapaleniu kadzidła, którego woń należy rozprzestrzenić po całym obszarze za pomocą magii powietrza. To sprawia, że ​​każdy duch, który znajduje się w pobliżu, zostaje spłoszony i ucieka. Ceremonia kończy się, gdy teren zostanie oczyszczony.

Ceremonia ta odstrasza także mroczne duchy, takie jak mroczne nietoperze, które mieszkały w środku kręgu medytacyjnego. Korrze udało się uspokoić je za pomocą specjalnej techniki magii wody. Wraz z ich zniknięciem zniknęły także pnącza i krzewy obejmujące i rosnące w kręgu medytacyjnym.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Tenzin ujawnił, że jego ojciec, Awatar Aang, nauczył go ceremonii duchowego oczyszczenia.[1]

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Hamilton, Joshua (scenariusz) & Heck, Colin (reżyseria). (1 listopada 2013). "Przewodnik". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 21. Nickelodeon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki