FANDOM

Avatar World map

Świat Awatara jest podzielony na cztery narody: Plemię Wody, Królestwo Ziemi, Naród Ognia i Nomadów Powietrza. Każdy naród jest kulturowo i odpowiada jednej techniki gięcia: waterbending, earthbending, firebending i airbending, odpowiednio.Równomierny rozkład mocy wśród czterech krajów zachowuje równowagę w świecie i spadek lub wzrost siły jednego narodu mogą powodować uciążliwy brak równowagi.Kilka czynników decyduje o powodzeniu jej czterech narodów, takich jak równowagi politycznej, sukcesu gospodarczego, ładu społecznego i duchowości. W najnowszej historii, jedno z największych zagrożeń dla stabilności globalnej było sto lat wojny, w którym Naród Ognia starali się dominować nad innymi narodami przy użyciu siły militarnej. Po zakończeniu tego konfliktu, stosunki między różnymi krajami znacznie się poprawiła, a każdy z czterech narodów miał przedstawiciela w Republic Rady Stanów, dopóki Rada została zniesiona na początku 171 ASC.

Narody Edytuj

Plemiona Wody

250px-Modern Northern Water Tribe capital

Plemie wody

Plemię Wody jest suwerenność waterbenders i innych plemion. Istnieją trzy plemiona: Północne Plemię Wody, w środku Bieguna Północnego; Południowa Plemienia Wody, w środku bieguna południowego, a Mglisty Swamp Naród, położony na ziemi Królestwa Mglisty Swamp. Oba plemiona północne i południowe wody są chiefdoms prowadzone przez wodza. Przez krótki okres po sto lat wojny, obie dywizje polarne były rządzone przez pojedynczej wodza, aż Południowy uzyskał formalną niepodległość w 171 ASC. Z drugiej strony, Mglisty Swamp Plemię pozornie nie ma formalnej struktury politycznej, z członkami w kilku małych miejscowościach funkcjonuje bez szefa.

Królestwo Ziemi

Ba-sing-se large

Ba sing se

Królestwo Ziemi to największa i najbardziej zróżnicowana z czterech narodów, jego ludzie silni i dumni, niektóre z nich są earthbenders. Ich ziemia składa się z masywnego kontynentu na półkuli wschodniej i kilka wysp.Królestwo Ziemi jest bardzo różnorodna, o górskie, zalesione, łąki, pustynie, i obszary człowieka przejęta, w tym ogromnej Megacity Ba Sing Se. Ze względu na możliwość zginania jej narodów ", ludzie na Ziemi Brytanii stworzyli wspaniały budowle z kamienia, takich jak miasta Omashu.

Naród Ognia

250px-Capital harbor

Stolica Narodu Ognia.

Naród Ognia jest drugim co do wielkości narodu, i do domu, do najbardziej znanych firebenders. Znajduje się na archipelag wysp położonych w zachodniej półkuli planety i jest najbardziej zaawansowanym z czterech krajów, z pary wodnej i energii gazu. Zaczęło się z ogromną flotę okrętów wojennych przemysłowych, a później przyjęła wykorzystania sterowców  do swojej armii. Naród Ognia jest także zróżnicowana w krajobraz, zawierający wiele wulkanicznych wysp w archipelagu i na lądzie, jak i tropikalny klimat. Ma też na świecie najbardziej popularne miejsce na wakacje, Ember Wyspa  

Świątynie Powietrza

250px-Southern Air Temple outlook

Świątynia Powietrza.

On Air Nomads były zbiorowe ludzi Airbender. Chociaż ludzie w tym kraju byli nomadami, nomadów powietrza uniósł dzieci i znajduje swoje rządy centralne w czterech świątyń klasztornych położonych na różnych krańcach świata, dwa dla mężczyzn i dwa dla kobiet. Cztery świątynie powietrza znajdują się na małe archipelagi, które były Air Nomad ziemi na czubku góry i, w jednym przypadku, wiszące pod klifami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki