FANDOM

Neutral Emblem
Team Avatar
Drużyna Awatara Aanga
Informacje
Liderzy

Aang

Członkowie

Zwierzęta:

Założyciel(e)

Aang,

Cel

Zakończenie Stuletniej Wojny

Informacje chronologiczne
Debiut

Chłopiec w górze lodowej

Ostatni występ

Kometa Sozina

Drużyna Awatara nazwa odnosi się do Awatara Aanga i do towarzyszy którzy mudo opanowania czterech elementów i zakończenia Stu letniej wojny. Drużyna Awatara Została pierwotnie założona przez: Aanga, Katare, Sokke i Toph, Zuko dołączyli do grupy później i wszyscy stali się ważnymi członk im Iroh.

Księga III - Ogień Edytuj

Complet Team Avatar group hug

Zuko w druzynie

Aang, po przegranej walce z Azulą, budzi się na statku Narodu Ognia. Następnie dociera do szkoły Narodu Ognia i urządza przyjęcie, na którym tańczy z Katarą. Aang walczy z Człowiekiem Spaliną i wygrywa. Później znowu z nim walczy i ostatecznie go pokonuje. Roko zabiera go do świata duchów i pokazuje, gdzie uczył się żywiołów. Aang przeżywa koszmary na różne tematy. Następnie przygotowuje inwazje na Naród Ognia wraz z wszystkim postaciami z poprzednich odcinków, gdzie ma zamiar pokonać Władcę Ognia, niestety go nie znajduje.

Następnie przybywa do Zachodniej Świątyni Powietrza, gdzie Zuko oznajmia, że jest po jego stronie i chce pomóc pokonać Władcę Ognia. Zuko uczy Aanga Magii Ognia. Następnie przybywa na Żarzącą Wyspę, do teatru, gdzie pokazują przedstawienie o ich przygodach. Aang spotyka innych Awatarów, którzy mówią o swoich doświadczeniach. Aang przed Kometą Sozina atakuje Władcę Ognia Ozaia, gdzie ostatecznie wygrywa. Potem całuje się z Katarą .

Po wojnie Edytuj

W Krolestwie Ziemi Awatar Aang i Król Ziemi Kuei planuja usunąć kolonie Narodu Ognia. Zuko czuł się nieswojo, aby robić to, co obywatele Narodu Ognia, którzy żyli tam nie chciał przenieść się z powrotem, po pozyskaniu rodziny z mieszkańcami Ziemi żyje też tam i czuje się w domu. Aang i Katara próbowali pomóc naprawić stosunki między krajami, a Sokka i Toph ucza studentow w magi metalu w jej szkole. Zuko zapytał ojca o radę. Powiedziano mu, że musi bronić kolonie, i zgodził się na spotkanie z królem. Kuei, chcąc "być człowiekiem" i nadrobić słabe orzeczenia, wysłał wojska do ewakuacji obywateli Narodu Ognia przez życie. Poinformowano Zuko o zamiarach krola, Zuko natychmiast wysłał żołnierzy do obrony kolonii, prawie pogrążając świat w wojnę po raz kolejny.
Old Team Avatar

Drużyna Avatara w późniejszym wieku.

Później, Zuko wezwał pomoc Awatara, aby pomóc mu znaleźć jego matkę i mieć oko na jego siostrę, która byłaby im towarzysząca. Azula i zespół pokazali trochę życzliwości wobec siebie nawzajem. Księżniczka zaatakował kilka razy, powodując reakcję zwłaszcza Katary która czuła ochronne nad Aang i Sokka. Kiedy wyruszyli w zapominalskich Valley, napięcia nie pozwolił się. Jednak, gdy zespolem.

Po odnalezieniu matki Zuko grupa rusza do Rafinerii Lao Beifong, ktora jest powaznym zagrozeniem dla srodowiska i dla zycia ludzi. W odniesieniu do kolonii Narodu Ognia, Zuko i Awatar Aang rozwiązali poprzez przekształcenie kolonii Narodu Ognia do Stanów Rzeczypospolitej Obojga Narodów, republiki, gdzie magowie i nie-magowie wszystkich kultur moga żyć razem w pokoju. Nazwali swój kapitał Miastem Republiki. Zespół rozpadł się w końcu jak Toph stała sie szefem policji, Sokka stał sie przedstawicielem południowego Plemienia Wody i Zuko kontynuował swoje rządy jako Wladca Ognia.

Członkowie Edytuj

Aang Edytuj

Awatar Aang jest liderem Drużyny Aanga. Jest on nomadem powietrza z Południowej Świątyni Powietrza. Jego nauczycielem magii powietrza był mistrz Gyatsho, nauczycielką magii wody jest Katara zaś nauczycielem magii ziemi jest niewidoma mistrzyni Toph Beifong a nauczycielem magii ognia jest jego dawny wróg Zuko. Razem podróżują po świecie. Aang jest następnym wcieleniem Awatara Roko z Narodu Ognia.

Przyjaciele Edytuj

Narod Ognia Edytuj

Krolestwo Ziemi Edytuj

Plemie wody Edytuj

Nomadowie Powietrza Edytuj

Duchy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Narod Ognia Edytuj

Krolestwo Ziemi Edytuj

Plemie wody Edytuj

Duchy Edytuj

 Drużyna w Filmie Edytuj

Moj Artykuł : Drużyna Awatara/Film

Ciekawostki Edytuj

  • Katara i Toph były jedynymi członkami Drużyny Awatara, którzy opanowali dwa własne style techniki gięcia
  •  Katara: uzdrowienie i magia krwi, Toph: magia metalu
Avatar

Dorastanie Aanga, Zuko, Toph Beifong i Katary.

  • Sokka był jedynym, który faktycznie odnosił się do grupy "Drużyna Awatara", inni nigdy nie widzielitakiej potrzeby, nie myśleli, że to się przyjmie
  • Drużyna Aanga jest podobna do Drużyny Korry
  • Podczas swojej podróży Drużyna Awatara często zatrzymywała się na odpoczynek przy różnych wodospadach na całym świecie.
  • Aang był chronologicznie najstarszym członkiem grupy. Zuko był biologicznie najstarszy 
  • Mimo że zespół nie miał oficjalnego przywódcy , Sokka często działał jako nieoficjalny lider grupy. Gdy Aang zaginął na trzy dni przed Kometą Sozina Zuko przejął tymczasowe przywództwo, aby go odnaleźć. Zuko dowodził ponownie w poszukiwaniu utraconej matki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki