FANDOM

Druk
Druk
Informacje biograficzne
Narodowość

Naród Ognia

Pochodzenie

Naród Ognia

Oczy

Czerwone

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ognia

Zajęcie

Zwierzęcy towarzysz

Debiut

Odrodzenie

Druk jest to duży smok, o kolorze czerwonym. Jest bardzo silny potrafi wytwarzać duży ogień z paszczy.Zuko poleciał z nim na Biegun Północny w 171 AG.

Historia Edytuj

Zuko mounts a dragon.png

Po dowiedzieniu się o nowo odkrytych zdolności Magi Powietrza Zaheera, Zuko bierze kurs na Północne Plemie Wody, aby upewnić się, że P' Li pozostała uwięziona.

Lordnia przystąpił do przygotowywania smoka na podróż do Północnego Plemienia Wody, gdzie jak wódz Tonraq zmierzał do P' Li chcąc ją utrzymać w więzieniu. Zuko poinformował Desnę i Eskę o zaangażowanie ojca w budowie obiektu do zatrzymania specjalny Magow Ognia zdolnego spalania, mimochodem zauważając o czasie wynajętego zabójcę z podobnymi zdolnościami do zabicia Awatara Ang.

Eska pocieszała go i przypominała czas kiedy próbowała zamordować Korrę za zrujnowanie jej ślubu z Bolinem. P'Li powitał grupę kiedy dotarli do celi, twierdząc, że nie widziała żadnych gości od początku jej więzienia i od razu stwierdził, że przyjazd grupy było wskazanie, że Zaheer uciekł.Kiedy grupa się zjawiła zaczoł się pojedynek w którym także uczestniczył smok Zuko. Druk podwiózł Zuko do Mglistej Oazy a potem do Sao Fu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki