FANDOM

Duch ptakosmoka
鬼鸟
Duch Ptako-Smoka
Pochodzenie

Świat Duchów

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Zmiana wielkosci,ogon

Debiut

Nowy wiek duchowy

Ostatni występ

Nowy wiek duchowy

Duch Ptako-Smoka jest stworzeniem zamieszkującym szczyt góry Hai-Riyo w Świecie Duchów.

Historia Edytuj

400px-Injured dragon bird spirit.png

Zraniony duch

Krótko po tym jak Korra przybyła do Świata Duchów i stała się czterolatką, młody duch smoka ją wystraszył. Młoda Avatar uderzyła stworzonko w skrzydło, pacnięcie było dość mocne, aby uszkodzić ducha. Korra wzięła smoka ze sobą i niosła go do czasu, gdy spotkała Iroh, który zaprowadził Awatar i jej towarzysza do swojego sklepu herbacianego. 

Kiedy Korra odkryła jak znaleźć Jinorę, Iroh zasugerował, aby pomóc małemu duchowi wrócić do domu. Korra zgodziła się i rozpoczęła wędrówkę na szczyt otoczony burzowymi chmurami, powszechnie znany jako Hai-Riyo, gdzie znajduje się gniazdo smoka.Będąc na szczycie Korra odkryła gniazdo, w którym znajdowały się także trzy inne duchy. Awatar umieśliła smoka w gnieździe, w tej chwili cztery młode połączyły się w jednego dorosłego ducha, który przeleciał kilka razy wokół wzgórza, po czym pozwolił Korze się dosiąść.

Espíritu pájaro dragón atacando a Unalaq.png

Ptak atakuje ogonem Unalaqa.

Duch ptaka smoka trwało do portali duchowe Korra pobliżu drzewa Czasu, gdzie Vaatu został zablokowany. Potem, kiedy zaatakował Unalaq Korra, ale przed uszkodzeniem twój duch, ptak atakuje smoka pojawił Unalaq i neutralizuje atak miał Korra i zapisywanie odleciał.

Anatomia Edytuj

Korra and the dragon bird spirit.png

Korra na Ptaku

W swojej postaci dorosłych, duch smoka ptak jest prawie całkowicie zabarwienie żółte, kępki czerwonych piór pokrywających wnętrze obu skrzydłach. Istnieją również płaty lżejszych żółtymi piórami nad oczami Ducha, a także wzdłuż jej pleców. Jego oczy mają szkarłatne tęczówki i żółty uczniów.Duch smoka ptak dorosły ma więcej różnych atrybutów jak smok, z rogami znacznie bardziej znanych, dużych pomarańczowy fin jak uszy, wąsy, i skalowane podbrzusze. W przeciwnym razie, zachowuje bardziej rozwinięte funkcje jak ptaki, szczególnie w szerokim rozpiętości skrzydeł, duże szpony i silny dziób.

Zachowanie Edytuj

Dragon bird nest.png

Ptaki w gnieździe

Młody duch smok i ptak jest posłuszny kruchy, ale przybiera bardziej agresywną postawą w postaci dorosłej. Mimo to duch smoka ptaka pokazuje lojalność wobec osób, które dbają o jego dobre samopoczucie, jak to wykazano zarówno Iroh i Korra.Duch smoka ptaka tworzy gniazda znajdujące się na dużych wysokościach, jak Hai-Riyo Peak. Podczas jazdy przez lasy i niskiego poziomu scenerii, duch smoka ptak może zmienić jej młodszej postaci, który pozwala w łatwy sposób podróżować po małych pomieszczeniach, choć czyni je znacznie bardziej podatne na ten proces.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki