FANDOM

Vaatu escapes

Era Vaatu

Era Vaatu trwała tylko przez chwile kiedy to Unalaq pokonał Raave i stał sie Mrocznym Awatarem.

Historia Edytuj

" Teraz nastapi Nowa Era w ktorej ja i Vaatu bedziemy Awatarem "
Unalaq do Korry
Glowing Tree of Time

Jak Korra otworzył portal ducha Północnej, wydany energii spowodowane Vaatu i Drzewo Czasu świecić czasowo.

Dziesięć tysięcy lat później , przy kolejnej Harmonic Convergence , Vaatu odwiedziło Unalaq i próbował go uwolnić . Poszef Plemię Wody nie można otworzyć portal Northern duch , Vaatu zapewnił waterbender , że nie wszystko było jeszcze stracone , jak czuł obecność Raava w Korra .

Duch ciemności powiedział Unalaq , że jego siostrzenica by go znaleźć . Czas świecące DrzewoJak Korra otworzył portal ducha Północnej ,wydany energii spowodowane Vaatu iDrzewo czasu świecić czasowo .Kiedy Korra przybył w miejscu jego uwięzienia zamierza zamknąć portal południowy , Vaatu zwrócił się do niego młody Avatar zanim zdążyła dokończyć swoją misję , i zwrócił się do niej , jak Raava , informując ją , że po przybyciu Harmonic Convergence , to on zniszczyć ją na dobre. Jak odeszła od niegozniechęcony Korra , aby zamknąć portal , Vaatu zasugerował , że ponowne rozważenie , czy chce zapisać Jinora , który został przechwycony przez Unalaq . Kiedy Korra następnie otworzył portal Północną, Vaatu idrzewa , w którym został uwięziony zaczął świecić , a jakAvatar został zabrany do bezpieczeństwa przez ducha smoka ptaków , Vaatu ogłosił duchowi Raava że będzie ją zobaczyć raz więcej po uwolnieniu przez wyrównanie planet , i wreszcie zemsty .

Dark Avatar grows

Vaatu po zniszczeniu Ery Raavy staje sie potężny

Ciemny Awatar rośniePołączone Unalaq i Vaatu powiększony po zgrywania Raava z Korra .Gdydoszło w Harmonic Convergence 171 ASC , Vaatu uwolnił z Drzewa Time. On natychmiast próbował połączyć się z Unalaq , ale jego próba została udaremniona , kiedy Korra firebent na niego , a następnie użyła airbending wydalić Unalaq od ducha świata . Podczas bitwy wywiązała, Vaatu został uwięziony w klatce elementarnego po raz kolejny , choć zanim mógł być zamknięte z powrotem do dziupli Drzewa Time, Unalaq zaatakował Korra , uwalniając Vaatu z jej wstrzymania . Mroczny Duch połączył swoją istotę z Unalaq i Unalaq stosować energię Harmonic Convergence , aby ich fuzja stałe , tworząc Dark Avatar Ducha .Unalaq pokonanyZ oczyszczania Ducha Dark Avatar , Vaatu jest rozpraszana w złotym świetle .Wspólnie zakwestionowane Korra , ich walka rozszerzenie do śmiertelnego świata .

Unalaq defeated

Vaatu umiera

Po zablokowaniu w pokazie siły , Vaatu pojawił i ekstrahowano Raava z Korra , umożliwiając Unalaq aby następnie zniszczyć światło Ducha . Z Raava z drogi i Korra neutralizowane , Vaatu objawia swoje cechy poprzez Unalaq iMroczny Awatar wzrosła do ogromnych rozmiarów.  Używanie świateł spirytusowych,Ciemny Awatar pojechał do Republic City, gdzie położył odpadów do metropolii. Astral Projection Korra zakwestionował go , choć po roku nie może zlokalizować część światła Raava w jego wnętrzu ,Ciemny Awatar próbował uszkodzony jej ducha z techniką oczyszczania Unalaq za .

Jednak, gdy duch Jinora przyniósł Raava powrotem do świata i oświetlone Light Spirit wewnątrz niego , Korra był w stanie wyodrębnić Raava od wewnątrz niego , a następnie oczyścić go rozpraszać Dark Avatar Ducha w złotym świetle.

Zobacz Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki