FANDOM

250px|right Wyprawa do świata duchów (Gra)   jest kanoniczny  gra online przeznaczona do wyjaśnienia zdarzeń pomiędzy końcem Book Two : Ziemia ipoczątek Księgi trzeciej : Ogień .

Po wystrzeleniu przez śmiertelny atak Azula w błyskawicznym tempie, Aang zapada w głęboki sen . Ucieczka od świata duchowego wyjaśnia, że ​​podczas gdy umysł Aang i ciało było nieruchome , jego dusza została uwięziona w świecie duchów . Spotyka Księżniczka Yue , Ducha Księżyca , który informuje go, że jeśli nie ma on ponownie z jego ostatnich czterech życiu,Cycle Avatar zakończy .

Każdy rozdział według takiego samego schematu . Zakończenie małego zadania spowoduje pojawienie się ducha. Duch będzie udzielać informacji na temat pobytu Awatara obecnie poszukiwany . Następniegracz napotka Koh , Złodziej twarzy . On będzie zadać pytanie. Jeśliużytkownik poda złą odpowiedź , Aang nie będzie w stanie powstrzymać jego strach i Koh uda się ukraść jego twarz. Jednakże, jeślipytanie jest poprawnie,gracz może kontynuować i podaje wskazówki do lokalizacji następnej Avatar. Kod jest następnie potrzebne do postępu. Mimo, że kody zostały pierwotnie miał być zebrane podczas oglądania Nickelodeon programy Sobota, są wymienione poniżej. Powprowadzeniu odpowiedniego kodu ,gracz może pobrać podcast lub obejrzeć online komiks z Aang napotyka jeden z jego czterech życiu minionych .

Opis Edytuj

Po smiertelnym ciosie Azuli , Aang trafia do Świata Duchów gdzie spotyka Yue juz jako ducha ksiezyca. Aang nie wie gdzie jest i co sie stalo lecz Yue wyjasnia mu wszystko dokladnie. Aang nie moze uwierzyc ze zginal i ze jego cykl zostal przerwany.Yue kaze mu odnalezc poprzednie wcielenia.

Roku enters Avatar State.png

Roko w Stanie Awatara.

Aang udaje sie naogniste bagna tam spotyka Roko jego poprzednika. Aang mowi mu o calej sytuacji z nim i ze Stanem Awatara. Roko zabiera Aanga do swiatyni w ktorej uczyl sie wejscia w stan z Kaja. Kiedy Roko wszedl w stan Awatara podczas Zimowego przesilenia zniszczyl cala swiatnie lecz z czasem opanowal ta umiejetnosc. Roko karze Aangowi odnalezc Kyoshi.

Aang odnajduje Kyoshi w lesie nad stawem. Aang mowi jej o jego wydarzeniu, Kyoshi by pomoc Aangu zaczela opowiadac o wydarzeniach po Wojnie China Wielkiego. Kyoshi opowiedziala mu ze musiala zaprzestac rzadow 46 Krola Ziemi lub znim sie dogadac. Kyoshi po rozmowie z Krolem zalorzyla organizacje Dai Li ktora miala za zadanie chronic panstwa przed zlymi ludzmi. Aang po uslyszeniu tego byl zaszokowany ze Kyoshi trenowala Dai Li. Na koniec rozmowy Kyoshi kazala Aangowi udac sie do kryjowki Kohna, wiec Aang tak zrobil.

Aang przybywa do Sfery Kohna ,tam napada go mezczyzna z Plemienia wody okazuje sie ze to Awatar Kuruk. Kuruk opowiedzial Aangowi co zrobil Kohn z jego ukochana Ummi i zeby wejsc do swiata duchow musial opanowac stan Awatara jednak bylo juz zapozno , Kohn zabral twarz Ummi.

Avatar Yangchen and Aang.png

Avatar Yangchen wyczuwa, że ​​Aang traci zdolność do wejścia w Stan Awatara.

Na samym koncu Aang udaje sie na gory mgliste tam spotyka Yangchen ktora jest mistrzem stanu duchowego czyli Stanu Awatara. Aang oppowiada jej o tym co sie stalo , Yangchen pyta sie Aanga czego sie nauczyl od poprzednich wcielen, mlody Awatar na to ze kazdy z nich popelnial bledy tak jak on. Avatar Yangchen wyjaśnia, że Awatar musi doświadczyć emocji ludzi zrozumieć, jak cenne jest życie ludzkie, a więc zajmuje ludzkim odrodzeniu za każdym razem.Ona takze mowi Aangowi ze jego zdolnosc Stanu Awatara zostala zaklocona i musi liczyc na swoich przyjaciol. Ona każe mu sie pożegnac i informuje Aanga, że kiedy się obudzi, jego podróż do ducha świata będzie jak zapomniany sen. Po chwyli Aang budzi sie w ramionach Katary ktora cieszy sie ze go widzi.

Film Edytuj

Avatar The Last Airbender The Lost Episode!14:08

Avatar The Last Airbender The Lost Episode!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki