FANDOM

Fire Nation emblem
Purple berries

Po spożyciu, fioletowe jagody tymczasowo plamią język jedzącego.

Fioletowa jagoda to słodki owoc, który można znaleźć na terenie Narodu Ognia. Choć jagody są nieszkodliwe, zmieniają kolor języka jedzącego tymczasowo na fioletowy, i mogą powodować ból brzucha, jeśli zje się ich zbyt wiele.[1]

Historia Edytuj

Po przybyciu drużyny Awatara do Jang Hui, Katara zobaczyła cierpienie mieszkańców wioski i postanowiła im pomóc, proponując przyjaciołom, aby zatrzymać się jeszcze na noc w wiosce. Sokka ostro zaprotestował, twierdząc, że to poważnie zakłóci ich napięty harmonogram. Aby zmusić ich do pozostania, dziewczyna potajemnie karmiła Appę fioletowymi jagodami. Jagody zabarwiły język zwierzęcia na fioletowo, przez co Katara symulowała chorobę latającego bizona i zmusiła przyjaciół do pozostania. W związku z tym była w stanie pomóc mieszkańcom wioski w nocy jako Malowana Pani. Później Sokka odkrył jej oszustwa, gdy Toph przypadkowo zjadła kilka jagód, a jej język również zabarwił się na fioletowo.[2]

Przypisy Edytuj

  2. Hamilton, Joshua (scenariusz) & Spaulding, Ethan (reżyseria). (5 października 2007). "Malowana Pani". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 3. Odcinek 3. Nickelodeon.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki