FANDOM

Hai-Riyo Peak

Szczyt Hai-Riyo

Hai-Riyo jest dużym szczytem zlokalizowanym w Świecie Duchów, znajduje się na nim gniazdo duchów ptasich smoków.

Historia Edytuj

Dragon bird nest

Ptaki w gnieździe na Hai - Riyo

Podczas próby odszukania Jinory, Awatar Korra wspięła się na Hai-Riyo, aby odnieść poszkodowanego ducha do gniazda znajdującego się na samym wierzchołku.Na swojej drodze Korra spotkała ciemne psie duchy. Nie pozwoliła, aby jej strach nie pozwolił dokończyć jej zadania i używając światła wewnątrz siebie przywróciła duchom równowagę, dzięki czemu przybrały one pokojowe formy. Wraz z uspokojeniem złowieszczych duchów Korra rozproszyła ciemne chmury znajdujące się nad górą.W towarzystwie psich duchów Korra bezpiecznie dotarła na czubek góry i odniosła zranionego smoka do jego gniazdka, po czym cztery młode duchy połączyły się tworząc jednego wielkiego smoka, który przeleciał kilkakrotnie nad szczytem, zanim pozwolił Korze wsiąść na swój grzbiet.

Opis Edytuj

400px-Storm clouds around Hai-Riyo Peak

Negatywna energia nad szczytem Hai-Riyo

Hai-Riyo jest ogromną górą widoczną już z okolic sklepu herbacianego Iroh prowadzonego w Świecie Duchów. Przed rokiem 171 ASC i przybyciem chmury, szczyt był otoczony przez ciemne, burzowe chmury, a negatywna energia krążyła w jego okolicy. Doprowadziło to do przemiany psich duchów w duchy nieprzyjazne.Ciemne chmury zniknęły, gdy Korra odkryła w sobie światło podczas podróży na szczyt, gdzie znajdowało się gniazdo. Po drodze na szczyt można znaleźć kilka psich duchów. Na wierzchołek można dotrzeć używając wyłącznie wydeptanej trasy .

Fauna Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Hai-riyo jest w rzeczywistości hybrydą smoka i ptaka występującą w chińskiej i japońskiej mitologii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki