FANDOM

Gommu
戈姆
Gommu
Informacje biograficzne
Narodowość

Królestwo Ziemi

Pochodzenie

Miasto Republiki

Wiek

55 ( księga I powietrze) 56 ( księga II duchy) 56 ( księga III zmiana) 59 ( księga IV równowaga)

Narodziny

115 AG

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

Zielone

Włosy

Siwe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

brak

Zajęcie

brak

Przynależność

brak

Debiut

Odcinki/Witaj w Mieście Republiki

Ostatni występ

Odcinki/Koniec gry

Gommu  jest byłym operatorem telegrafu dla Sił Zjednoczonych, i jednym z wielu włóczęgów żyjących w kanałach pod spodem Republic City.

Historia Edytuj

200px-Korra mng Gommu.png

Gommu poznaje Korre

Gommu napotkał Avatar Korra kiedy odwiedziła park w poszukiwaniu pożywienia . Gdy była przy jej firebending usmażyć rybę ona złowione w stawie,włóczęga wyszedł z buszu i zapytał, czy może dostać jedną z trzech " smacznie pachnących rybkek " Korra zarazili . Ona przyznana jego wniosek i , starając się nawiązać rozmowę podczas niezręcznej posiłku, dowiedziałem się, że mężczyzna był dumny, że mieszka w buszu , z którego wyszedł , i że było wiele więcej włóczęgów , jak go w mieście. To mylić ją , jak ona myśli, że wszyscy w mieście był " cieszył się " ,oświadczenie spotkało się z śmiechem z Gommu . Po mówiąc jej , że ma się wiele nauczyć , że oficjalnie powitał ją Republic City.Ich rozmowa została przerwana , gdy przyszedł do nich strażnik , krzycząc , że nie mogą łowić w stawie . Skacze na równe nogi , Gommu ostrzegł Korra , że lepiej " skedaddle " , i natychmiast zanurkował do pokrywy w swoim buszu .  Korra odjechała na Nadze , on wyszedł z buszu po raz kolejny , machając na pożegnanie swojemu nowo zaprzyjaźnionej przybysza . 
Gommu sending the message.png

Gommu wysłał telegram do komandora Bumi na wniosek Iroh w celu ostrzeżenia go o obecności Equalists "w Republic City.

Po tym jak Równościowcy przejeli Republic City, Korra i jej przyjaciele ukrywał się z Gommu podziemny, który mieszkał w schronisku, gdzie giętarki i nonbenders żył w harmonii.Włóczęga umieszczono klubowy avatar z jedzeniem "od najlepszych śmietników miasto [miał] do zaoferowania", wiele do obrzydzenia Asami za. Później, po ogólne Iroh dołączył do grupy, zespołu Awatar planował wysłać telegram do komandora Bumi, prosząc o pomoc. Gommu, jest w stanie obsługiwać telegraf, pomógł grupie, i wysłał message.However, telegram został przechwycony przez Hiroshi Sato.Gommu był zdenerwowany, gdy Drużyna Avatara podzielone walczyć z Equalists, głosząc, "szczęście i sukces do Ciebie , dzielnych bohaterów .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki