FANDOM

Harbor City.png

Harbor

Harbor jest stolicą Południowego Plemienia Wody. Mieści się tu dom Wodza Południa i jego rodziny. Pochodzą z tąd np. Mistrzyni Katara, Radny Sokka i Awatar Korra .

Historia Edytuj

Dawna stolica Południowego Plemienia Wody, usytuowana na północnym brzegu, była dużym miastem w głębi lądu w 40 ASC, składało się z kilkudziesięciu igloo otoczonymi przez lodowy mur. Centralny igloo leżał w centrum miasteczka, które było owalny. Jednak stolica zmniejszyła swoje rozmiary ze względu na ciągłe ataki Narodu Ognia i odejście wojowników Plemienia Wody. Stolica za dzieciństwa Katary i Sokki Dodany przez   Po pojmaniu wszystkich magów wody z południa miasteczko nadal zachowało się. Co jest dziwne ponieważ Sokka mówi Yue że wychował się w bloku lodu i jego plemię nie przodowało w kulturze jednak dopiero po wyjeździe floty i jego ojca miasteczko stało się zaniedbaną wsią. Pod koniec Wojny Stuletniej, stolica została zredukowana do małej wsi, otoczonej niskim murkiem z śniegu i krzywą strażnicą , zbudowaną przez Sokkę, od północy było drugie wejście. W środku było osiem namiotów mieszkalnych, usytuowanych wokół wspólnego miejsca na ognisko. Wielkie igloo było bezpośrenio przy wschodniej ścianie, podczas gdy garstka. bardziej nielicznych namiotów skupiła się przy północnej ścianie. Na zewnątrz na prawo od wejścia, znajdowała się konstrukcja która służyła jako wychodek. Pozostała ludność wynosiła mniej niż dwa tuziny, z dziesięciu kobiet, małych dzieci i jednego udomowionego psa polarnego. W latach po zakończeniu Stuletniej Wojny, stolica znacznie wzrosła, pokazując sukces wolontariuszy z Północnego Plemienia Wody, którzy pomogli odbudować Południowe Plemię Wody. W 171 ASC, mała stolica wzrosła do dużego miasta z nowoczesnym portem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki