FANDOM

Earth Kingdom emblem Earthbending emblem
Haru

Haru
Informacje biograficzne
Narodowość

Królestwo Ziemi

Pochodzenie

Kopalniana Wioska, Królestwo Ziemi

Wiek

17

Narodziny

83 AG

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Oczy

Zielone

Włosy

Brązowe

Skóra

Śniada

Informacje osobowe
Zainteresowania miłosne

Katara

Ulubiona broń

Magia Ziemi

Styl(e) walki

Magia Ziemi

Przynależność

Wojsko Hakody

Debiut

Więźniowie

Ostatni występ

Kometa Sozina, część 4: Awatar Aang

Haru to młody Mag Ziemi. Jego ojciec został pojmany za uprawianie Magii, przez co chłopak ćwiczy w ukryciu i jedynie jego matka zna jego sekret.

Historia Edytuj

Wszystko się zmienia, gdy pewnego dnia spotyka Aanga, Sokkę i Katarę. Stara się im uciec, ale oni doganiają go, gdy wchodzi do sklepu swojej matki. Mówią, że widzieli, jak używał Magii Ziemi. Chłopak próbuje temu zaprzeczyć, ale przyjaciele nie dają za wygraną. Dzięki temu dowiadują się o strasznym losie Magów Ziemi, których uwięzili ludzie z Narodu Ognia.

Jakiś czas później Katara i Haru wychodzą się przejść. W pewnym momencie widzą, jak strop przy wyjściu z kopalni zawala się na jakiegoś starego człowieka. Próbują mu pomóc, ale nie dają rady wiele zdziałać. Haru po namowie Katary używa Magii Ziemi. Oboje mają nadzieję, że staruszek ze względu na to, że chłopak uratował mu życie nie wyda go żołnierzom z Armii Ognia. Niestety, pomylili się co do niego. W nocy Haru został zabrany z domu i przewieziony na statek, gdzie trzymano Magów Ziemi. Był on zrobiony z metalu i ludzie nie mieli jak z niego uciec. Na szczęście Katarze udaje się na niego dostać i z pomocą Aanga i Sokki uwalnia Magów Ziemi. Dzięki temu Haru odzyskuje ojca i już nie musi ukrywać tego, że jest Magiem Ziemi. Katara dała im nadzieję na odzyskanie wolności w ich wiosce. W zamian Podczas dnia czarnego słońca wraz z ojcem Haru pomaga Drużynie avatara w inwazji na Naród ognia.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię po japońsku znaczy "wiosna".
  • Z jego zachowania wynika, że podoba mu się Katara.
  • W trzeciej księdze wyrosły mu wąsy i bródka.