FANDOM

Earth Kingdom emblem
Hei-Won
Hei-Won
Informacje biograficzne
Narodowość

Ba Sing Se, Królestwo Ziemi

Pochodzenie

Królestwo Ziemi

Opis fizyczny
Płeć

kobieta

Włosy

brązowe

Informacje osobowe
Sojusznicy

Aang, Oficjalny fanklub Awatara Aanga, Won-Yee, Yee-Li, Xing Ying

Pozycja
  • Akolitka Powietrza
  • współzałożycielka oddziału oficjalnego fanklubu Awatara Aanga w Ba Sing Se
Przynależność
Debiut

The Promise Part 2

Hei-Won była jedną z założycielek oficjalnego fanklubu Awatara Aanga.[1] Później uczyła się filozofii i sposobu życia Nomadów Powietrza i stała się jedną z pierwszych Akolitów Powietrza.[2]

Historia Edytuj

Hei-Won i Won-Yee, założycielki oddziału oficjalnego fanklubu Awatara Aanga w Ba Sing Se, spotkały Aanga w stolicy Królestwa Ziemi, gdy szukał miejsca na pobyt przed wzięciem udziału w konferencji z Królem Ziemi Kueiem dotyczącej Ruchu Przywrócenia Pokoju. Won-Yee i Hei-Won pragnęły przypodobać się Aangowi, ku niezadowoleniu Katary, i zaprosiły go i jego dziewczynę do swojego fanklubu. Tam, one i reszta dziewczyn z klubu spędziły czas z młodym Awatarem, mówiąc mu, co wiedzą o nim i kulturze Nomadów Powietrza. Gdy Aang odchodził, powiedział, że czuł się wśród nich jak w domu.[1]

Później, Hei-Won była obecna wśród innych członków fanklubu, którym Aang postanowił przekazać kulturę Nomadów Powietrza. Awatar powiedział, że od tej chwili oficjalny fanklub Awatara Aanga zwie się Akolici Powietrza.[2]

Występy Edytuj

Trylogie komiksowe Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 DiMartino, Michael Dante; Konietzko, Bryan; Yang, Gene (scenariusz), Sasaki z Gurihiru (obrazki), Kawano z Gurihiru (kolorystyka), Heisler, Michael; Comicraft (dialogi). The Promise Part 2 (30 maja 2012), Dark Horse Comics.
  2. 2,0 2,1 DiMartino, Michael Dante; Konietzko, Bryan; Yang, Gene (scenariusz), Sasaki z Gurihiru (obrazki), Kawano z Gurihiru (kolorystyka), Heisler, Michael; Comicraft (dialogi). The Promise Part 3 (26 września 2012), Dark Horse Comics.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki