FANDOM

Hei Bai
Hei Bai
Pochodzenie

Świat Duchów

Debiut

Zimowe przesilenie

Ostatni występ

Wyprawa do świata duchów (Gra)

Hei-Bai to duch ukazujący się jako panda, który jest zazwyczaj miły i potulny, ale kiedy jest rozgniewany, zamienia się w niszczącą wszystko bestię. Kiedy Naród Ognia spalił las,(odc. 7 sezon 1 swiat duchów) którego duchem był Hei Bai, każdej nocy porywał mieszkańca pewnej wioski. Gdy Aang, Katara i Sokka przybyli do wioski, duch porwał Sokkę. Na szczęście Awatar udobruchał Hei Baia, który oddał ludzi i zamienił si w pandę. W odcinku "Oblężenie Północy: Część druga" Hei Bai pomaga Aangowi wydostać się ze świata duchów. Hei-Bai Bardzo polubił Aanga.

Historia Edytuj

Aang connecting with Hei Bai.png

Aang probuje porozumiec sie z Hei Bai za pomoca medytacjii.

Hei Bai byłbramkarz z dawnych lasów w królestwie ziemi , obok których ludzie zbudowali wioskę. Wieśniacy czczony ducha i wzniesiono pomnik na jego cześć nalas polyane.Vo wojnęNaród Ognia spalił dużą część lasu , więc rozgniewał Hei Bai . Przekształcił się w potwora ,ducha zaczął terroryzować wieś ​​co noc prowadzenia jednego z jego mieszkańców i niszcząc domy upiorne światło emanujące z ust . Z podejściem sił Przesilenie zimowe Hay Baia wzrosła , a wygląd Avatar miał pod ręką . Aang nie wie, czy on może poradzić sobie z duchem razyarennym , ale obiecał pomóc mieszkańcom wsi . Niestety , stara się mówić do Aang Hei Bai ani bezskutecznie. Ponadtoduch Sokka i Aang złapał go gonił , kiedy , a następnie znalazł się w świecie duchów. Tutaj Aang spotkał Fang , Dragon Avatar Roku . Komunikacja z nim monit jeden młody człowiek myśli . Gdy Aang wrócił do realnego świata i ponownie spotkała się z Hei Bai , potem położył rękę na czole potwora . Oko umysłu , zobaczył coś , co powoduje ducha cierpienie . Następnie Aang pokazał Hay bayu żołądź i wyjaśnił, że las koniecznie ożywić . Następnie Hej Bai zawrócił do panda i opuścił wioskę . Kiedy wyszedł z bramy , przejść od razu zarośnięte bambus , z którego wyszedł Sokka i resztę skradzionych woli ludzi .

Charakter i Moc Edytuj

Hei Bai's monstrous form.png

Hei Bai w bardzo duzym wzroscie

Hei Bai jest bardzo posłuszny i przyjazny w swojej formie panda, kiedy rozgniewany jednak, że zmieni się w sześciu nogach, czarno-biały potwór i niszczy wszystko na swojej drodze. Nieco mściwy i bardzo ochronne jego lasu, Hei Bai zazwyczaj utrzymuje się do siebie i nie przeszkadza innym, o ile nie prowokować go pierwszy. On jest potężny duch z niezwykłą siłą, zdolną do dziesiątkuje strukturę jednym uderzeniem łokcia. Może też przejść w wielkich prędkościach, jak pokazano, gdy był niszcząc jeden dom, w smudze światła nagle pojawił się przed innym budynku. On jest w stanie używać potężnych dźwiękowych krzyki, moc, począwszy od łagodnego powiewu do wybuchu zdolnego do wyrównywania budynku w sekundach. Posiada zdolność do prowadzenia ludzi do i od ducha świata. Hei Bai jest również w stanie spontanicznie rośnie bambus.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki