FANDOM

Azula

Dzieciństwo Azuli Edytuj

Young Azula

Azula jako dziecko

Księżniczkę Azulę urodziła księżniczka Ursa jest młodsza o dwa lata od jej brata Zuka . Azula została nazwana po jej dziadku Azulonie . Azula dorastała w bogatej i zamożnej rodzinie miała wszystko co chciała . Już w dzieciństwie była świetnym magiem ognia dzięki tej umiejętności zyskała szacunek i względy ojca szybko stając się jego ulubionym dzieckiem . Jej ojciec uważał, że będzie świetnym Władcą Ognia i uznał ja za swoją spadkobierczynię. Ufał jej i uczył o polityce w narodzie ognia .Azula studiowała w akademii magi ognia była tam najlepszą uczennica w całej szkole to właśnie tam poznała Mai i Ty lee szybko się z nimi zaprzyjaźniła. Kiedy Azula i Zuko byli mali kochali się i często bawili się w smoki z teatru na Żarzącej Wyspie oboje szczęśliwie wspominali sobie te czasy. Kiedy Azula dorastała często dokuczała Zuko'wi i ich miłość została przerwana.

Spotkanie brata Edytuj

Zuko and Azula

Azula spotyka Zuko

Azula przychodzi do Zuka by mu powiedzieć, że wraca do domu  gdyż potrzebuje  go ojciec, Zuko zgadza się wrócić. Azula czekała na pomoście na swojego brata by móc go zaatakować lecz wszystko się wydało przez Azuli kapitan statku .Azula zaczeła walczyć z bratem unikając wszystkich jego ciosów (to właśnie w tej chwili dowiadujemy się, że Azula tka niebieski ogeń ). Kiedy Azula chciała strzelić w Zuka błyskawiacą Iroh wrzuca ją do wody. Azula wraca do Narodu Ognia ostrzegając ludzi że jeśli pomogą Zukowi i Ihro spotka ich niebezpieczenstwo ze strony Azuli.

Zwerbowanie Mai i Ty Lee Edytuj

Po tym jak Azula wyjechała z Narodu Ognia i chciała zatrzymać Zuka, jej ciotki -Lo i Li, poradziły jej, aby zrezygnowała z królewskich atrybutów, orszaku i w ten sposób utrzymać element zaskoczenia. Księżniczka zdała sobie sprawę, że musi być zwinna i szybka, dlateko porzucłla swoje wojska i zebrała małą, elitarną ekipę składającą się z jej dawnych przyjaciółek, jeszcze z czasów dzieciństwa - Mai i Ty Lee. Azula najpierw odszukała ostatnią, która pracowała w cyrku - nie chciała go opuścić, zmieniła zdanie dopiero po zastraszeniu przez Azulę.

Azula friends

Mai,Ty Lee, Azula

Obie wyjechały do Omashu, podbitego przez armię Narodu Ognia. Tam spotkały Mai, której ojciec sprawował władzę nad okupowanym miastem. Dziewczyna nudziła się tam, a rodzina doprowadzała ją do szału, dlatego postanowila pomóc Azuli, byle oddalić się od znienawiodznego miejsca..Ojciec Mai został zmuszony, by wypuścił wszystkich mieszkanców Omash - jego mały synek poszedł za nimi i został przygarnięty przez Aanga i jego drużynę. Zamierzali.wymienić brata Mai na Władcę Omashu - Króla Bumiego. Mai chciała się na to zgodzić, jednak Azula podstępem przekonała ją, by tego nie robiła. Aang poleciał, chcąc uwolnicć Bumiego, przez co zdemaskował fakt, iż on jest awatarem.

Azula ruszyła za nim, Mai i Ty Lee za Katarą i Sokką. Chłopak uciekał z bratem Mai, lecz Ty Lee podłożyła mu pięść, a Mai strzeliła sztyletami w Katarę, jednak tamta obroniła się magią wody. Kiedy Mai została unieruchomiona przez Katarę, Ty Lee zablokowała jej chi, tak, że nie mogła tkać ani powstrzymać ataku Mai. Uratował ją Sokka i jego bumerang, a także Appa, który "zdmuchnął" obie dziewczyny.Tymczasem Azula ścigała Aanga i atakowała magią ognia, lecz została zatrzymana przez migę ziemi Bumiego. Azuli udało się uniknąć wszystkich ciosów i skał, nie zmieniło to faktu, iż ścigani uciekli. Dziewczęta przegrały.

Wiertło Edytuj

Azula fights Aang

Azula Walczy z Aangiem

Azula i jej zespol spotkaly sie z ministrem wojny i udali sie do Ba sing se z wiertlem by zburzyc mur i przejac miasto. Minister wojny zapewnial ze wiertlo jest wytrzymale na atak lecz Azula wyslala mai i ty lee by sie zajeli magami ziemi Ty lee udalo sie pokonac magow zamykajac im chiDruzyna avatara probowala zniszczyc wiertlo , tam gdzie znajdowala sie azula ogloszono sbotaz Azula i zespol ruszyly, Znalazly avatara  Azula pobiegla za nim na wiertle rozpoczela  sie walka Gdy Azula chciala udezyc aanga wyplynela woda ktora ja zepchnela z wiertla kiedy weszla z powrotem Aang uzyl magi powietrza i zdmuchnal ja

Mai i ty lle pobiegly za katara i sokka ktorzy weszli do kanalu pobiegla za nimi ty lee lecz katara unierucomila ja magia wody . Dziewczyny przegraly

Walka z Wojowniczkami Kyoshi i podróż do Ba Sing Se Edytuj

Kyoshi Warriors defending Appa

Azula atakuje Suki

Azula , mai i ty lee zaatakowaly wojowniczki kyoshi Mai zaczela strzelac sztyletami a ty lee blokowac   chi reszcie.Azula zaczela atakowac Suki , ksiezniczka pobiagla na nia lecz suki wyjela noz a Azula strocila go i ja rekoma .Azula zaatakowala suki magia ognia i wygrala zabierajac im stroje i zamykajac je w wiezieniu Azula i zespol udaly sie do ba sing se tam przebraly sie za wojowniczki kyoshi by dprzejac ba sing se a jednoczesnie dowiedziec sie o inwazji na narod ognia .Azula pomyslala ze ten kto dowoci dai li dowodzi calym miastem wiec postanowila sie ujawnic podstepem zawarla uklad z lon fengiem i dowowdzila dai li .
Azula undercover

Azula przebrana za Wojowniczki Kyoshi

Nastepnego dnia Katara przyszla do wojowniczek kyoshi by je ostrzec ze zuko jest w miescie i nagle zauwazyla ze to Azula Ty lee zablokowala jej chi i padla na podloge.Azula zaczela walczyc z Aangiem i Katara zuko sie do niej przylaczyl .kiedy Aang wszedl w stan avatara Azula strzelila w niego blyskawica i go zabila przejmujac jednoczesnie ba sing se miasto krolestwa ziemi upadlo.

Pokonanie Aanga i przejęcie Ba Sing Se przez Naród Ognia Edytuj

Azula zapped Aang

Azula trafia w Aanga blyskawica

Azula wlada agentami Dai li kaze im zaprosic Zuka na herbate lecz gdy tam sie pojawia atakuje go i zamyka w katapungach.Azula Namawia Zuka by przeszedl na jej strone .Ksiezniczka zaczyna walczyc z Aangiem i katara strzelajac w nich swoim plomieniem nagle pojawia sie Zuko ktory przechodzi na strone Azuli.Zuko zaczyna atakowac Aanga a Azula katare .Katara unieruchamia Azule magia wody lecz Zuko ja ratuje Azula rzuca sie na Aanga a Zuko na katare .Azula zadaje cios katarze i pada .Po chwili Aang wchodzi w stan avatara lecz Azula z nienacka strzela w niego blyskawica Aang przegrywa bitwe ,Azula przejmuje Ba sing se. 

Powrót do domu Edytuj

Azula taunting Zuko

Azula rozmawia z Zukiem o avatarze

Azula i Zuko wracaja do domu z pochwalami za zabicie Aanga i za zajecie Ba sing se.Zuko martwi sie ze ojciec go nie przyjmie gdyz nie zabil avatara Azula wymyslila podstep wiedziala ze Aang przezyl wiec powiedziala ojcu ze Zuko zabil Awatara .Zuko wszystkiego sie dowiedzila wiec udal sie do Azuli Azula powiedziala mu ze zrobila to dla niego .Azula cieszyla sie z tego i nie mniala wyrzutow sumienie

Nastepnego dnia Zuko razem z Mai mnieli piknik przerwala im Azula groznie powiedziala do mai zeby poszla    Azula wiedziala ze Zuko wczoraj poszedl do stryja wiec przyszla gomostrzec i poszla

Narada Edytuj

Azula-Spa

Azula rozmawia z Zukiem na naradzie

Zuko konfrontacji swoją siostrę w tym spa o nadchodzącym spotkaniu wojny, pytając, dlaczego została zaproszona, podczas gdy on nie był. Znalazł jej otrzymaniu królewskiej rozczesywanie i Azula poinformował go, że będzie musiał czekać, jeśli doszedł do tego samego celu

Dzień Czarnego Słońca Edytuj

Azula Indifferent

Azula przechytrza druzyne avatara

Azula zaskakuje Aanga na tronie krolewskim .Azula mowi Aangowi ze wiedziala ze przezyl nagle Toph wiezi ja w skale lecz agenci dai li uwalniaja ja i atakuja druzyne .Azula stoi i sie przyglada , Aang tworzy ziemne schody Azula odbija sie od nich i laduje na tronie zaczyna unikac wszystkich ciosow aanga lepiej niz on . Sokka ostrzega druzyne ze Azula robi to specjalnie lecz ksiezniczka wspomina o Suki Sokka atakuje azule i zmusza ja do gadania po chwili zacmienie sie konczy azula strzela ogniem i ucieka potem leci za Zukiem swoim balonem.

Bolesna zdrada przyjaciółek Edytuj

Azula betrayed

Azula pada na ziemie po zamknieciu chi

Dziewczyny udaja sie do wiezienia na wzacej skale tam Mai spotyka Zuka z ktorym siekloci po chwili zuko zamyka ja w wiezieniu. Razem z sokka ucieka gondola lecz przybywa ty lee i Azula .ty lee walczy z suki a Azula z zukiem i sokka nagle  ty lee dowiaduje sie ze chca przeciac liny dziewczyny uciekaja

Azula i ty lee zauwazaja ze Mai walczy ze straznikami wiezienia Azula pyta sie dlaczego to zrobila a mai odpowiada ze Azula przeliczyla sie chca sie zaatakowac lecz ty lee blokuje chi Azuli , za zdrade Azula zamyka je w wiezieniu.

Atak na Zachodnią Świątynię Powietrza Edytuj

250px-Azula on airship

Azula walczy z Zukiem

Kilka dni po jej klęsce w Boiling Rock, Azula śledzone Zuko i Sokka się do zachodniej świątyni powietrza. Zaatakowała z pełną flotę sterowców, chcąc zabić Zuko, twierdząc, że nie doceniają coraz jedynakiem. Zuko zaatakował, tworząc przekierowania gdy Aang i pozostali uciekli. Jak bitwa postępy, Zuko i Azula wydawało wyrównane, aż walka została nagle skończyła się, gdy pięści płonące poznali się, w wyniku eksplozji. Obaj wrzucony do tyłu off sterowca. Zuko został uratowany przed upadkiem do jego śmierci przez Appa i Team Awatara gdy Azula napędzany się do bezpieczeństwa przy użyciu firebending i, używając jej spinka do włosów, uczepił pobliżu klifu. 

Kometa Sozina i Agni Kai Edytuj

Azula in the throne room

Azula zdenerwowana wygania wszystkich z palacu.

Kiedy Ozai koronował się Król Feniks , mianował Azula byćnowy Lord Ognia po krótkiej dyskusji , w której Azula czuł, że patrzy na nią w taki sam sposób, w jaki zrobił do Zuko . Azula , jednak już zaczął tracić jej z rzeczywistością , a jej ojciec nie chciał jej z nim tylko pogorszyło sprawę .Zaczęła wygnaniu jej tematy z strachu i paranoi , w tym pracownika na pozostawiając dziurę w jednym jej wiśni, którą miały za przestępstwo przeciwko życiu . Ona później wygnany Dai Li podejmowania pięć minut na przyjazd po wezwania i Imperial Firebenders ich potencjału do jej zdradzić . Kiedy Lo i Li konfrontacji księżniczkę na jej samopoczucie , stała wściekłość i kazał bliźniaków do walki z Agni Kai .

Kiedy Lo i Li powiedział, że nie może , bo nie były firebenders , Azula wygnany Lo wskazując na Li, myląc je , kto został wygnany . Ze wszystkie jej podmioty wygnany , próbowała ustalić jej włosy się . Zamiast tego jednak, że odciął dużą część jej grzywka znaków towarowych. Okazało się również , że nie spał dobrze , jak ona miała podkrążone oczy przez ten punkt , może boi ktoś może ją zabić podczas snu . Była nawiedzana przez halucynację matki . W swojej halucynacji , matka pokazała smutek jak jej córka , w jej umyśle , mylić . Po Ursa powiedział Azula że ją kocha , Azula rzuciła szczotkę w jej lustrze w przypływie wściekłości emocjonalne , kończąc na halucynacje . Azula następnie upadła na kolana , łkając gorzko do siebie .

Azula's blazing blue fir attack

Azula w czasie Agni Kai

Jej koronacja , bez tematów Narodu Ognia i tylko Mędrców strażackie , które były obecne , został przerwany przez brata i Katara . Gdy Zuko ogłosił , że będzie Pan Ognia , Azula zakwestionowane Zuko do Agni Kai , który przyjął Zuko , zauważając , że coś się z nią . Na początku wydawało się być wyrównane , ale jak Azula nadal wsunąć do szaleństwa , zaczęła nosić się na zewnątrz. Zuko zdołał uderzyć ją pomimo jej rozwścieczonych i zaawansowanych ruchów.

Widząc Azula rośnie sfrustrowany , Zuko drażnił ją , oświadczając, bała się go uderzył piorun . Azula wziął przynętę , krzycząc : " Pokażę ci piorun ! " Ona generowane niebezpieczną ilość błyskawic i przygotowany do strzału to w Zuko , ale realizowane Katara był podatny i strzelił w nią śrubę zamiast . Zuko interweniował jej atak i wziął głowę - na błyskawicy , próbuje przekierować go w powietrzu . Mimo, że udało mu się , część z nich nadal pozostaje w jego ciele , poważnie raniąc go i usunięcie go z walki .

Azula's breakdown

Azula płacze z rozpaczy, jak jej stan umysłu kruszy po jej klęsce.

Azula szybko przeniósł się do Katara, który był zrozpaczony nad obrażeń Zuko jest. Azula starała się zachować Katara z dala od wody i często obrażał duet, nazywając ją brudny chłop i mówi: "Zuzu, nie wyglądają tak dobrze." Katara ostatecznie unieruchomiony ją w zamarzniętym plusk wody z podziemnego kanału i wykorzystał okazję do łańcucha ją na podłogę. Gdy Azula zobaczył jej brat stanąć po uzdrowieniu Katara, w końcu wybuchła. Zaczęła ziać ogniem w przypływie wściekłości podczas toczenia się po podłodze, krzyczeć i płakać w niekontrolowany sposób. Zredukowana do tego stanu dzikich, była całkowicie stracił w jej własnym szaleństwem. Nie była już w składzie, obliczane i metodyczne księżniczka ona kiedyś, że poniosła całkowite załamanie psychiczne.

Po jej Agni Kai, Azula przeniesiono do placówki zdrowia psychicznego na pobliskiej wyspie, gdzie była stale monitorowana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki