FANDOM

Spotkanie KorryEdytuj

Bolin stunned

Reakcja Bolin'a na tożsamość Korry.

Bolin pierwszy spotkałem Korra, kiedy złapał ją zwiedzania Toza siłowni szkolenia wewnątrz Arena Pro-gięcia. Wprowadził się do niej i zaprosił ją na pobyt na meczu, że jego zespół był konkurencyjny w, ku niezadowoleniu Mako jest. Po jego zespół pokonał Golden Temple Tigerdillos znalazł się Korra był Avatar i nauczył ją kilka podstawowych pro-gięcia w sztuce earthbending.Później, na miejscu fretki fire 'w mistrzostwach był zagrożony, gdy Hasook nie pojawił się na meczu. Korra zgłosił się na jego miejsce i Bolin zgodził, kucie nowy zespół. W rundzie trzech ich meczu przeciwko szczyt Pałacu Platypus Bears, on i Mako zostały opanowany podczas Korra spadła do strefy trzeciej. Jednak po Korra posiadaniu własnej ziemi i opozycja wyczerpał się, Bolin i Mako walczył, ostatecznie wygrywając przez nokaut i zaciskanie miejsce w turnieju.  

Porwanie Edytuj

200px-Bolin kidnapped

Bolin zostaje porwany

Pomimo otrzymania dużej sumy nagród za wygranie ich ostatni mecz pro-gięcia, fretki Ogień wciąż brakuje środków niezbędnych do ich puli mistrzostw, po wyczerpaniu swoich funduszy, płacąc za korzystanie siłowni i innych potrzeb wymaganych jako pro-zespół zginanie. Bolin postanowił wykorzystać Pabu, aby zarobić trochę pieniędzy na stacji Central City wykorzystując kilka sztuczek cyrkowych uczył go, ale jego wysiłki były daremne.Przygnębiony nad chudego wydajnością, został poproszony przez Shady Shin, który zaproponował mu duże pieniądze w zamian za pomoc w Triad Triple Threat z bezpieczeństwem. Później tego samego dnia, Lightning Bolt Zolt, Shady Shin, inne triady członków i Bolin zostali schwytani przez Equalists się być giętarki, które będą wystawiane w Amona "objawienia". Nie, Bolin świadkiem Amon używać jego zdolność do usuwania osób jest gięcie na jego więźniów.  Kilka dni później pojawił się w Bolin Air Temple Wyspa dać Korra różę i ciasto, aby podziękować jej za pomoc mu uciec Amon.
Bolin thanking Korra

Bolin dziekuje Korze

Jednocześnie, posłaniec Tarrlok przybył z kwiatami i dużą dar koszyka, które w cieniu mały prezent Bolin za. Zazdrosna, poprosił Korra jeśli Tarrlok męczyło ją​​, stwierdzając, mógł "słowo z nim". Rozbawiony jego sugestią, Korra obalił jego roszczenia, stwierdzając, że Tarrlok był jakiś "stary człowiek", który złagodził jego umysł znacznie. 

Uczęszczał gali Tarrlok hostowane na cześć Korra w City Hall, gdzie w podnieceniu powiedział jej wiadomości o Hiroshi Sato sponsoring fretki Ogień 

Randka z Korrą Edytuj

Korra and Bolin laughing

Randa Korry i Bolina.

Przed turniejem Pro-gięcia, Bolin próbował zbliżyć Korra po praktyce szkoleniowej. Byli sami od Mako wyjechał z Asami na randkę. Jego postępy były daremne, jednak, jak Korra wyjaśnił, że musi wracać do Air Temple Island na airbending szkolenia z Tenzin. Z powrotem w domu, dając Pabu kąpiel, Bolin poprosił swojego brata, co sądzi o Korra "w dziewczynie coś w sposób". Jednak Mako odradzane prowadzi związek z kolegą z drużyny, gdy Bolin nadal się wątpliwe, Mako wyjaśnił, że nie było zbyt wiele do stracenia z turnieju.Podczas pierwszego meczu, Bolin i Fretki strażackie, bardzo w synchronizacji, pokonał Rabaroos w krótkim czasie. Po meczu podszedł nieco przygnębiony Korra, który właśnie został odrzucony przez Mako, uspokaja ją komplementami, i poprosił ją, by pójść z nim na randkę; Korra, zachęcona jego chwały, a przed podjęciem decyzji, że "przydałoby się bawić , "zgodził. Bolin wziął Korra się Narook za wodorostów Noodlery, w sklepie z makaronem, który służy Plemienia Wody kuchni. Podczas ich daty, napotkali Tahno. Bolin wyjaśnił, że był członkiem panującego gięcia zespołu pro-trzech lat mistrz: Białe Falls Wolfbats, i poradził Korra przed konfrontacją. Korra zignorował jego rady i spojrzał na Tahno, co spowodowało jego podejścia. Raz na ich stole, trash-mówił fretki Ogień i prawie udało się wzrost z Korra. Zanim wszystko może wymknąć się spod kontroli, Bolin ostrzegł ją, że walcząc Tahno doprowadzi do dyskwalifikacji fretki pożaru "z turnieju. 

Atak Amona Edytuj

200px-Pabu and the Fire Ferrets

Bolin karze Pabu przeciac liny

Po nokaut, Equalists zaatakowany na arenę. Poprzez wykorzystanie ich zelektryfikowanych rękawiczki, są oszołomieni kilku członków Metalbending Policji. Bolin i Fretki pożaru byli oszołomieni przez porucznika poprzez wykorzystanie jego zelektryfikowanych kije Kali a następnie związały przed drewnianym postu, który podtrzymywany na arenę.Bolin następnie zauważył Pabu pływanie w wodzie, i dał mu przegryźć liny, które odbyło się w zespół. Po Pabu złamał je za darmo, Bolin i Mako oczekiwany zwrot Korra jest z dzieje po Amona i Equalists. Lin przyniósł Avatar bezpieczeństwa, a bracia spotkali ją przytulić

Niszczenie lotnisk Edytuj

200px-Bolin attacking Hiroshi

Bolin niszczy Mecha czołga

Bolin odszedł hangar i wykorzystać jego earthbending zniszczyć lądowisk , skutecznie zapobiegając więcej Biplanes od startu . Podczas gdy to robi , jednak mecha trzy zbiorniki podszedł do niego od tyłu i rozpoczęła przewody metalowe na niego . Przed kable osiągnęła Bolin , jednak zostały one przechwycone przez Naga , którzy złowione ich ustach , a następnie udał się do korzystania z nich w swing i zniszczyć czołgi mecha . Kilka chwil później , Bolin odkrył, że Asami i jej ojciec byli zaangażowani w bitwie pancernej Mecha w hangarze ; interweniował wprowadzając rzeź earthbending ataki na zbiorniku Hiroshi jako nazwał Hiroshi" straszne ojciec " . Bolin , Asami i Naga następnie uchwycił Equalist .Później, po Amon uciekł Republic City, Bolin był z zespołem na Air Temple Wyspa stara się rozjaśnić Korra się , mówiąc, że przynajmniej ona powodzeniem airbent , jednak to tylko przyniosła mu wiele gorzkich wygląda z innymi , powodując u niego wycofać się po cichu . Bolin dołączył do swoich przyjaciół w południowej Plemienia Wody w Korra odwiedzał Katara , który próbuje przywrócić jej zginanie . Po Katara nie udało się przywrócić połączenie Korra do wody , ziemi i ognia , Bolin był wyraźnie zdenerwowany . Krótko po ucieczce , Korra miał spotkanie z duchem Avatar Aang , który jest odrestaurowanym jej zginanie , i przekazał wiedzę energybending do niej. Bolin , jak wszyscy inni , był zdumiony nowej władzy Korra jest .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki