FANDOM

Festiwal DuchówEdytuj

Korra using the Avatar State.png

Wyścig Korry z dziećmi.

Mija pół roku od wydarzeń z pierwszej księgi. Korra powraca na wysepkę Tenzina - z opanowanym Stanem Awatara oraz pokonanym Amonem, nic nie stoi jej na przeszkodzie do dalszego treningu. Dziewczyna spędza wolne chwile na zabawie z Jinorą, Meelo i Ikki - grupa urządza wyścig na powietrznych skuterach dookoła wyspy. Kiedy to Korra pozostaje daleko w tyle, wykorzystuje swój Stan Awatara. Tym samym zdobywa potrzebną siłę i prędkość, by prześcignąć dzieci oraz wygrać. Denerwuje to najmłodszą z dziewczynek, Ikki - Korra lekceważy jej wyzwiska.

Całą rozmowę słyszy Tenzin, rozgniewany zachowaniem swojej uczennicy. Uważa, że Korra nie ma szacunku do tak potężnej energii jaką posiada, a skupić powinna się nie na zabawach, a na praktyce magii powietrza. Zaplanował już trasę po wszystkich Świątyniach Powietrza, co miałoby młodej Awatar pomóc - dziewczyna wpierw zamierza odwiedzić rodzinne Plemię Wody. We wspomnianej wiosce odbywa się coroczny Festiwal Duchów - Korra płynie tam zarówno z rodziną Tenzina, jak i resztą Drużyny Awatara. Na statku, Korra i Mako wygłupiają się, rozmawiając o jego nowej pracy. Z czasem, tor rozmowy schodzi na Tenzina oraz jego natarczywe "błagania" o treningi.

Korra learns of Tonraq's decision.png

Korra staje się zdenerwowana na wieść, że to Tonraq podejmuje decyzje, aby utrzymać ją w południowym Plemieniu Wody

Gdy mag ognia staje po jego stronie,zirytowana Korrapostanawia sie przejść i zapomnieć o wszystkim. Na miejscu, młoda czarodziejka spotyka się  Podczas wieczornej uczty, Korra zasiada przy stole ze swoim ojcem i wujem - rozmowa ponownie dotyczy jej treningów. Przypadkowo na jaw wychodzi prawda o wczesnym życiu dziewczyny. Korra przez całe życie miała świadomość, iż Biały Lotos trzymał ją w "zamknięciu" na prośbę Awatara Aanga. W rzeczywistości, to jej rodzice oraz Tenzin podjęli "jak najlepszą" decyzję. Podczas festiwalu, Korra opowiada o wszystkim Mako - najwyraźniej rola "doradcy Awatara" nie wychodzi mu najlepiej, co ostatecznie prowadzi do kłótni pary. Po zmroku, kiedy wszyscy już śpią, Korra zostaje wybudzona przez Nagę - niedźwiedzio-pies reaguje negatywnie na dziwną energię, dochodzącą z zewnątrz. Awatar, wraz z Mako i Bolinem dochodzi do tajemniczego stworzenia - agresywnego ducha, który atakuje przyjaciół. Nawet odsiecz przybyłych Tenzina i Tonraqa nie pomaga, a z opresji ratuje ich dopiero Unalaq.

Dark spirit attacking Korra.png

Korra walczy z Ciemnym duchem

Na wskutek tych wydarzeń, Korra podejmuje decyzję - postanawia porzucić naukę u Tenzina i oddać się wręce swojego bardziej uzdolnionego wujka.ze swoją rodziną - w tym z Unalaqem, bratem jej ojca i jednocześnie wodzem w Północnym Plemieniu Wody. Mężczyzna od samego początku jest negatywnie nastawiony do festiwalu - wspomina o tym, gdy opowiada o napadzie rozwścieczonych duchów południowych wód na dwójkę żeglarzy. Unalaq oferuje Korrze nauki, wspomagające jej duchową stronę duszy - Tonraq sprzeciwia się, uważając Tenzina za idealnego mentora dla swojej córki.

Otwarcie Duchowego Portalu Edytuj

Dark spirits attack.png

Ciemne duchy atakuja korre

Unalaq wyjaśna Korrze, na czym będzie polegać ich trening - jak się okazuje, pierwszym punktem ich podróży są dalekie obszary Bieguna Południowego. Zadaniem Awatara będzie otworzenie, tzw. portalu ducha, co rozpocznie naprawdę duchowej strony ludzi z południa. Misja ta jest niebezpieczna, aczkolwiek - według Unalaqa - warta zachodu. W podróż, wraz z nimi wyruszają Mako, Bolin oraz rodzeństwo, Desna i Eska. W ostatniej chwili do grupy dołącza się Tonraq - pod pretekstem ochrony córki, ze względu na surowy, burzowy klimat panujący w okolicach, do których zmierzają.

Podczas podróży, Unalaq stwierdza, iż to z winy jego brata duchy zaczęły atakować. Opowiada historię z ich przeszłości. W latach młodości, Tonraq został wygnany z Północnego Plemienia Wody. Wszystko ze względu na jego lekkomyślne dowodzenie armią, co doprowadziło do doszczędnego zniszczenia lasu duchów. Historia ta denerwuje Korrę - dziewczyna bowiem dopiero teraz dowiaduje się prawdy na temat ojca.Po poznaniu tajemnicy skrywanej przez Tonraqa, Korra zaczyna traktować go z większym, niż zazwyczaj, dystansem. Ojciec przez dalszą podróż próbował przekonać córkę, że świat ludzi i Świat Duchów powinny pozostać oddzielone od siebie, gdyż nie mają ze sobą nic wspólnego. Korra ignoruje jego uwagi, sugerując się faktem, iż Awatar stanowi pewien most pomiędzy obiema krainami, co zamierza wykorzystać najlepiej, jak tylko potrafi. Unalaq wyjaśnia, że Południowe Plemię Wody wspomogło południe jedynie pod względem budowy - duchowo, niestety, nic nie osiągnęli.

Rozmowa zostaje przerwana przez nagły atak, tzw. mrocznych duchów. Podczas pojedynku, Korra próbuje naśladować technikę swojego wujka - gdy całość kończy się fiaskiem, Unalaq ratuje bratanicy życie po raz kolejny. Kiedy wszystkie duchy zostają odesłane na drugą stronę, grupa zauważa, iż zdążyły one przez ten czas zniszczyć ich wszystkie zapasy na drogę. Tonraq proponuje wszystkim powrót do domu - Korra odmawia, stwierdzając, iż najlepiej będzie, jeżeli to on ich opuści. Awatar, wraz z resztą drużyny, odnajduje świecącą, lodową kopułę - leżącą na samym środku tego, co pozostało z lasu duchów. Unalaq podaje bratanicy wskazówki - według nich, wdziewczyna musi dojść do samego środka duchowej energii i otworzyć portal, co ponownie uduchowi Południowe Plemię Wody.

Korra opening the spirit portal.png

Mimo oporu ciemnych duchów, Korra udaje się otworzyć portal ducha Południowego Plemienia Wody i wypusicić Światło ducha.

Całość jednak musi zostać .wykonana w spokoju, a to oznacza, że tylko Korra może wejść do wnętrza kopuły. Po kilku minutach drogi, Awatar zostaje zaatakowana przez mroczne duchy. Kiedy już zostaje prawie pokonana, używa Stanu Awatara i otwiera portal, wywołując piękny i pełen magii efekt, przewidywany przez Unalaqa. Mężczyzna chwali Korrę po jej powrocie z wnętrza kopuły, uważając to za szansę na duchowe odkupienie nie tylko dla południa, ale być może dla całego świata. Gdy grupa powraca do plemienia, Korra dostrzegła płynącą na południę flotę armii z południa - jest zdziwniona tym widokiem. Martwią ją słowa Unalaqa, świadczące o tym, że samo otworzenie portalu nie naprawi Południowego Plemienia.

Wojna domowa Edytuj

Odcinek-Wojna domowa.png

Korra przybywa do miasta tam spotyka rebeliantow

Słowami wuja na uwadze, Korra próbował pozostać neutralny , rozbrojenie konfliktów wynikających bez wyboru strony . Jednak to odwrotny skutek , co sfrustrowany południowców , aby włączyć ją , jak postrzegali ją jako zdrajca . Sfrustrowany sytuacją , wyznała w Mako , który próbował ją pocieszyć , zapraszając ją na randkę. Jednak to, co miało być uspokojenie , datę prywatną , zamienił się w podwójnej daty Bolin przyniósł Desna i Eska razem . Tej nocy , Korra wrócił do domu, gdzie matka czeka na nią . Wierząc, że jej ojciec ją wysłać , Korra był lakoniczny do niej , choć gdy jej matka przechowywane popychając ją do rozmowy , ona rozlane jej frustracja o tajemnicy Tonraq nad jego przeszłości .

Jej frustracja rosła tylko na naukę , że przeszłość Tonraq była nie tajemnica Senna . Ona odrzucił chęć matki na dając jej normalne dzieciństwo , stwierdzając, że zawsze chciał byćAvatara , choć okazało się, że każdy trzymał ją. Jak jej matka starała się jej wytłumaczyć , że konflikt między Plemion Wody nie było coś ostatnio , Korra dowiedziałem się, że jej ojciec został poproszony przez rebeliantów , którzy spiskują przeciwko Unalaq . Obawiając Tonraq przeszedł z nim , Korra szybko opuścił jej matkę i podbiegł do pałacu królewskiego .Przybyciu do pałacu , chcąc ostrzec wuja , znalazła kilka strażnicy znokautowany i powściągliwy . Znalazła czterech zamaskowanych rebeliantów , z których jeden niosąc nieprzytomnego Unalaq . Wrażenie, że jej ojciec był wśród nich , Korra błagała ich porzucić swój bunt i zostawić , nawet do tego stopnia, dając im szansę na ucieczkę bez konsekwencji . Jednak nie chcieli iwybuchła bitwa , w której Korra szybko obezwładniony rebeliantów .

Korra saves Unalaq.png

Korra zatrzymuje rebeliantów

Korra udaremniona człowieka uważa się, że jej ojciec od podejmowania ucieczki na skuterze z Unalaq . Jednak , jako że zdemaskował go , domagając się, dlaczego porwał Unalaq , dowiedziała się, że jej ojciec nie miał nic wspólnego z zasadzki . Jak Unalaq obudził i zdania rebeliantów do zamrozić w więzieniu , Korra przekonał go do przynajmniej dać im sprawiedliwy proces , uważając , że jestnieodłącznym prawem każdego obywatela Plemienia Wody . Wracając do domu, do swoich rodziców , Korra załamał się i przytulił ojca z ulgą , że nie miał nic wspólnego z buntem . Jednak pojednanie rodziny została przerwana , kiedy pojawiła się straż Unalaq aresztować Senna i Tonraq dla zarzutem spiskowania w celu zabicia go.

Spór z Raiko i zerwanie z Mako Edytuj

Korra dumped.png

Korra ma lzy w oczach poniewaz Mako z nia zerwal.

Następnego dnia , Korra spotkał się z prezydentem Raiko w celu przekonania go do wspierania South wysyłając Zjednoczonych Sił dół , aby im pomóc . Ku jej przerażeniu , jednakprezydent odmówił , przekonany, że to nie było miejsce republiki ingerować w wewnętrzne sprawy Plemienia Wody i żesytuacja wymagała rozwiązania dyplomatycznego . Rozgniewany , Korra stwierdził, że jego bierność nie przyniesie zniszczenie południu , i że każda ofiara będzie w ten sposób na jego rękach .

Sfrustrowany , Korra poszedł do mieszkania Mako i wentylowane o sytuacji na oficera . Jednak , jako policjant , próbował utrzymać bardziej neutralnego punktu widzenia , mówiąc jej, że nie może liczyćprezydent , aby wysłać wojska do prowadzenia wojny , które nie jest ich. Korra trwało to w niewłaściwy sposób , wierząc Mako leżącej przed nią, adwa dostał się do argumentu , który zakończył się Korra szturmu się na firebender .Korra udał się do portu, gdzie jacht Varrick był zadokowany , mając nadzieję, żebiznesmen nie wie, co robić dalej . Na jego sugestię ,Awatar wzięła sprawę bezpośrednio do General Iroh , który planował wnieść swoje siły na południe do ćwiczeń make- wierzeń jako okładka dla nich do zaangażowania wrogich sił Północnej. Jednakprezydent przerwał rozmowę , oficjalnie wyłączenie Iroh z pomocy Korra . Korra otrzymał ostrzeżenie od Raiko nie podważa jego autorytet , który napędzany jej niechęć do niego jeszcze bardziej . Iroh zasugerował , że udać się do Narodu Ognia i
Korra trying to calm a dark spirit.png

Korra probuje uspokojic ducha w Stanie Avatara.

porozmawiaj Pożarnej Pana o wsparcie .Jak Korra lewo Republic Miasto zdobyć pomoc z Narodu Ognia, została zaatakowana przez jej dwóch kuzynów, konwersji na przechwytywanie jej i przynosząc ją do Unalaq. Podczas bitwy, ogromny ciemny duch pojawił się z wody. Korra próbował podporządkować sobie jednostkę techniką pacyfikacji Unalaq za. Chociaż początkowo działa, duch uwolnił. Korra próbował wysadzić go z jej firebending, choć nie miał wpływu, a jej duch spożywane, przeciągając ją pod powierzchnię.

Utarata pamięci i poznanie pierwszego Awatara Edytuj

Fire Sages and Korra.png

Korra na wyspie odnaleziona przez Karu i Medrcami ognia.

Po ataku , Korra wyrzucane na brzeg na wyspie Narodu Ognia . Obudziła się , aby zobaczyć trzy Ogień Mędrcy stoi nad nią, i , reagując instynktownie , używane airbending pchać je. Jednakakcja miała swoje piętno na niej i upadł na kolana z wyczerpania . Jeden z mędrców próbował ją pocieszyć , stwierdzając, że są tam, aby jej pomóc , ale Korra zmieszał się na wzmiankę o jej imię , pytając , kto to był . Zaniepokojony ,mędrzec zapytał ją, jak ona przyszła się na ich wyspie , ale Korra odpowiedział , że nie pamięta , jak się tam i co się stało , przed poślizgiem do nieprzytomności raz more.Korra została wniesiona do Bhanti Village, w świątyni , i mruknął: " Raava " kilka razy , podczas gdymędrzec głowa ,kobieta w podeszłym wieku , badał ją . Zdiagnozowano , że zostały zakażone przez ciemny duch , który groził, że zabije się w niej Ducha Avatar nieleczone .

W celu ratowania ducha , Korra została obniżona do komórki gojenia i zaczęła rozmawiać z wizji siebie i najnowszych poprzednich wcieleń , Aang , Roku , Kyoshi i Kuruk . Powizji Avatar Kuruk poinformował ją , że aby ponownie połączyć się z jej duchem Avatar , będzie musiała wrócić do początku , Korra znalazła się twarzą w twarz z młodym mężczyzną . Spytała go, czy był Raava , do którychmłody człowiek odpowiedział, że nie było , ale że mógł pomóc Korra znaleźć ją . Poinformował młodego Avatara , że nazywa się Wan , i że pokaże jej, jak stał się pierwszym Avatar .

Korra looking at her spirit.png

Korra porozumiewa sie ze swoim duchem.

Po świadkami życia Wana i konsekwencji łonie jej najgłębszych wspomnień Avatar , Korra obudził wspomnienia z jej odzyskaniu . Starszych szałwia poprowadził ją w dużym polu , gdziestado żubrów latających pasły i zaproponował jedną Avatar . Korra podziękował kobiecie za jej życzliwość , i zastanawiał się głośno , jak długo ona nie ma, do którego otrzymania odpowiedzi niejednoznaczne. , Ze tylkoHarmonic Convergence kilka tygodni , Korra stwierdził jednak, że chciała , aby zamknąć portal ducha na biegunie południowym i szybko opuścił wyspę na latającym żubrów.

Wejście do Świata Duchów Edytuj

Tenzin confesses.png

Korra i reszta zaszokowana ze Tenzin nie byl w swiecie duchow

Pamiętając wakacje trasę Tenzin , ona odnalazła rodzinę w świątyni Air Wschodniej, gdzie został powitany przez zszokowany Tenzin i jego rodziny , ładnie je wszystkie zaskakujące. Dzieci Airbender podnieceniem podbiegł do niej i przytulił ją . Mimo że nie rozstał się na chwiejnych podstawach z Tenzin , Korra wyrażone jak zadowolony, że było zobaczyć wszystkich, ale byłem zaskoczony, aby dowiedzieć się, że nie były świadome wydarzeń występujących gdzie indziej. Jest błagał , aby dostosować je do prędkości wszystko , Korra szybko wspólne zarysy sytuacji ze wszystkimi, przed cofa się Tenzin do jednego z ogrodów świątyni , aby omówić go bardziej w głębi. Korra obwinia siebie za całą sytuację , ale został rozwiązany przez Tenzin który przypięty wszystko na głód Unalaq ds. energii .

W celu naprawienia swojego błędu otwierając portal ducha Południowa, musiała wprowadzić Spirit World.Arriving w zniszczonym starożytnej medytacji Airbender okręgu , Korra patrzył, jak Tenzin przeprowadzić ceremonię oczyszczającą , aby wzmocnić swój związek z duchem świata . Jednakżerytuał zwrócił się rój nietoperzy , jak ciemne duchy , które natychmiast zaatakował grupę . Korra próbował swat podmiotów precz z jej waterbending , chociaż to nie miało wpływu na nich . Przełączanie taktykę , że otaczają duchy strumieni wodnych próbując oczyścić je z techniką Unalaq i , po raz pierwszy , udało jej się skutecznie włączyć duchów z powrotem do światła.

Korra dark bat spirits.png

Korra uspokaja rój

Jak ona rozproszona ciemne podmioty , ona konsekwentnie czyścić ich trzymać na miejscu antycznego procesu , przywrócenia go do dawnej świetności . Gdy Tenzin podszedł do niej i gorzko zauważył , jak wiele bardziej skuteczne nauczanie Unalaq za było dla jej duchowego treningu , niż jego własna , Korra natychmiast umieścić go swobodnie , podkreślając , że trenował ją , aby jej pomóc , a nie robić to na osobistych korzyści . Ona udała się przeprosić , jak ona traktuje go , wyrażając ubolewanie nad włączeniem się do niego plecami . Kiedy stwierdził , że potrzebuje go bardziej niż kiedykolwiek , Tenzin szybko stwierdził , że nie będzie jej zawieść , adwa wspólnehug.

Although Jinora był przejęty przez pojawienie się Ducha Świata , Korra był niezdecydowany , powiadomienie o obecności z ciemnych duchów. Zaskoczyła po dotknięciu kwiat , który przekształcił się w duchu motyla , powodując Jinora żeby go gonić . Martwi się o bezpieczeństwo młodej dziewczyny , Korra pobiegł za nią , choć przypadkowo wszedł do otworu meerkat ducha , rozgniewał podmiot . Po zapytał , kim była , że z dumą ogłosił, że byłaAvatara , choć nie zachwyci mnogość Meerkat duchów , które pojawiały się spod ziemi . Podmioty strzelił mnóstwo pytań na nią , w otoczeniu i wzburzony , Korra próbował zgiąć w duchy , ale nie był w stanie , ponieważ nie wszedł do świata duchów przez portal .

Plik:Korra y Topos-suricato.png

Mimo, że jej atak nie powiódł się , duchy zostały rozgniewany próbie i szybko zaatakował Korra , gdy jej dotknął , ale przekształcił się w niebieskiej , gęstej substancji , wadze ją. Korra zawołał Jinora o pomoc i został poinformowany , aby się uspokoić , jak to było , że jej własna energia została naruszania duchy . Jednak nawetmłody Airbender nie był w stanie uwolnić ją od ataku duchów " , a gdy surykatki wszystko zaczęło działa w kręgu wokół nich , Korra i Jinora znaleźli się zasysane przez ziemię . Byli spadła do dużego zbiornika wodnego na innym miejscu , gdzie zostali natychmiast połknął przez innego ducha , tylko znowu wypłynął w szybko poruszającym się strumieniu . Gdy zbliżyli widelec w wodzie , Korra została przesunięta w innym kierunku, co Jinora i znalazł się w ciemnym forest.Korra towarzyszył Iroh na chwilę, ale kiedy przerażona dziewczyna zapytała go , czy on jej towarzyszył , on przykucnął i delikatnie powiedział jej, że musi odbyć podróż na własną rękę .

Iroh and Korra.png

Korra jest uspokojona że Iroh ma spokój i światło wewnątrz niej i jako taki ma zdolność do zmiany jej otoczenia na lepsze.

Wyjaśnił jej, żewidzi ciemność otaczającą Hai - Riyo Szczyt został spowodowany przez ciemność i gniew wniesiona przez ludzi , którzy zostali uczęszczających do świata ducha, ostatnio , ale od Korra miał światło i spokój w niej , zauważył , że mogła zmienić świat wokół niej . Aby to udowodnić , Korra zapytał, czy ona wciąż myśliptaka smok straszny jak ona miała na ich pierwszym spotkaniu , a po jej odpowiedział, że to nie było , Iroh zauważyć, że wiele rzeczy, które wydawały się groźne w ciemności okaże się wita przez rzuca światło na to. Po wszechstronnej starca , Korra otrzymał zaproszenie do odwiedzenia go ponownie , czy to w jej obecnym życiu lub jej następny incarnation.Korra odważył się na górę sama , skandując " światło i pokój ", jak mantrę zachować się spokój . Kiedy napotkał trzy ciemne duchy lew pies, ona realizowana mądrość Iroh za , porzucając strach na przerażający wygląd duchów " na rzecz pozytywnego nastawienia do nich . Korra przedstawiła się jej wesoły postawa zmienia duchy i jej otoczenia wraca do normy . Ona Złapałem okazję do góry Hai - Riyo szczyt na grzbiecie jednego z duchów lew pies, gdzie znalazła gniazdo ducha smoka ptak z trzech innych młodych duchów .

Korra and the dragon bird spirit.png

Korra z Ptako-smokiem.

Kiedy wróciłranny młody, aby jego gniazdo , Korra patrzył z podziwem , jak pojawiły się cztery podmioty do jednego , dużego ducha smoka ptaków. Po transformacji Ducha została zakończona , więc było jej własne , jak wróciła do swojego normalnego stanu fizycznego i emocjonalnego . Ona zamontowana latającego ducha, który zabrał ją do ducha portals.As Korra było o zamknięcie portalu południowego , Vaatu nazwie ją do siebie , i zwrócił się do niej , jak Raava . Była niezłomnie kiedy poinformował ją, że on zniszczy ją podczas nadchodzącego Harmonic Convergence , powtarzając jej cel , aby zamknąć portal południowy . Jednak jej załamał , gdy Unalaq pewność siebie i Jinora objawił jako swego więźnia . W celu ratowania duszy Jinora , w Korra ustąpił i otworzył portal Północną .

Dark Furry-Foot.png

Duch Królika atakuje Korre.

Kiedy domagali się uwolnienia młodego Airbender w zamian , była natychmiast zaatakowany przez Unalaq , który zachował swoje gięcie wpisując fizycznie przezportal południowy , w przeciwieństwie do duchowo chociaż medytacja . Nie można walczyć, Korra starała się unikać jego wybuchy wody , choć był bezsilny , aby zatrzymać Furry -foot od startu z Jinora . Kiedy pościg , ona wyrwała się i gryzł się przez jednego z duchów lew psów, który ponownie zwrócił się ciemno . Ubezwłasnowolniona , była otoczonastrumieniami wody jak Unalaq przygotowane do zniszczenia jej duszę z jego specjalnej techniki . Jednak , zanim mógł w pełni wykonywać swój atak , Korra została zapisana i zabrany do bezpieczeństwa przez ducha smoka ptaków.

Gdy wróciła do swojego ciała w świecie śmiertelników , Korra sapał z wyczerpania , zwrócenie uwagi martwi Tenzin . Kiedy zapytał ją kilka pytań , może ona tylko udaje się wypowiedzieć przeprosin i spojrzeć na nieruchome ciało Jinora , którego dusza jest wciąż uwięziony w duchu świata

Powrót do Miasta Republiki Edytuj

Korra kisses Mako.png

Korra całuje Mako

Korra i jej przyjaciół poszedł do komendy policji, gdzie Mako był wydany po otoczony Varrick. Korra podbiegła i pocałowała Mako, mroczny atak ducha po otarł pamięć ich rozpadzie. Gdy Tenzin przypomniał, że potrzebują transportu do Bieguna Południowego, Bolin przyniósł je przed Varrick, odbędzie się w luksusowym VIP celi. Przyznając jednocześnie, że podczas gdy on może zrobić kilka wątpliwych działań, on też zrobił kilka dobrych rzeczy, takie jak ostrzeżenie Korra o Unalaq. Jako znak pokoju, dał klubowy avatar jego okręt, Zhu Li.

Harmonijne Zrównanie Edytuj

Senna has bad news.png

Korra pociesza Matke.

W drodze powrotnej na południe, Korra praktykowane airbending na manekinie praktyce . Jako Tenzin pchnął ją mocno , że obiecał zamknąć oba portale , zachować Vaatu zamknięty przez kolejne dziesięć tysiącleci i " zrobić Unalaq życzenie nigdy nie narodził " . Ona firebent głowy manekina się i wylądował na nogach Mako jest . Po Mako przeszły do niej głowę , próbował jej coś powiedzieć , ale była zbyt zdenerwowana , aby to powiedzieć. Asami poinformował wszystkich, że Southern rebelianci zostali pokonani . Podróżowali do związku White Lotus , gdzie poważnie rannych rebelianci wycofali się , a gdzie Korra połączył się z matką , która poinformowała , że jej ojciec został wzięty do niewoli .

Ze świadomością, żeduch był zbyt portal silnie strzeżonego , Korra i jej przyjaciele zastanawiali się, jak się przebić . Asami wymyślił plan dla siebie , Mako i Bolin aby spowodować odwrócenie uwagi od dwupłatowca podczas gdy inni dostał się do portalu Oogi . Jak oni rozpoczęli szturm , że spotkały się z dużym oporem , nie tylko przez żołnierzy Północy , ale również ciemne duchy ,ostatni przyłączania się do Oogi i przeciągając go down.They się go wewnątrz i Unalaq skierowane ciemne duchy w ich stronę. Korra wysłany Tenzin i jego rodzeństwo się do znalezienia Jinora i wszedł do Avatar nieciągłą państwo i rzuciła je z airbending . Mako i Bolin powstrzymał Unalaq podczas Korra osiągnął portal południowy . Starała się go zamknąć , ale został wysadzony w tył przez impuls energii , jak zaczął Harmonic Convergence , powielone energie duchowe umożliwiające Vaatu uciec z więzienia w drzewie Czasu.

Korra Closing the Portal.png

Korra próbuje zamknąć Portal Vaatu.

Korra zapobiec Vaatu z fuzji z Unalaq stworzyć Dark Avatar , fending ciemną ducha mecz w firebending przed użyciem airbending wysłać Unalaq przez portal ducha Południowy biegun południowy . Powiedziała Bolin i Mako zachować Unalaq z ducha świata , zanim szybko atakuje Vaatu raz. Przez Tree of Time, Korra nadal szturmowym Vaatu przy zginaniu , ale szybko został pokonany w Vaatu prognozowanych wiązki energii i sidła jej vines.Using firebending gdy ponownie wpisując Avatar państwo , Korra zdołał wyrwać się z pułapki Vaatu , a przystąpił uwięzić go w sferze elementarnej . Zanim zdążyła zablokować Vaatu powrotem Drzewa Time, Korra została zaatakowana przez Unalaq , powodującsfera elementarnej złamać i uwalniając Vaatu raz. Nie udało się zebrać wystarczająco dużo siły , Korra patrzył bezradnie, jak Unalaq fuzji z Vaatu na stałe, za pomocą energii z portali spirytusowych scementować więzi .

Korra in the fissure.png

Korra uwieziona w szczelinie

Unalaq , terazDark Avatar , ogłosił nową erę dla duchów i ludzi , prowadzonych przez siebie jako nowego Awatara . Korra zarzuca , i oświadczył, że nie było jej jeszcze era ciągu , przed atakiem Unalaq . Tymczasem Korra i Unalaq trafiły z portalu do Bieguna Południowego , gdzie zaczęła się walka . Unalaq zdołał wybić Korra od jej wylewką powietrza , i uwięziony ją w szczelinę w ziemi , przed kruszenia Avatar i deklarując swoje życie over.Before rozdawanie , Raava powiedział Korra nie poddawali się , a ona była w stanie dokonać jej drogę z szczeliny , które podłączone bezpośrednio do istoty Raava za .

Dwa wznowiły walkę z Korra mówi Unalaq , że nie może wygrać . Korra był w stanie przynieść Unalaq dół , ale przed ujarzmić go , Vaatu krótko opuścił ciało Unalaq i usunięte Raava z duchem Korra , powodując jej upadek na ziemię . Unalaq uwięziony Raava do muszli z lodem , po czym odzyskane przez Vaatu , który wrócił jego ciało przed uśmiechając się zwycięstwem .

Raava and Vaatu.png

Z ciała Unalaga wychodzi Vaatu po czym swoja sila zatapia sie w twarz Korry i wyciaga z niej Raave.

Pomimo ich wysiłków , aby zaoszczędzić Raava , Bolin i Mako zostały przytłoczone zginanie Unalaq , a patrzył bezradnie, wraz z Korra jak Unalaq zaczął niszczyć Światło Ducha , zerwanie połączenia Korra do swoich poprzednich wcieleń w procesie . Ostateczny cios , Unalaq zniszczone Raava . Unalaq następnie przekształcony w ogromnej ciemności ducha i używane światła spirit odejść biegun południowy . Korra i jej przyjaciele zostali sprowadzeni do ducha świata przez Tenzin i jego rodzeństwa , gdzie duch wody Kya używane do ich uzdrowił .

Walka z Vaatu i Unalaqiem Edytuj

Tenzin consoling Korra.png

Tenzin pociesza Korre po jej przegranej mowiac jej ze ma takze wlasnego Ducha.

Po odzyskane, Korra ubolewał jej awarię i spadł do nieprzytomności. Pod namową Kya w Tenzin przywiózł ją do drzewa Czasu, gdzie wewnątrz jego dziupli, to prognozowanego wiele wspomnień Korra jest. Przypomniał jej, że to nie był Raava że jej definicją, ale jej własne osiągnięcia, dublowanie tych z Wana. Widząc obraz Unalaq r. odpady Republic City, Korra po porady Tenzin do medytacji kosmicznej energii wszechświata, i przypomnieć, co Raava powiedział Wan o tym, jak światło nie może istnieć bez ciemności.

W ten sposób ona przejawia własnego ducha, który udał się do konfrontacji Unalaq. W ich walce, próbowała znaleźć Raava ciągu Vaatu, ale Mroczny Awatar twierdziła, że ​​nie było więcej.On zbliżył się do uszkadzania ducha Korra na raz, tylko dla Jinora pojawiają się i przerwać proces, ujawniając nową Raava zasięgu Unalaq. Korra wyciągnął światło Ducha się przed wykorzystujące technikę pacyfikacji oczyścić Unalaq, niszcząc go. Z Harmonic Convergence dobiega końca, Korra, Raava i Jinora wrócił do ducha świata, oszczędzając ich przyjaciół w obronie organizmu Korra od ciemnych duchów. Ona i Raava skondensowany z powrotem jako konwergencji zakończony.

Korra,Raava and Jinora.png

Korra po pokonaniu Vaatu zabiera ze sobą Jinore i Raave do Świata duchów.

Jak wszyscy gratulowali Korra, zwróciła jej kuzyni i dał jej sympatię o ojca, z którym odpowiedział, że nie przegap ich ojca z powodu jego złych uczynków i dlatego, że nigdy tak naprawdę nie dbał o nich.Jak ona i Tenzina głowy północnym portalu, ubolewał, że pomimo, że jest połączony z Raava, wciąż straciła połączenie z jej poprzednich wcieleń. Poruszała się zamknąć portal, tylko się wahać, biorąc pod uwagę, że Unalaq może rację Wan utrzymując oba światy od siebie. Z Tenzin zachęcając ją do tego, co czuje się w prawo, Korra nie zdecydował się zamknąć portale.

Raava's spirit in Korra.png

Po czym zniszczona a tym samym tracąc połączenia do wszystkich ostatnich Awatarów, Raava połączone z Korra podczas Harmonicznej Konwergencji z 171 ASC, odtwarzając Avatar Ducha z nią.

Wracając do świata fizycznego, Mako zbliżył Korra, wyjaśniając prawdę o ich walce. Korra przyznała, że ​​odzyskał pamięć, że podczas gdy w Drzewie Time. Mako wyjaśnił, że powód nie miał jej powiedzieć dlatego, że nie chciał jej skrzywdzić, a część z niego chciał, że walka nigdy się nie zdarzyło. Korra wyjaśnił Mako, że mieli różne cele w życiu, i to, co nigdy nie będzie pracować, tym samym kończąc swój związek. Korra pocałował Mako po raz ostatni, i powiedzieli sobie, że zawsze będą się wzajemnie miłowali.

Korra addressing the Southern Water Tribe.png

Korra przemawia

Później Korra publicznie zwrócił się do Southern Water Tribe, oświadczając, że z porażki Unalaq, w wojnie domowej z Plemion Wody nad i Południowa była teraz niezależny. Korra wyjaśnił, że Rada Starszych zdecydowała się Tonraq nowego szefa, i że oba portale opuściła pokój otwarty, więc mogą być doprowadzone do obu światów, wódki może odwiedzić świat ludzi i ludzie mogli odwiedzić Spirit World. Oświadczyła, że nie będzie już most pomiędzy obu światami, a nowy wiek zaczął jako duchy swobodnie poruszać się w świecie fizycznym jeszcze raz .

Zobacz Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki