FANDOM

< Mai

Dzieciństwo Mai Edytuj

Mai drenched

Mai jako dziecko.

Mai jako dziecko Mai była corką gubernatora mniała bogate życie jednak sie z niego nie cieszyła . Czesto w dzieciństwie odwiedzała Azule by spotkać sie z Zuko, ponieważ była w nim zakochana . Kiedy Mai skończyła 12 lat nie utrzymywała kontaktu z przyjaciółkami dopiero gdy Azula kazała jej polować na Zuko dziewczyny znów sie zeszły.

Spotkanie po latach Edytuj

Po tym jak Azula wyjechała z Narodu Ognia i chciała zatrzymać Zuka, jej doradczynie -Lo i Li, poradziły jej, aby zrezygnowała z królewskich atrybutów, orszaku i w ten sposób utrzymać element zaskoczenia. Księżniczka zdała sobie sprawę, że musi być zwinna i szybka, dlateko porzucłla swoje wojska i zebrała małą, elitarną ekipę składającą się z jej dawnych przyjaciółek, jeszcze z czasów dzieciństwa - Mai i Ty Lee. Azula najpierw odszukała ostatnią, która pracowała w cyrku - nie chciała go opuścić, zmieniła zdanie dopiero po zastraszeniu przez Azulę.

Obie wyjechały do Omashu, podbitego przez armię Narodu Ognia. Tam spotkały Mai, której ojciec sprawował władzę nad okupowanym miastem. Dziewczyna nudziła się tam, a rodzina doprowadzała ją do szału, dlatego postanowila pomóc Azuli, byle oddalić się od znienawiodznego miejsca.

Pościg Edytuj

200px-Mai sliding over the ground

Mai ściga drużynę Awatara.

Kilka dni później dziewczyny ścigały drużynę Avatara w metalowym pojeździe, kierujac się śladem szlaku sierści liniejącego Appy. Aang i jego towarzysze postanowili zobaczyć kto ich ściga. Kiedy odkryli, że jest to Azula, Toph wytworzyła skalny mur, który miał zatrzymać pościg, jednak księżniczka strzelila błyskawicą i go zburzyła. Dziewczyny ścigały latającego bizona przez całą noc. Aang i Katara umyli Apeę, by nie zostawiał już tropu, postanowili też się rozdzielić, jednak Azula rozientowała się w tej sytuacji - sama pojechała za Aangiem, podczas, gdy Mai i Ty Lee ruszyły za Sokką i Katarą.Dziewczęta dogoniły wyczerpanego Appę, zaczęły walczyć z członkami Plemienia Wody, lecz znowu przegrały, kiedy Appa zdmuchną je do rzeki, silnym podmuchem wytworzonym przez jego ogon.

Tymczasem Azula odnalazła Aanga, gdy nagle pojawił się Zuko. Zaczęli walczyć ze sobą. Azula pokonała Brata, ale gdy chciała rozprawić się z Awatarem, przeszkodziła jej w tym Katara, razem z Sokką i Toph. Do walczących dołączył też Iroh. Wspólnie otoczyli Azulę, lecz księżniczka miała plan - odwróciła ich uwagę, strzelając ogniem we własnego stryja, po czym zniknęła w kłębach dymu.

W Ba Sing Se Edytuj

Mai, Azula i ty lee zaatakowaly wojowniczki kyoshi Mai zaczela strzelac sztyletami a ty lee blokowac chi reszcie
200px-Mai as Kyoshi Warrior

Mai w stroju wojowniczek Kyoshi.

Azula zaczela atakowac Suki , ksiezniczka pobiagla na nia lecz suki wyjela noz a Azula strocila go i ja rekoma

Azula zaatakowala suki magia ognia i wygrala zabierajac im stroje i zamykajac je w wiezieniu zespol udaly sie do ba sing se tam przebraly sie za wojowniczki kyoshi by dprzejac ba sing se a jednoczesnie dowiedziec sie o inwazji na narod ognia . Azula pomyslala ze ten kto dowoci dai li dowodzi calym miastem wiec postanowila sie ujawnic podstepem zawarla uklad z lon fengiem i dowowdzila dai li .Nastepnego dnia Katara przyszla do wojowniczek kyoshi by je ostrzec ze zuko jest w miescie i nagle zauwazyla ze to Azula Ty lee zablokowala jej chi i padla na podloge.

Powrót do Narodu Ognia Edytuj

200px-Zuko kisses

Mai i Zuko całują się.

Mai jest z zukiem urzadzaja piknik . Jest bardzo romantycznie do poki nie zjawia sie Azula ktora straszy mai zeby poszla do ty lee. Mai i zukowi uklada sie coraz lepiej lecz gdy zuko postanawia uciec zostawia mai list ktory lamnie jej serce.

W wiezieniu Edytuj

Gdy Zuko i reszcie podczas ucieczki groziło niebezpieczeństwo Mai pomogła im. Gdy stanęła twarzą w twarz z
200px-Mai ready to attk
Azulą, powiedziała jej że bardziej kocha Zuko niż jej się boi. Azula zaatakowała Mai twierdząc że ta ją zdradziła, lecz po chwili Ty Lee interweniuje i powala Azulę na ziemię.

Koniec wojny Edytuj

200px-Zuko hugs M

Mai i Zuko parą.

Mai ychodzi z wiezienia postanowila wybaczyc Zukowi . Przychodzi do niego by mu pomoc zalorzyc szaty gdyz zostal postrzelony przez Azule .Potem caluja sie i wszystko wraca do normy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki