FANDOM

Ho Tun
Ho Tun
Informacje biograficzne
Narodowość

Krolestwo ziemi

Pochodzenie

Krolestwo ziemi

Wiek

14

Opis fizyczny
Płeć

mężczyzna

Oczy

brazowe

Włosy

brazowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia metalu

Zajęcie

uczeń

Przynależność

Drużyna Toph

Debiut

The Promise

Ho Tun  był jednym z pierwszych 3 studentem Toph Beifong w akademii magii metalu Chłopak ciągle martwił się że zostaną zgładzeni lub coś się stanie jego rodzicom.

Historia Edytuj

Rok po zakończeniu sto lat wojny , Toph znaleziono Ho Tun ramen w domu po połknięciu bardzo podobają ponad połowę osa pająk w swojej zupie , jego stan nad - emocjonalne spowodowane nieumyślnie bransoletka Toph do lekko drgać . Ho Tun później włączono do Beifong Metalbending Akademii pobliżu Yu Dao, wraz z dwoma innymi earthbenders którzy podobnie dotkniętych bransoletkę , w celu rozpoczęcia metalbending nauki . Jednak poprawa Ho TUN był powolny , a on musiał jeszcze przejść jedną monetę , gdy Sokka odwiedzili akademię . Kiedyrywal szkoła firebending pod kierownictwem mistrza Kunyo zmuszony je szkoły , Sokka kupił go i innych uczniów trzy dni w czasie których mogą przygotować się do meczu na " sit " , bitwę , w którejpierwszy zespół , aby wymusić ktoś z przeciwnej drużyny , aby usiąść wygra prawa do korzystania z budynku. Po kilku nieudanych próbach metalbend , Ho Tun ireszta jego kolegów zdecydował się opuścić w celu uniknięcia " Doom" . Jednak , jak ich wyruszeniem , że podsłuchał Toph mówiąc Sokka , że oczekuje ona im się metalbenders , ale że to było niesprawiedliwe z niej zmusić ich , by stać się coś, co z pewnością nie było . Poruszony jej oświadczeniu , że " oczekiwana im coś " , Ho Tun i jego przyjaciele odkryli sekret metalbending .

200px-Ho Tun metalbending.png

Ho Tun uzywa magi

Następnego dnia, gdy Toph miał usiąść w porażce przed Mistrza Kunyo i jego firebending studentów, Ho Tun zatrzymał ją metalbending monetę na nią z tyłu. On, Ciemny i Penga przystąpił do pokonania firebending uczniów i ich pana przez metalbending kilka monet na nich. Ho Tun podziękował Toph do wiary w Niego, jako, choć nigdy nie powiedziała o nim dobrego słowa, przyznał, że był pierwszym, który oczekuje, żeby być czymś więcej niż "mięczakiem". W walce o Ruchu Harmonia Restoration, on, Penga i Mroczny pomógł Toph, kiedy miała kłopoty przez metalbending kaski Narodu Ognia żołnierzy.

Wystepowanie Edytuj

W komiksach Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki