FANDOM

Hou-Ting
侯婷
Hou-Ting
Informacje biograficzne
Narodowość

Krolestwo Ziemi

Pochodzenie

Krolestwo Ziemi

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Zielone

Włosy

Brazowe

Zajęcie

Król Ziemi (ranga)

Przynależność

Dai Li

Debiut

Królowa Ziemi

Ostatni występ

brak

Hou-Ting jest córką króla Kuei Ziemi 52 °, a obecny władca Królestwa Ziemi. Nienawidzi Avatar i Lord Ognia Zuko przez "wykorzystanie" słabości ojca do przekształcenia kolonii Narodu Ognia do nowego narodu, mówiąc, że te ziemie są nadal częścią Królestwa Ziemi.

Historia Edytuj

Po przybyciu Avatar Korra, królowa krzyczał zamówień na jej pracowników, aby prawidłowo skonstruować ogrod w jej pożądanego obrazu. Po Korra o nią porozmawiać, Hou-Ting ujawnił, że barbarzyńcy została kradzież podatków pobieranych i będzie mówić tylko do Awatara czy mogłaby dostarczyć je do niej. Po Korra zakończone zadanie, poprosiła monarchę o magow powietrza, ale Hou-Ting zaprzeczyć ich istnieniu i poprosił ją o opuszczenie sali tronowej po stałym naciskając.

Po objawiając klubowy avatar, że związek ukrywał się w oczach, grupa postanawia uwolnić magow w nocy i są zaskoczeni przybyciem Lin Beifong, która objawia się Tenzin że Zaheer i jego klika uciekł z ich więzienia i to w dążeniu Korra. Tenzin wynika, że grupa próbowała porwać Korra wkrótce po tym, jak został zidentyfikowany jako Awatara i że motywem porwania pozostaje tajemnicą. Lin wzywa Korra, aby powrócić do Miasta ale ona sie na to nie zgadza. Korra i grupa wchodza pod jezioro i uwalniaja magw lecz na drodze stoi im Dai Li ktrorzy sa kierowani przez krolowa Hou-Ting. Jednak mlodzi magowie powietrza atakuja Dai Li i krolowa, uciekaja z grupa.

Zaheer i jego grupa przybywa do Hou-Ting oddajac jej Mako i Bolina, grupa zostaje ugoszczona lecz Zaheer ma plan, atakuje Hou-Ting wraz z grupa. Hou-Ting dusi sie w kuli powietrza i umiera.

Charakter Edytuj

Hou-Ting's temper.png

Hou-Ting staje się łatwo rozgniewana, gdy sprawy nie idą tak, jak ona chce.

Hou-Ting jest bardzo trudno zrozumiec , musi zawsze postawic na swoim.Podczas szykowania ogrodu krolewskiego strasznie sie wsciekala za blad.Zle traktuje obywateli,nie przeznacze pieniedzy na miasto lecz na siebie.Jej charakter mozna ocenic wzorujac sie na porwaniach magow powietrza.

Rodzina Edytuj

Król Kuei

Hou-Ting

Więcej z Fandomu

Losowa wiki