FANDOM

Squid-spirit attacking ship
Incydenty z Ciemnymi Duchami
Informacje chronologiczne
Poprzednie
wydarzenie

Objawienie (Zlot)

Następne
wydarzenie

Harmonijne Zrównanie (Bitwa w 171 AG)

Informacje historyczne
Początek

171 AG

Miejsca

Świat Duchów, ocean, Miasto Republiki, Plemie wody

Skutki
Strony konfliktu
  • Vaatu
Dowódcy
Występy
Pierwsze pojawienie

Odcinki/Duch rebeliantów

Ostatnie pojawienie

Odcinki/Światło w ciemności

Incydenty z Ciemnymi duchami to seria ataków ciemnych duchów na człowieka w różnych miejscach świata. Początkowo duchy ukierunkowane członków Południowego Plemienia Wody, jak i żeglarzy na Morzu Południowej, poproszony przez spadek duchowości i praktyki tradycyjne w południe.  Jednak ataki rozprzestrzeniają się po wybuchu wojny domowej Plemienia Wody.

Historia Edytuj

Atak na Plemie Wody Edytuj

Dark spirits attacking the North

Ciemne duchy atakuja Plemie wody i mieszkancow.

Duchy północy spadła z równowagi w 151 ASC, kiedy las duch na Biegunie Północnym został zniszczony przez Tonraq jako rezultat programu swego młodszego brata. Rozgniewany i zniweczony w ciemne duchy, żywe zaatakowali stolicę plemienia. Członkowie plemienia byli w stanie zatrzymać duchy szalejącej aż Unalaq skutecznie uspokoił je za pomocą duchowego uzdrawiania waterbending przywrócić równowagę światła i ciemności w nich, wysyłając je z powrotem do Ducha Świata. Jako działania Tonraq w prawie spowodowały zniszczenie Północnej Plemienia Wody, jego ojciec wygnał go i uczynił Unalaq nowy dziedzic Plemion wodne. Kiedy Unalaq później został szefem, udał się na południe, w celu oszukania Korra do otwarcia portalu ducha Południowa w nadziei, aby osiągnąć swój ostateczny cel zjednoczenia śmiertelnego sferę i Ducha Świata, który wierzył, że może to zrobić poprzez sprzymierzenie z Vaatu.

Atak na Korre Edytuj

Unalaq calming a dark spirit

Szef Unalaq za pomoca Magi wody uspokaja Ciemnego ducha.

Od końca 170 ASC ,liczba i agresywność ciemnych duchów na Biegun Południowy gwałtownie wzrosła , co doprowadziło do licznych ataków na statki na wodach . Ten zaniepokojony szef Unalaq ,szef plemion wody . Zwrócił swoje rozczarowanie pogorszeniem południowych tradycyjnych praktyk podczas Glacier Spirits Festival, ale w dużej mierze ignorowane. Nasilenie sytuacji stało się jasne , gdyciemny duch zaatakował Korra i zniszczyły teren festiwalu , pokonując Avatar i wiele giętarki w tym procesie. Unalaq był w stanie uspokoić ducha dzięki zastosowaniu specjalnej waterbending techniki , pokazując jego znajomość duchowych sposobów Korra i skłoniło ją ​​do zgody na bycie jego uczniem .  Korra otwarciem portalu duchaMimo oporu ciemnych duchów , Korra udaje się otworzyć portal ducha Południowego Plemienia Wody .Unalaq następnie montowane małą wyprawę do centrum Bieguna Południowego przeciwko protestów ojca Korra za , Tonraq i określono przywrócić duchową równowagę w Południowego Plemienia Wody.
Korra opening the spirit portal

Mimo oporu ciemnych duchów, Korra udaje się otworzyć portal ducha Południowego Plemienia Wody

Przechodząc przez Everstorm , Unalaq wyjaśnił Korra że musiała otworzyć portal spoczynku ducha w sercu zamarzniętym lesie duchów. Grupa została zaatakowana tuż po licznych ciemnych duchów , którzy zniszczyli swoje zapasy w procesie . To skłoniło Tonraq aby nakłonić innych do zawrócić jeszcze raz , ale jego wysiłki były odrzucane przez Korra , który kontynuował razem z innymi .Po osiągnięciu zamrożone las , Korra odważył sam w poszukiwaniu portalu, ale został zaatakowany przez kilka ciemnych duchów w procesie . Korzystanie ze stanu Avatar ostateczności , udało jej się dotknąć i otworzyć portal , rozpraszania Everstorm i przywracanie południowe światło , więc uspokojenie duchy w południe.

Atak na morzu Edytuj

Korra trying to calm a dark spirit

Korra probuje uspokojic ducha w Stanie Avatara.

Chociaż duchy zamieszkujące w lesie duchów na Biegun Południowy były uspokoił, nie wszystkie ciemne duchy zniknęły, jak gigant ciemny duch zaatakował Korra na jej drodze do Narodu Ognia, podczas gdy ona była prowadzona przez Desna i Eska na Mo Ce Sea. Początkowo Korra po prostu starał się uniknąć ataków Ducha, ale duch był zbyt szybki, a ona zapukała do oceanu. Weszła państwo Avatar w odpowiedzi i próbował oczyścić ducha, ale jej próba nie powiodła się, a duch zaczął ciągnąć ją pod powierzchnią wody.  Korra następnie wyrzucone na wyspie Narodu Ognia, bez pamięć, kim była.  została znaleziona przez Mędrców Pożarnej, który przyniósł jej przed szamana, który ustalił, że ciemny duch zaraził ją, grożąc zniszczyć jej ducha Avatar. Aby zapisać Avatara, Mędrcy obniżona Korra do wód spirytusowych, umożliwiając jej ponownie z jej poprzednich wcieleń i oczyścić infekcji.

Atak w światyni Edytuj

Korra dark bat spirits

Korra uspokaja rój.

Korra później spotkałem rój ciemnych duchów w postaci nietoperzy, które rozkwitło z kręgu medytacji Airbender w świątyni Air Wschodniej. Tym razem była w stanie w pełni uspokoić te ciemne duchy.

Atak na Bumiego Edytuj

Bumi trapped by spirits

Kiedy Ciemne duchy powodują jego zbiornik Mecha wariuje, Bumi przypadkowo ratuje dzień, niszcząc całe obozowisko Północnej przez siebie i uwolnić swoje rodzeństwo i zespołu Avatar.

Bumi ruszył w stronę obozowiska Północnej, gdzie zasadzkę i overpowered strażnika patrole ukraść mundur. W przebraniu, wszedł do obozu, i wierząc, wszystkie duchy może być uspokoił i kontrolowane poprzez muzykę, próbował uczynić je do swojej armii. Jego plan odwrotny skutek, jako duchy wzrosła rozgniewany jego muzyki i zaatakował go. Miał nadzieję uciec od duchów szukając schronienia wewnątrz zbiornika mecha, ale duchy dostał się do silnika, co powoduje, że wariuje. W desperackiej próbie odzyskania kontroli, Bumi przypadkowo wystrzelił uwięzi kabla do środkowej wieży, powodując zbiornik okrążać obóz i zniszczyć wszystko. Kiedy duchy udali się do kokpitu Mecha zbiornika, Bumi wysunięta i wylądował do namiotu, gdzie jego przyjaciele i rodzina były w niewoli, przewracając Desna i Eska po wejściu .

Harmoniczna Konwergencja Edytuj

Harmoniczna Konwergencja

Swarming the Tree of Time

Ciemne duchy roiło zagłębienie w drzewie Czasu w celu powstrzymania Korra od pokonania scaloną postać Vaatu i Unalaq .

Jak Harmonic Convergence zbliżał , duchy odnotowano wzrost siły i numerów zarówno śmiertelnika i Ducha Świata . Ze względu na wierność Unalaq jest z Vaatu , że wykonywali rozkazy wodza i pomógł mu bezpieczne Bieguna Południowego , zarówno swatting dół rebeliantów Południowe Plemię Wody , jak i obronie portal ducha Południowa . One zapobiegać zespół Avatarem Kya i Tenzin z wejściem do świata duchów , i pomógł wojska Północnej patrolują umocnienia. Jednak , gdy kilka duchy próbował ujarzmić Bumi , przypadkowo zniszczony cały obóz , umożliwiając zespołowi zakończyć swoją misję .Kiedy Korra medytował w Drzewie czasie, po wygięte w sobie energię, by stworzyć astralną projekcję siebie do walki jej wuja , który połączył się z Vaatu ,horda ciemnych duchów pobierana drzewo , próbując ją zatrzymać . Spotkali opór Tenzin , Kya , Bumi , Bolina , Mako , Desna i Eska , i mimo, że poniósł pewne straty , w końcu ich liczba sama przytłoczony garść ludzi. Gdy mieli do rój zagłębieniu drzewa , w którym obrońcy wycofali , Astral Projection Korra wróciła , rozpraszające je wszystkie .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki