FANDOM

Ming-Hua defeats sentries
Incydenty z Czerwonym Lotosem
Informacje chronologiczne
Poprzednie
wydarzenie

Harmonijne Zrównanie (Bitwa w 171 AG)

Zbieżne
wydarzenie

Incydenty z Ciemnymi Duchami

Informacje historyczne
Początek

171 AG

Miejsca

Plemie wody, Narod Ognia, Miasto Republiki

Skutki
  • Uwolnienie P'Li
  • Uwolnienie Ghazana
  • Zagrozenie dla ludzi
Strony konfliktu
Dowódcy
  • Korra
Występy
Pierwsze pojawienie

Odcinki/Powiew Świeżego Powietrza

Incydenty z Gangiem Zaheera to seria ataków Gangu Zaheera na człowieka w różnych miejscach świata. Początkowo gang ukierunkowal członków Porządek Białego Lotosu .

Historia Edytuj

Atak Zaheera na Zakon Edytuj

Zaheer attack Order of the White Lotus

Zaheer atakuje Porządek Białego Lotosu.

W 158 ASC Zaheer chcial uchwycic Avatar Korre z P' Li i Ming-Hua jednak wszyscy zostali zlapani i zamknieci w wiezieniu.Potem Zaheer uwolnil sie z wiezienia i po Harmonicznej Konwergencji stal sie magiem powietrza. Kiedy zjawili sie u niego Porzadek Bialego Lotosu z latwoscia ich pokonal i wydostal sie z wiezienia. Zaheer przeniknęły więzienie jako ukrytego straży, który zamierza go zwolnić. Podczas starcia, Zaheer rzucił trzy skały do komórki, która Ghazan wtopiony lawy, aby wyrwać się z celi więziennej, a następnie podporządkować sobie pozostałych strażników.

Atak na Plemie wody Edytuj

Pan Zuko przybywa na Druku poza więzienia P' Li na Biegunie Północnym, aby poinformować Tonraqa, Desna i Eska, że nie widział żadnych osób, kierując się w stronę obiektu. Ostrzega grupę nadjeżdżającego śnieżycy, która Tonraq natychmiast identyfikuje jako dzieło Zaheera. Obie grupy spotkania natychmiast, z Tonraq uwagi, że może on łatwo uwięzić Zaheera jak on trzynaście lat temu.Plemienny szef próbuje podporządkować sobie Magie powietrza z Magia wody, ale ten jest w stanie uniknąć jego ataków z łatwością.

Ming-Hua and P'Li escape

Ming-Hua wydostaje P' Li z wiezienia.

Desna i Eska próbują ujarzmić Ming-Hua serią pocisków lodowych, które unika. W rezultacie, bliźniacy wyczarować zapory kolcami lodowa kolejnej próby zatrzymania jej podejście, ale są nieskuteczne jako Ming-Hua tka sobie drogę przez kolce i pułapki je w kolumnach lodowych. Za pomocą wiertła lodu, zrobila tunele w dół do komórki P'Li i uwalnia ja i jej Magie Ognia, ku jej zaskoczeniu.Powrót na powierzchnię z P'Li wiszące na plecach Ming-Hua. Smok Zuko natychmiast atakuje dwóch z wybuchu pożaru, który odbija P'Li, stwierdzając, że ona czekała trzynaście lat i czuje ciepło ponownie przed atakiem Druk wiązką spalania. Czterej przestępcy szybko uciekać. P'Li obejmuje Zaheera i wyraża, jak myślała, że już nigdy nie zobaczy go jeszcze raz, a dwa zaczeli sie calowac namiętnie, ku rozczarowaniu Ghazana.

Pojedynek na wyspie powietrza Edytuj

Kya pulls Zaheer down

Kya sciaga Magia wody Zaheera.

Tymczasem Zaheer przeszukuje biura Tenzina i potknięcia na łańcuszku łożyska pisanie Guru laghima. Ikki wchodzi do pokoju i informuje go, że nikt nie jest dozwolone wewnątrz badania oprócz ojca, ale ona zostaje odrzucona do łóżka przez Kya, który zaczyna przesłuchiwać Zaheer o jego wszechstronnej wiedzy o historii. Kya uznaje Zaheer za kim jest, co skłoniło go do ucieczki do świątyni funkcjonariuszy.Kya zaczyna atakowac Zaheera mimo to , Zaheer wygrywa i ucieka.

Atak w Miescie Edytuj

Ming-Hua threatens the driver

W celu wyjechania z miasta Ming-Hua straszy kierowce.

W opuszczonym kompleksie apartamentów zajęły przez winorośli spirytusowych znajdujących się w Miescie, Zaheer i jego gang dyskutuja, jak iść do przodu z planami. P'Li karci Zaheera do narażania się na wyspie i narażania pobytu grupy, stwierdzając, że incydent skłonił policję i zaczeto ich szukać. W świetle ostatniej imprezy, Ghazan pyta, czy grupa powinna kontynuować swój plan zaatakowania prezydenta Raiko, operacji, które Zaheer decyduje opóźnić, aby skupić się na określaniu wyjście z miasta. W tym celu grupa tworzy zasadzke na kierowce ciężarówki, którego Ming-Hua grozi przemycić. Gang Zaheera kiedy zbliza sie do mostu zatrzymuja go policjanci ktorzy chca sprawdzic co ma w pojazdzie kerowca caly spocony wychodzi z auta i nagle ucieka . Policjanci otwieraja samochod tam Zaheer atakuje magia powietrza, gang ucieka a za nimi policja Ghazan topi ziemie a P' Li atakuje magia ognia. Gang ucieka.

Atak na Korre Edytuj

Team Zaheer

Gang Zaheera przylapany przez Bolina i Mako.

W nocy, Zaheer i jego współpracownicy ostatecznie udają się do gościnnyc przez osiedle Suyin Beifong. Pomimo ich wysiłków, aby pozostać niezauważonym, czterech zaskoczyli Pabu, który zaczyna płakać w niebezpieczeństwie mimo początkowo odrzucony przez Bolina. Poza pokój Korra, w Ming-Hua wykorzystuje lód wyciąć małe krążki z okna, pozwalając Zaheerowi ujarzmic Naga. Kiedy pies zostal sparaliżowany, Korra budzi się i zdaje sobie sprawę z obecności grupy. Ona próbuje użyć magi ognia i atakować swoich przeciwników, ale strzał z rzutka w procesie, paraliżuje ją natychmiast i pozwala Ghazanowi do przeprowadzenia jej na ramionach. Poza Bolin i pokoju Mako, Pabu zauważa czterech przestępców ponownie, wołając. Dwaj bracia wychodza na zewnątrz i atakuja czterech przestępców, ale są natychmiast atakowani wszystkimi zywiolami.Zamieszanie na zewnątrz powoduje, że strażnicy dzwonia syrena ostrzegawczą i świecą kilka reflektorów na czterech przestępców, co skłoniło Ming-Hua, aby zauważyć, że próba Grupy, wykorzystać element zaskoczenia nie powiodła się. P'Li zaczela strzelać kilka promieniami spalania zmierzające w stronę strażników, jak i dwóch braci.

Bolin i Mako są wyrzucane z powrotem pod wpływem podmuchu, z drugiej strony twierdząc, że nie moga pozwolić na czterech przestępców do opuszczenia miasta z Korra. Asami uczestniczy z braćmi. Suyin i inni członkowie klanu metalu zaczynają śledzić grupe, skutecznie zatrzymując Zaheer i jego współpracowników wewnątrz prowizorycznej metalowej więzienia.Strażnik zamawia czterech przestepcow. Suyin kaze im poddać sie i uwolnić Avatara, tak jak ziemia otaczająca zaczyna się obracać w fosie wypełnionej lawą. Bolin wyraża emocje widząc lawe, ale wkrótce zdaje sobie sprawę, że zdolność Ghazan będzie utrudniać im odzyskanie Korry.

Zaheer próbuje użyć magi powietrza na pokrycie siebie i swoich współpracowników w chmurze dymu, ale jest ograniczony z przewodów metalowych. Kilka strażnikow próbują podporządkować sobie magie powietrza, bezskutecznie. Liczne próby przekroczenia fosę okazać sie nieskuteczne, Suyin i Lin Beifong tworza kopule , Bolin, aby tymczasowo ogłuszyl P'Li uderzając w jej trzecie oko z ziemi. Pomimo problemów nieporozumienia, Bolin udaje się zablokować chi P'Li, podczas gdy dwie siostry zabrac Korre, ku oburzeniu Zaheer . Pomimo prób w magii powietrza, Zaheer ostatecznie jest uziemione przez Suyin, która używa odłamka metalu by przebić jego szybowiec. Zdając sobie sprawę, że nie udało im się, Zaheer wywołuje dużą kopułę powietrza, przez ktora uciekaja.

Pojedynek w Mglistej Oazie Edytuj

Ming-Hua subdues Mako

Ming-Hua zatrzymuje Mako macka wody.

W gospodzie, Ming-Hua realizuje Mako podczas gdy Bolin próbuje bronić się przed atakami Ghazan. Mako zostaje przykuty do sciany przez macki Ming-Hua. Tymczasem Ghazan strzela trzema pociskami w kierunku Bolina, który skacze do basenu z wodą dla bezpieczeństwa. Ming-Hua mówi Ghazanowi by realizować Asami, lapia ja i wsadzaja do wiezienia ziemi.

W duchu świata, Zaheer twierdzi, że to on jest przeznaczony do zniszczenia całego świata i roślin nasion do nowego świata, aby się rozwijać. Korra wzywa go. Zaheer komplementuje Korra ze jest mądra kobieta, ale stwierdza, że ​​zmiany są nieuniknione, a tym samym nie może być zatrzymany nawet przez Awatara. Sfrustrowana, Korra pyta Zaheera co zamierza z nią zrobić, jeśli nie uda się uchwycić ją, do którego Zaheer niejednoznacznie odpowiada, że ​​będzie wiedziała, na tyle wcześnie, zauważając, że lotos powinien mieć ją teraz. Zaniepokojona, Korra wraca do sfery fizycznej i odkrywa, że ​​powstrzymują ja kaftany i kagańce. Powrót do kryjówki Zaheera i grupy porywaja Mako i Bolina.

Atak na Magow Powietrza Edytuj

Red Lotus cornering the airbenders

Gang grozi Tenzinowi i jego uczniom.

Bumi był na dziedzińcu z innymi gdy Tenzin i Meelo zbliżyli się do niego, ostrzegając go, że Zaheer i gang przyjechał i że musi zaczac akcje ewakuacji. Bumi udał się do pokoju medytacji gdzie Kya, Opal medytowaly, Bumi ostrzegl je. Jednak wszyscy wkrótce zostali otoczeni i zebrani by Zaheer, Ghazan i Ming-Hua;Powiedzieli im ze beda bezpieczni kiedy beda pracowac z nimi. Tenzin sie nie zgodzil i zaataowal. Bumi w czasie walki z Ming-Hua zostal zepchniety w przepasc razem z Kya. Meelo, Jinora i Ikki probowaly pomagac w walce. Kai walczyl z P'Li jednak ona wrzucila go w przepasc. Jinora zalamala sie kiedy zobaczyla Kaiego spadajacego.

Ostateczna Walka Edytuj

MetalicRedLotusVenom

Czerwony Lotos przyniosl Korre do ich jaskini i uzyl Trucizny by ja zabic.

W jaskiniach w pobliżu Północnej Świątyni Powietrza, ujęta Korra grozi do końca życia członków gangu , co skłoniło Zaheer przypomnieć jej, że nie może uwolnić się od jej platynowych ograniczeń. Ona zauważa, że gang chce ja otruc, Korra nieuchronnie wchodzi w stan Awatara, w celu utrzymania się przy życiu, w którym to momencie gang by ją zakończyć, zapewniając, że cykl Avatara zostaną podzielone. On powtarza cele porządku i stwierdza, że śmierć Korry będzie zapoczątkowaniem nowej ery "prawdziwej wolności", nie wiedząc, że Jinora jest świadkiem wydarzenia rozwijającego się w pobliżu. Zrozpaczona, wraca do swojego ciała. Powrót w komorze komórek Korra, Zaheer nakazuje członkom gangu do administrowania trucizny. Korra zaczyna sie uwalniac magia metalu. Korra oczy zaczynają się świecić od razu, co skłoniło Ming-Hua przygotować swoje macki i Ghazan, tworząc pulę lawy pod spodem Korry. Pokładzie Oogi członkowie zespołu Avatara śledza Kai próbując znaleźć brakującego maga jak również Korre. Kai ostatecznie prowadzi grupę do jaskini ozdobiona licznymi rzeźbami koczowniczych mnichów i mniszek. Tenzin obiecuje znaleźć brakującego maga, przed wyruszeniem do jaskini wraz z innymi do wyszukiwania.

Korra zaczyna mieć halucynacje, trucizna przejmuje jej ciało, widząc Zaheera widzi Amona , który przypomina jej, że świat nie potrzebuje już Avatara. Ona również dostrzega Ghazan przekształconego w Unalaqa, który powtarza punkt Amona i wzywa Korre do poddania się. Ming-Hua nagle pojawia się przekształcona w Vaatu, który Drwi z Korry.

Nie można oprzeć się dłużej, w końcu wchodzi Korra w Stan Awatara, co skłoniło Zaheera zamówić innych członków gangu ją zniszczyć. Po wywołanym jej mechanizmem obronnym, Korra łatwo odbija atak Ming-hua i ogłusza ja przez zatrzaskująca ją o ścianę. Zaniepokojony, Tonraq wyrusza, aby pomóc córce podczas gdy Bolin i Mako bitwa z Ghazanem i Ming-Hua. Po realizacji Zaheer, Korra bezskutecznie próbuje uderzać z serii niszczycielskich ataków magi ziemi jako Tenzin. Niedługo potem pojawia sie Tonraq i wzywa innych do pomocy.

Poza jaskiniami, Zaheer kontynuuje ataki na Korre poprzez manewrowanie w powietrzu iw końcu udaje mu się uderzyć Korre, która wali się na ziemię. Korra podnosi sie i rozpędza się do niego i przygotowuje się do strajku, ale ona znow spada na ziemię po truciznie.Mako i Bolinowi udalo sie pokonac Ghazana. W tym czasie Zaheer probuje udusic Korre i zniszczyc cykl jednak pojawia sie Lin i Suyin zatrzymuja Zaheera, Jinora rusza do Korry, wywoluje silne tornado i wygrywa bitwe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki