FANDOM

Ten artykuł dotyczy miejsca. Jeśli szukasz odcinka, zobacz Jaskinia Dwojga Kochanków (odcinek).
250px-Cave of Two Lovers

Jaskinia dwojga kochanków

Znajduje się w pobliżu miasta Omashu na terytorium Królestwa Ziemi , Jaskinia dwojga kochanków, znany także jako Secret Tunnel, to seria jaskiń, które przechodzą pod spodem części Kolau górski. Jest uważany za miejsce narodzin magów ziemi i stał się miejscem legendy czczony przez bardów. Gdy Aang i jego przyjaciele byli w stanie przejść przez góry, które były kontrolowane przez siły Narodu Ognia , musieli udawać się do tych tuneli.

Historia Edytuj

Oma i Shu mieszkali w wioskach oddzielonych od siebie górą. Mieszkańcy wiosek prowadzili między sobą wojnę i para nie mogła być razem. Dlatego postanowili potajemnie się spotykać na tej górze. Tam nauczyli się Magii Ziemi od kretoborsuków i wykopali w górze cały labirynt, aby nikt ich nigdy nie znalazł. Pewnego dnia mężczyzna nie przyszedł na czas na spotkanie. Okazało się, że został zabity w walce. Kobieta z wielkiego żalu mogła zniszczyć obie wioski za pomocą magii, jednak postanowiła pogodzić ludzi. Dzięki temu powstało miasto dwóch zjednoczonych plemion - Omashu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki