FANDOM

Jennamite rings

Jenamit

Jenamit znany również jako pełzanie kryształ, to minerał, który rośnie w niezwykle szybkim tempie. Choć może to być niebezpieczne, ale także służy jako wyśmienite przekąski, uznając, że jest ona wykonana z rocka cukierków. Krystaliczną zwykle ukształtowany w pierścienie być umieszczone na palec osoby, gdzie reaguje z korpusem i zaczyna rosnąć, otaczającą użytkownikowi pierścienia. Jeśli nie usunąć w odpowiednim czasie, użytkownik może umrzeć od uduszenia, gdy kryształ rozszerzył wystarczy na pokrycie całego ciała.

Historia Edytuj

250px-Jennamite

Katara i Sokka pokryci jenamitem

W celu zmuszenia anga, aby zakończyć swoje trzy wyzwania, król Bumi zsunął pierścień jennamite na palec Sokki i Katara, gdzie kryształ natychmiast zaczął reagować na ciele. W tym czasie z powodzeniem ang przeszedł wszystkie trzy wyzwania, kryształ zagrażający już rodzeństwo całkowicie. Jednak Bumi roztrzaskał go, zanim mogła odciąć ich dopływ powietrza, i od niechcenia zaczął jeść jeden z kawałków. Podczas Dnia Czarnego Słońca, Bumi snacked na kawałku jennamite po wyzwoleniu Omashu od okupantów Narodu Ognia .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki