FANDOM

Information icon Osobny artykuł: Jet
Real-world
Jet shows his true colors
"Jet"
Informacje
Księga

Woda

Odcinek

10/61

Premiera
(Polska)

15 lipca 2008

Położenie odcinka
← Poprzedni

Zwój magii wody (odcinek)

Następny →

Wielka przepaść

Transkrypt

Jet (ang. Jet) to dziesiąty odcinek serialu animowanego "Awatar: Legenda Aanga". Jego premiera miała miejsce 6 maja 2005 roku w Stanach Zjednoczonych i 15 lipca 2008 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

200px-Katara blushing
Sokka wpada na pomysł, aby nie lecieć tylko iść. Myśli, że znów Zuko ich znajdzie. Aang uważa, że to będzie nawet fajne. Po długiej wędrówce wszyscy są wyczerpani. Aang i Katara powoli denerwują Sokkę, ponieważ ciągle gadali o jego instynkcie. Nagle spotykają obozowisko żołnierzy z Armii Ognia. Z drzewa wyskakuje grupa chłopaków, którymi dowodzi chłopak o imieniu Jet. Pomagają oni Aangowi, Katarze i Socce. Sokka jest zły na Jeta, ponieważ ten nie dawał mu nikogo załatwić. Grupa udaje się wraz z Jetem do jego kryjówki. Zaczęli świętować za pokonanie żołnierzy Armii Ognia. Sokka nie był zadowolony...

Fabuła Edytuj

Zuko searching for answers To niemożliwe! Gdzie reszta zwoju?!

To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli drażni cię niedobór informacji – rozbuduj go.

Przypisy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Nick.com (strony internetowej), epizod został zatytułowany "The Rebels" (pol. "Rebelianci").
  • W "Avatar Extras" ujawniono, że walka Aanga i Jeta na drzewach była inspirowana anime "Naruto".
  • Dave Filoni (reżyser odcinka) zaprojektował las i kryjówkę Jeta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki