FANDOM

Azula Indifferent .png Jestem stumetrowym, fioletowym niedźwiedziodziobakiem z różowymi rogami i srebrnymi skrzydłami.

Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.

Katara (z gry)
卡塔拉
Katara
Informacje biograficzne
Narodowość

Plemię Wody

Pochodzenie

Harbor

Wiek

14

Narodziny

86 AG

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Niebieskie

Włosy

Brązowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Wody, Magia krwi

Zajęcie

Mag, Uzdrowicielka

Przynależność

Drużyna Aanga

Debiut

Avatar ostatni władca wiatru

Katara - członkini i ostatni żyjący mag Wody z Południowego Plemienia Wody. Ma 14 lat. Jest córką Hakody i Kyi, która została zamordowana podczas ataku na jej wioskę. Jest młodszą siostrą Sokki. Po dotarciu na Biegun Północny razem z Aangiem trenuje Magię Wody pod okiem jej przyszłego dziadka - Mistrza Pakku. Jest ona bardzo potężną i utalentowaną mistrzynią.

HistoriaEdytuj

Urodziła się w zdewastowanym Południowym Plemieniu Wody. Wszyscy magowie wody zostali uwięzieni i złapani, więc obrona plemienia była słaba, a najazdy Narodu Ognia coraz częstsze. Gdy Katara była młoda, Południowi Najeźdźcy zaatakowali ponownie plemię wody, gdyż uzyskali informacje, że w plemieniu został jeden mag wody. Magiem wody, oczywiście, była Katara. Najeźdźcy rozpoczęli bitwę i zastraszyli ludzi, że jeżeli nie znajdą maga wody, zniszczą całe plemię. Gdy dotarli do pewnego namiotu zobaczyli Kyę - matkę Katary. Ta, przyznała się, że umie tkać wodę. Zrobiła to dla bezpieczeństwa swojej córki i całego plemienia. Śmierć matki odcisnęła na nich wielkie piętno - Katara czuła się teraz wraz z Sokką odpowiedzialna za plemię, gdyż jakiś czas później ich ojciec wyruszył na wojnę.

Występowanie w grachEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki