FANDOM

Kei Lo
Kei Lo
Informacje biograficzne
Narodowość

Narod Ognia

Pochodzenie

Narod Ognia

Wiek

15

Narodziny

85

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

Brazowe

Włosy

Brazowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

brak

Zajęcie

brak

Przynależność

New Ozai Society

Debiut

Odbić Się

Ostatni występ

Odbić Się

Kei byłem członkiem organizacji rebeliantów znany jako Naród Ognia Society New Ozai. Był odpowiedzialny za sprowadzenie Mai jedno z posiedzeń tej organizacji.

Historia Edytuj

Kei wszedłem Mura kwiaciarnia szuka bukiet dla kogoś wyjątkowego , i udał się do Mai . Powiedział, że szukał bukiet , który przekazuje wiadomość, żeodbiorca był piękny . Mai powiedział bezinteresownie umowę , która będzie kosztować pięć miedzi zakaz. Po sprawdzeniu , że Mai lubił kwiaty siebie , którzy je kupili , a następnie sama bukiet Oferowane Mai . Powiedział, że to jego wyjątkowej osoby i skutecznie zadał cita.

Mai and Kei Lo

Kei Lo probuje poderwac Mai.

A piątej po południu , dwóch młodych ludzi cieszył się posiłek w lokalnej restauracji , podczas którego makaronem Kei starali się jak najlepiej bawić Mai . Po opowiadać zabawną historię , zauważył lekki uśmiech Mai , stwierdzając, że robił postępy , jak to było po raz drugi tej nocy uśmiechnął się , choć Mai zaprzeczył co jeden . Aby dostać się przyznać, że jego uśmiech , próbował skusić ją do ujawnienia tajemnicy , gdyby przyznał, uśmiechając się . Ciekawy , Mai posłuchał i przyznał, że się uśmiechnął , ale podkreślił , że torzadki widok w dzisiejszych czasach . Kei od razu stwierdził, że to było dlatego, że zerwał z Pana Zuko ogniu , pozostawiając Mai się zastanawiać, czy należy mi pochlebia lub zakłócony przez Kei Lo znajomości jego życia osobistego .

Kei Lo noqueado

Mai uderza Kei Lo za klamstwo

Dotrzymania obietnicy , Kei Mai Wykonujemy ulicami wybiegiem miasta , w kierunku znalezienia grupy politycznej . Przed wejściem , podkreśliłem, że szczerze się podobało i nie było o polityce, choć jak Mai nie wiedział , o czym mówi , że miał iść do domu , dopóki nie usłyszał nazywają go jego ojciec i chwalić za dobre trabajo.Cuando Mai odmówił ofertę ojca , by dołączyć do New Ozai Society ,krótka bójka między Mai i członków społeczeństwa . Kiedy Kei Nie ruszał się z nią walczyć , ale spróbował jeszcze raz podkreślić , że bardzo lubiłem , ale został znokautowany przez uderzenie w twarz .

Wystepowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki