FANDOM

Metal Clan
Klan Metalu
Informacje
Liderzy

Suyin Beifong

Członkowie
Założyciel(e)

Suyin Beifong

Siedziba

Zaofu

Przynależność

Zaofu

Status

Aktywna

Informacje chronologiczne
Debiut

Klan Metalu

Ostatni występ

brak

Klan Metalu jest to wpływowa rodzina z siedzibą w mieście Zaofu słynie z licznych członków magów metalu.Założycielką miasta jest Suyin Beifong.

Historia Edytuj

Jakiś czas po 142 AG, Suyin Beifong kupila dużą działkę na ziemi Królestwa, aby w końcu przekształcić ja w jej dom. W celu wcielania w życie swojej wizji, Suyin zamiescila pomoc, zjawil sie Baatar, architekt którego później poślubiła. Z ich połączonych wysiłków, para stworzona Zaofu, który przeszedł do historii jako pierwsze miasto w całości zbudowane z metalu.

Po Harmonijnym Zrownaniu corka Suyin, Opal otrzymala magie powietrza. Najmlodsi synowie Wing i Wei wymyslili wlasna gre Dysk Mocy.

Suyin udała się do ustalenia wiarygodności Zaofu jako jednego z najbezpieczniejszych osiedli w świecie poprzez szkolenia elitarnej straży i zatrudniania Aiwei, a "prawda Widzącego" pozwalający na korzystanie z poczucia sejsmicznego do wykrycia, gdy osoba kłamie. Ona również poprosił o pomoc osobistego kucharza, który stał się odpowiedzialny za potrzeby kulinarne metalu klanu.Rodzina często gościła Toph Beifong na krótkie okresy czasu.

W 171 AG Gdzies na Ziemi Krolestwa Korra gra z Naga w pilke. Asami Sato przybywa z Mako mowiac ze wiedza o nowych magach powietrza w Sao Fu. Grupa wyrusza do miasta jednak Lin Beifong jest strasznie nie spokojna grupa pyta sie ja co sie z nia dzieje. Lin mowi ze lepiej wrocic do miasta jednak Korra ja ignoruje i idzie szukac magow powietrza.

Korra and Opal airbend

Korra cwiczy z Opal.

Korra konfrontuje Lin powrotem do statku powietrznego wraz z Suyin, który krytykuje jej siostrę do nie podejmowania jakiegokolwiek kontaktu w ciągu trzydziestu lat.Dwa zaczynają walczyć o sprawach rodzinnych, z Lin oświadczając, że to Suyin który oddziela rodzinę. Suyin wykonuje grupę z powrotem do jej majątku i wprowadza je do swojej rodziny, począwszy skrzydle i Wei, który stwierdza, że opracowano zupełnie nową grę, która używa Magi Metalu. Ona przechodzi do wprowadzenia ich do Huan, rzeźbiarza metalbending którego Bolin obraża przez pomyłkę identyfikacji jednego z jego utworów. Spełniają Opal wkrótce po, który wyraża zachwyt nad spotkanie ciotkę. Suyin wzywa grupę na pobyt w Sao fu trenować Opal, nawet łagodzić obawy Lin nad bezpieczeństwem Korra poprzez zapewnienie jej siostrę, że Sao Fu jest najbezpieczniejszym miastem na świecie. Opal i Korra rozpocząć szkolenie z ostatniego zauważając jak utalentowany Opal jest.

Metal Klan w obliczu ataku Zaheera i jego Gangu wkrótce po przybyciu Awatara do Sao Fu. Czterej przestępcy nieuchronnie uciekli mimo prób klanu zagarnięcia ich. Ten incydent w końcu ujawnił, że Aiwei wspiera grupę Zaheera, zmuszając go do ucieczki z miasta jako zbieg.

Drzewo genealogiczne Edytuj

Lao

Poppy

Toph

Lin

Suyin

Baatar

Wing

Wei

Huan

Opal

Więcej z Fandomu

Losowa wiki