FANDOM

Real-world
Odcinek-Klan Metalu
"Klan Metalu"
Informacje
Księga

Księga III: Zmiana

Odcinek

31/52

Położenie odcinka
← Poprzedni

Trudna Droga

Następny →

Stare rany

Transkrypt

Klan Metalu (ang. The Metal Clan) to trzydziesty pierwszy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 11 lipca 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i w 2015 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Korra, Mako, Bolin, Asami Sato i Lin Beifong przybywaja do rodzinnego miasta Lin w ktorym poznaja jej rodzine .

Opis Edytuj

Gdzies na Ziemi Krolestwa Korra gra z Naga w pilke. Asami Sato przybywa z Mako mowiac ze wiedza o nowych magach powietrza w Sao Fu. Grupa wyrusza do miasta jednak Lin jest strasznie nie spokojna grupa pyta sie ja co sie z nia dzieje. Lin mowi ze lepiej wrocic do miasta jednak Korra ja ignoruje i idzie szukac magow powietrza.

Podczas gdy Ikki i Meelo zaczeli uczyc nowego ucznia Dawa przychodzi Zaheer ktory mowi ze ma na imie Yuru i jest magiem powietrza i chce sie tutaj uczyc. W sao Fu druzyna oglada wspaniale miasto, widzi bardzo duzy pomnik Toph Beifong, potem znajduja sie w pomieszczeniu z tancerkami i poznaja Suyin ktora mowi im ze miasto jest jej. Korra mowi im ze przyszli by szukac magow powietrza i ze sa z Miasta Republiki, Suyin mowi ze tam ma siostre Lin.

Lin and Suyin

Lin wscieka sie na Suyin.

Korra konfrontuje Lin powrotem do statku powietrznego wraz z Suyin, który krytykuje jej siostrę do nie podejmowania jakiegokolwiek kontaktu w ciągu trzydziestu lat.Dwa zaczynają walczyć o sprawach rodzinnych, z Lin oświadczając, że to Suyin który oddziela rodzinę. Suyin wykonuje grupę z powrotem do jej majątku i wprowadza je do swojej rodziny, począwszy skrzydle i Wei, który stwierdza, że opracowano zupełnie nową grę, która używa Magi Metalu. Ona przechodzi do wprowadzenia ich do Huan, rzeźbiarza metalbending którego Bolin obraża przez pomyłkę identyfikacji jednego z jego utworów. Spełniają Opal wkrótce po, który wyraża zachwyt nad spotkanie ciotkę. Suyin wzywa grupę na pobyt w Sao fu trenować Opal, nawet łagodzić obawy Lin nad bezpieczeństwem Korra poprzez zapewnienie jej siostrę, że Sao Fu jest najbezpieczniejszym miastem na świecie. Opal i Korra rozpocząć szkolenie w airbending z ostatniego zauważając jak utalentowany Opal jest.

Meelo szkoli nowych magow mowi im ze maja "być liściem" i wysyła je do paneli szkoleniowych. Wszyscy magowie nieuchronnie zawodzą, aż Zaheer trudu udaje się przez bramy . Kya przybywa i informuje airbenders że Tenzin przybył do Świątyni Północnej i chce resztę magow powietrza w Miescie i ze moze do niego dołączyć. Zaheer pyta, czy Awatar będzie w świątyni.

Opal talking Bolin

Opal rozmawia z Bolinem przy kolacji.

Jak Zaofu przygotowuje do uszczelniania swoje budynki w nocy, Korra i jej grupa zjeść obiad z rodziną Suyin i spotkać jej męża, Baatar, a najstarszy syn, którego ona wprowadza jako architekta i inżyniera odpowiedzialnego za rozwój miasta. Opal i Bolin w rozmowie podczas kolacji coraz bardziej przyciąga maga. Tymczasem Suyin pyta Korre jak jej poszukiwanie magow , do którego młody Awatar odpowiada, że ​​to nie było tak udane, jak planowano. Ona przypomina zespołowi ostatnio ratowania magow z aresztu Ziemia Królowej w Hou-Ting, skłania Suyin o stwierdzenie, że zasada ziemi monarchy jest przestarzała i musi ewoluować wraz z narodem. Jak Lin robi żartobliwy komentarz o pozornej wiedzy Suyin w sprawach globalnych, Varrick i Zhu Li wchodza do jadalni, ku zdziwieniu i irytacji Bolin, Asami. Varrick oświadcza, że ​​poszedł do biznesu z Suyin i teraz kieruje podział technologii, która zajmuje się przede wszystkim rozwojem magnesów i kolei dużych prędkości. Obecność Mogul w złości Lin, która karci siostrę za ukrywanie przestępcy. Suyin zauważa, że pomyłka nie powinna określać osobę i deklaruje, że ludzie się zmieniają, co skłoniło Lin stwierdzić, że Suyin nie zmieniła się w ogóle, zanim .Nastepnego dnia Varrick testowal swoja nowa zbroje z lyzeczek lecz rozpadla sie.

Zaheer 2

Zaheer zostaje ujawniony i wygrywa z Kya.

Tymczasem Zaheer przeszukuje biura Tenzina i potknięcia na łańcuszku łożyska pisanie Guru laghima. Ikki wchodzi do pokoju i informuje go, że nikt nie jest dozwolone wewnątrz badania oprócz ojca, ale ona zostaje odrzucona do łóżka przez Kya, który zaczyna przesłuchiwać Zaheer o jego wszechstronnej wiedzy o historii. Kya uznaje Zaheer za kim jest, co skłoniło go do ucieczki do świątyni funkcjonariuszy.Kya zaczyna atakowac Zaheera mimo to , Zaheer wygrywa i ucieka.

W kwartałach Lin, Opal próbuje pogodzić się z ciotką, ale jest znacznie oddalone. Korra krzyczy na Lin, który mówi były skupić się na świecie, a nie jej problemach rodzinnych. Korra mówi Lin, że jej siostra miała rację, mówiąc, że ona nigdy się nie zmieni, Lin zaczyna plakac.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki