FANDOM

Earth Kingdom emblem.png
Ten artykuł dotyczy dziewczynki spotkanej przez drużynę Awatara. Jeżeli szukasz córki Awatar Kyoshi, zobacz Koko (córka Kyoshi).
Koko
Koko
Informacje biograficzne
Narodowość

Wyspa Kyoshi, Królestwo Ziemi

Pochodzenie

Królestwo Ziemi

Wiek

8

Narodziny

91 AG

Opis fizyczny
Płeć

kobieta

Włosy

brązowe

Informacje osobowe
Sojusznicy

Wojowniczki Kyoshi, Aang, więcej...

Wrogowie

Naród Ognia, Zuko

Przynależność
Debiut

"Wojowniczki z Kyoshi"

Koko to ośmioletnia[2] dziewczynka pochodząca z wyspy Kyoshi.

Historia Edytuj

Gdy Aang przybył na wyspę Kyoshi, Koko i inne dziewczynki z wioski szybko zakochały się w nim. Szybko stała się przewodniczącą fanek młodego Awatara, które na krok nie odstępowały go podczas jego wizyty; wiwatowały pod jego oknem, chodziły za nim i patrzyły na niego z podziwem. Później, gdy artysta malował portret Aanga, Koko jako pierwsza dołączyła do niego, chcąc być uwieczniona na obrazie ze swoim idolem, a wkrótce dołączyły do nich inne dziewczyny, ku irytacji malarza.

Koko i jej przyjaciółki towarzyszyły Aangowi, kiedy ten chciał zaimponować im, ujeżdżając unagiego. Jednakże, zmęczone czekaniem, dziewczynki odeszły zanim morskie stworzenie pojawiło się.

Gdy Zuko zaatakował wyspę Kyoshi w poszukiwaniu Awatara, Katara zaprowadziła Koko i jedną z jej przyjaciółek do domu, dla bezpieczeństwa.[3]

Jakiś czas później, gdy Katara i Sokka powrócili na wyspę w poszukiwaniu wskazówek, które mogłyby uniewinnić Aanga, Koko była mocno rozczarowana, a nawet zła na wieść, że maga powietrza nie ma z nimi, podobnie jak reszta mieszkańców wioski.[1]

Osobowość i cechy charakteru Edytuj

Koko jest młodą, ale pewną siebie dziewczynką, która za wszelką cenę pragnie przykuć uwagę Aanga. Nie lubi czekać i nie boi się tego wyrażać; na przykład, gdy Aang rozmawiał z Katarą przed zabraniem dziewczynki na przejażdżkę na Appie, Koko była zniecierpliwiona i gniewnie zapytała, dlaczego rozmowa trwała tak długo. Należała do fanklubu Aanga i nazywa młodego Awatara "Aangusiem".

Występy Edytuj

Awatar: Legenda Aanga Edytuj

Księga I: Woda (水) Edytuj

Księga II: Ziemia (土) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ubrania noszone przez Koko i jej przyjaciół są podobne do strojów Plemienia Wody.
  • Dziewczynka została nazwana po córce Kyoshi, Koko.[4]

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 O'Bryan, John (scenariusz) & MacMullan, Lauren (reżyseria). (28 kwietnia 2006). "Dzień Awatara". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 2. Odcinek 5. Nickelodeon.
  3. Malis, Nick (scenariusz) & Volpe, Giancarlo (reżyseria). (4 marca 2005). "Wojowniczki z Kyoshi". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 1. Odcinek 4. Nickelodeon.
  4. Avatar Extras dla odcinka "Wojowniczki z Kyoshi" na Nicktoons Network.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki